Chapter 24

432 27 7
                                    

Det føltes så riktig. Leppene hennes var perfekte til mine. De var kalde, men likevel myke. Forsiktig snek hun armene sine rundt halsen min og kysset meg elegant tilbake. Det gikk et støt gjennom kroppen min. Jeg slapp kysset et sekund og lot vi så på hverandre intenst med pannene mot hverandre. Deretter kysset jeg henne igjen. Denne gangen kun et kort kyss, men det var ømt. Jeg trakk meg fra en siste gang og så på Dylan. Hun så fullstendig sjokkert ut. Øynene hennes var vidåpne. Jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre. Fort klødde jeg meg i nakken og bet meg i leppa. Hjertet mitt pumpet fortsatt fort. Dylan snudde seg raskt og famlet opp nøklene. Ikke lenge etter var døren låst opp. Jeg klarte ikke å få sagt et eneste ord. Dylan stormet inni huset og inn på badet. Hun smelte døra hardt igjen. Jeg stod igjen i gangen. Søkk våt. Kald. Knust.

Jeg hadde gjort en tabbe. Aldri i verden om jeg skulle ha kysst henne. Å, for en idiot jeg var! Jeg sukket tungt og sparket av meg skoene. Deretter prøvde jeg å ta av meg de våte klærne. Spessielt buksa var vanskelig. Den var så trang. T-skjorta hadde klistret seg skikkelig til kroppen og kroppen skalv. Så raskt jeg kunne skiftet jeg til noen andre varme klær. Klokken nærmet seg langt over midnatt. Jeg var beskymret over Dylan. Med en kald, skjelven hånd banket jeg på døren til badet.

- Dylan? Kan vi snakke? Please!

Ikke noe svar. Jeg pustet tungt ut.

- Jeg vet du er der inne. Please, slipp meg inn.

Dylans pov.

Jeg hørte stemmen til Louis klart å tydelig, men jeg ville ikke svare. Det hadde skjedd alt for mye. Jeg kunne enda ikke tro det. Louis hadde kysset meg!

Louis pov.

- Dylan! Please! Jeg må fortelle deg noe.

Dylans pov.

Hva ville han fortelle meg? Jeg så på meg selv i speilet. Jeg hadde vasket av sminke og byttet klær. I det minste var jeg litt varmere. Det gledet meg å se at håret mitt var på vei tilbake. Jeg så mot døren og pustet tungt ut.

Louis pov.

Jeg satte meg inntil døren og la hodet i hendene mine. Hvorfor hadde jeg kysset henne? Jeg var så sint på meg selv.

Dylans pov.

Jeg sukket dypt og satte meg med ryggen inntil døren. Hva var det som skjedde mellom oss?

Louis pov.

Jeg har ødelagt alt!

Dylans pov.

Jeg må fortelle han det.

Louis pov.

Jeg må fortelle henne det. Snart.

****

Dylans pov.

Jeg hørte snorking utenfor døra. Tydligvis hadde han sovnet. Jeg gjespet så lydløst som jeg kunne. Deretter reiste meg opp og låste opp døren. Jeg prøvde å ikke gi fra meg en eneste lyd. Forsiktig åpnet jeg døra og jeg så Louis som lå å sov utenfor døra. Han var så søt. Nesen hans rynket på seg. Forsiktig trådde jeg over ham og listet meg mot rommet mitt. Før jeg gikk inn i rommet snudde jeg meg mot ham. Jeg hadde mye i tankene. Louis gryntet og jeg hørte han si i søvne:

- Dylan... Jeg kan ikke noe for det.

***
VOTE/COMMENT/SHARE
SHIPNAME?❤️

Always - L.T. Story (Book 2)Where stories live. Discover now