11.BÖLÜM " KADIN"

56 19 29
                                    

Hayat kutsaldır . Yaşam kutsaldır. Onurluca yaşatmak daha kutsaldır. Ama kadın ... Aralarında en kutsalıdır!

Kadınların 17 yılda 15.000-ne kadar öldürülme oranı çok büyük. Burada kadınları öldüren caniler kadar kadınlardada suç olduğu kesin bir olasılık.

Mesela bi kadına kocası buraya gitme diyor ama kadın onun tam aksine gidiyorsa, veya kocalarının, sevgililerin söylediklerinin  tam aksi şeyler yapmaları ve Ya onları aldatmaları onları sevenleri öldürmek için  teşvik etmek gibi bir şey.

Bu olayın çözümü kadınların ve sevdikleri adamların bir-birine anlayışlı davranmalarıdır. Eyer bir birlərini anlarlarsa o zaman böyle vahşetler yaşanmaz.

Benim düşünceme göre bir kadın alttan almayı bilecek ne zaman konuşup ne zaman susacağını bilecek. Erkeklerde onlara sanki kum torbasına diyil de Bi kadına bakar gibi bakacaklardır.

Kadınlar anlayışlı olmalıdırlar yoksa erkekten farkları olmaz. Bi kadınla bir erkek niye evlenir? Sadece sevgiyle diyil,erkeklerde olan kusurları kapatmak içindir. O yüzden eyer bir-birlerine sayqılı olurlarsa bu vahşet son bulur.

İmza:Behruz  (Kaos2030).


G Dünyada yaşan insanlar her geçen gün daha vahşileşmete başlıyorlar. Kendilerini tatmin etmek için en alçakça şeylere el atıyorlar.

Bunlardan biri çocuklarını ve ya Bi akrabalarının hatta onlara emanet edilen çocukları bile kendi yaşıtlarındakı bir erkek ve ya kız çocuğuna taciz etdirerek tatmin olmadı.

Diyer bi hunsurda hayvanlara yapılan tecavüzleri. Artık o kadar azmış Bi dünyada yaşıyoruz ki konuşamayan mazlum hayvanlara bile tecavüz ediliyor.

Böyle şeyler artığı kadar eyitim artsaydı çok güzel olurdu.düşünsenize her kes okuyor o zaman her kesin dünyaya bakış açısı tam farklı olmazmıydı. Hiç bir şey anlamayan çocukları bir-bine tecavüz etdirmezlerdi ve ya mazlum olan hayvanlara zorla işgenceler yaptıktan sonra tecavüz edilmezdi.

Bunlar kadar önemli olan bir şey ise adalet. Eyer her kese okuma şansı verilseydi okurlardı. Hiç kimse dilenci olmak istemez. Adalet sadece şemsiyyesinin altındakiler sadece faydalanır diyerleri ise adaletsiz bir dünyada yaşamaya mahkumdur.

Bunların çözüm yolunu sadece adaleti sağlamakta görüyorum. Her kes eşit olsaydı böyle şeyler yapılırmıydı. Adaletsizleştirilen bir dünyada yaşıyoruz sadece kendi hırsları ve kazançları için adaleti dəyişən insanların olduğu bir dünyada.

Her kes okumalı ama okumakla bileli olunmaz insanın kendi düşünceleri vardır bizimde insan yapan budur. Eyer adaletsizliğe boyun eymezsek bunlar benim fikrimcə yaşanmaz...

DÜŞ YOLCULUĞU YAZILARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin