Kafedeki kasiyer arkadaşın çıkmıştı ve erkekti onun ile sohbet ederken "çok tatlısın " der bunu duyan bias tepkisi ;
Felix: " Kimin sevgilisine tatlı dediğini bilmiyorsun sanırım!! Ah dur ben sana gösterebilirim"
Hangbin: " Hey ! Sen! Seni s*kmeden git işine . Aksi taktirde olacaklardan sorumlu değilim"
Hyunjin: Adama eliyle yaklaş işareti yapar ve kulağına fısıldar " o kız benim ". (Maalesef buna gif olmadı)
Lee Know : Seni kolundan tutup kendine çeker ve adama itici bir şekilde Gülümser '" evet tatlı ama yalnızca bana tatlı kolay gelmesin!"
Bangchan : Adama yapacaklarını kafasında tartıyordur .
Han: Adamın bu kadar cesaretli olmasına şaşırmıştır . Ve şaşkınca sizi izliyordur. İçinden mırıldanır " sinirlenme Chan sevgiline yavşamıyor."
I.N: Şirince sırıtıp bir anda ciddileşir . Adama doğru eğilerek " bu kadar güleç olduğuma bakma ve benim sevgilimden uzak dur. Yoksa bu kadar sevecen olmam."
Seungmin: Adamın sana öyle seslenmesi ile sana bakar sen ise seungmin'e bakıyorsundur. Seungmin " Acaba sevgilime yürümeyi kesip hesabı versen?" Seni bekinden tutup kendine çeker .
Woojin: Sinirle adama yaklaşır " sesini kes yoksa burada daha fazla kalamazsın "(Arkadaki pembe şapşiği boşverin şdwiwlösdm)
|~Son~|
İstekleri yorumlara yazabilirsiniz.♥️