Biasından önce eve gelmişsindir . En sevdiği yemekleri ve tatlıyı yapmışsındır. Bunu gören biasın ;
Bangchan
Eve geldiğinde kokan yemek kokusu ile gözlerini kapatıp Gülümser , mutfağa doru yol alır. Seni masayı son kez kontrol ettiğini görünce gülümsemesi daha da genişler .
Yanına yaklaşıp belinden tutup seni kendine çeker " seni sevdiğimi biliyorsun değil mi?"
Yanağından öper ve "elimi tıkayıp geliyorum😏"
Changbin
Yemeği görür görmez bağırmaya başlar " seni çok seviyorum güzelim oh hatırlat yemekten sonra seni de yiyeyim "
Der ve sana sarılır.I.N
Şirin gülümsemesi ile sana bakar "o lezzetli ellerinle mama mı yaptın?" Der , sen ise gülmeye başlarsın " evet mama yaptım " dersin ve yanağına öpücük koyarsın . O da senin yanağını öper .
Hyunjin
Arkandan yaklaşır ve beline sarılır .
"Sen bu kadar büyüleyici iken ben bu yaptığın enfes yemekleri nasıl yiyeceğim ha?" Der ve boyununa tutukluluk bir öpücük bırakır .Han
"Bence biz evlenelim ya ! Bu çok hoş bir şey " der ve sana gülümseyip göz kırpar. Ardından yemek yemeye geri döner . Sen ise dönüp kalırsın , sana dediği şeyleri düşünürsün ....Lee Know
Sana bakar ve senin ona en sevdiği yemekleri yaptığını gördüğün de genişçe Gülümser .
Alt dudağını ısırır " çiçeğimsin 🌸" der ve sana sıkıca sarılır.
Woojin
Bağırmaya başlar "SENİ ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUM lütfen birlikte kalalım hep böyle yemekler yap bana 💛" der ve seni öpmeye başlar .
Seungmin
Yorgundur fakat senin çok uğraştığını görünce seni öper ve " ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar " der ve masada yerini alır . Sen buna biraz üzülsen de senin sonra gönlünü alır.
Felix
Masayı görür görmez yemekleri saymaya başlar ," o dolma mı , sarma aman tanrım mantı y/n seni çok seviyorum güzelim " der ve ellerini yıkamaya gider.
Geldim bugün iyi günündeyim her ne kadar yarın sınavım olsa da çılgınca bölüm yazmak istemem flfldşsşwş♥️ yeni bir bölüm daha gelecek bugün . Ama SÜPRİZ