Seni ilk kez gördüğünde ;
Y/N: senin adın (your name)
Hyunjin: "kalbim... o ç-çok güzel " yanında oturan lee know " teşekkür ederim 😊 " hyunjin " bir şey değ- ah ben sana demedim ki ! Bak şu ilerideki kızı görüyor musun?" ...."evet" diye karşılık verdi lee. " Kız kalbimi çaldı , adını öğrenmeliyim" koşarak senin yanına gelir .
Felix: "afedersiniz acaba geçebilir miyim ?" Felix sesin geldiği yere döner. Hemen arkasında gördüğü kişi ile adeta nutku tutulur . "T-tabi ki hayır" kaşlarını çatarsın ."Beyefendi sizinle uğraşamam lütfen yolumdan çekilir misiniz?" " Numaranı vermeden olmaz 🙅♂️ " derin bir nefes alırsın " çattık ya " kafanı olumlu anlamda sallarsın ve sana Şirince gülümseyen felix'e sen de gülümsersin.
Bang Chan : Bang seni ilk kez gördüğün de tek başına elinde oynadığın oyundan kazanmış olduğun minik Aslan ile yürüyordun. Bang seni görünce istemsizce Gülümser ve "çok tatlı " senin ona doğru geldiğini görünce nefesini tutar . Bang'ı farketmeden tanından geçip kafeye girersin . Bang ise " omo ~ beni nasıl farketmez !" Diyerek hırsla kafeye girer. Sana yakın bir masaya da oturmayı ihmal etmez .
Lee Know: Havalimanında valizlerin ile ilerliyordun. Kapıdan çıkacağın sırada bir sürü kız çığlıkları duyman ile korkuyla sesin geldiği yere baktın . Sana doğru 5 kız arkası dönük elleri telefon ile önünüzden geçen maskeli adamları çekmeye çalışıyordu. Hızlıca kenara geçmeye çalıştın ama valizlerin ağırlığından mümkün değildi . Kızlar üstüne gelmesi ile hepinizin düşmesi an olmuştu. Sen yerden kalkmaya çalışırken sana doğru uzatılan bir el görmen ile kafanı kaldırdın . Lee know seni fanlardan dolayı çok zor görse de fanlar ile düşmen onu telaşlandırmıştı . Elini sana uzatıp ," duydum ki bu prensesin bir prense ihtiyaçı varmış"
Changbin: Cafe ' de çalışıyordun . Ve sıradaki siparişi almak için müşteriye dönmen ile donup kalmıştın. En sevdiğin grubun raperi karışındaydı . Sana siparişi verdikten sonra gülümseyip göz kırptı .Hemen telefonla üyeleri arayıp "sanırım sevgilimi buldum " diyerek konuşmaya başladı. "Changbin " diyerek seslendin . Poşeti iki elinle ona uzattın . Elindeki kartı sana uzatıp "ara beni "
Han: Seni fan meeting'de gördüğünde yanındaki seungmin'e dokunup " Kız çok güzel " demişti. Sıra sana gelince diğer üyelerle konuşmanı kıskanmıştı. Ona geldiğin de direk ellerini tuttu ve seni dinlemeye başladı.
I.N : AVM'de arkadaşların ile geziyordun . Dondurma yemek için bir yere oturmuştunuz . Sen külahda sevdiğin için kalkıp içine hangi malzemeleri istediği söyledin. Karamel aramolı ya geldiğinde "lütfen karamel" "karamel alabilir miyim?" Yan taraftaki ses ile hızlıca döndün . Karşındaki ile burun burana gelmeniz ile kısa bir şok yaşamıştınız. Hemen geri çekilip ," siz alın" kendine gelip " neden ikimiz yemiyoruz ki hem tanışmış oluruz." Dedi.
Seungmin: kütüphanede kitaplara bakarken rafların arasından en sevdiğin kitabı bulup raftan çektin . Rafın arka tarafındaki iki çift göz seni korkutmuştu . Rafın arka tarafındaki kişi hemen yanına gelip "özür dilerim hanımefendi. Amacım sizi korkutmak değildi . Acaba size kendimi affettirmek içine bir şeyler içebilir miyiz?" Sana parıldayan gözlerle bakan seugmin içinden "lütfen evet de sabahtan beri seni takip ediyorum" kafanı olumlu anlamda sallayıp ona gülümsedin. "Peki ...olur" Sevinç'le zıplardı.
Woojin: Yağmurlu bir havada pijamaların ile koşarak markete girdin . Akşam saatleriydi. Marketten içeriye girdin . Ana seni izleyen woojin'i görmüyordun bile . Yanından geçerken sana seslendi tüm cesareti ile" afedersiniz acaba kalbimi çalan bu küçük sincap pijamalı kızın adını öğrenebilir miyim?"
|~~Son~~|
İsteklerinizi yazmayı şakın unutmayın.!🖤