Onu bir anda öptüğümüz de tepkisi ;
Hyunjin : Onu öpersin şaşkınca sana bakar ve " anlamadım tekrar yapsana" diyerek yanağını sana uzatır .
Felix : "Sıra bende " diyerek seni öpmeye başlar.
Bangchan: onu öptüğünde sana sırıtarak bakar . " Beni şımartıyorsun ama "
Lee Know: senin öpmen ile etrafta kimse var mı diye kontrol eder . Ve hemen o da seni öper .
Changbin : Onu bir anda öpersin , içinden geldiği için " kafasını yavaşça sana çevirir ve " az önce ne yaptın?" Müzipçe gülümseyerek cevap verirsin " ne yapmışım?" " Ben gösterebilirim"
Han: Onunla yemek yiyorsunuzdur ve onu bir anda öpersin öksürmeye başlaması ile telaşlanıp sırtına vurursun "İyi misin?" . Daha ne olduğunu anlamadan seni kendine çekip öper .
I.N : Onunla pamuk şeker yiyorsunuzdur ve gözüne çok tatlı gözükmüştür . Onu öpersin ve geri çekilirsin sana dönüp " aww sanırım pamuk şekerden daha tatlı şeyler biliyorum " der. Sana Gülümser .
Seungmin: Onunla evde oturup film izliyorsunuzdur. Kafan göğsündedir , onu filme dalmış bir şekilde görünce gülümsersin bir andan öpersin hiç bir şey olmamış gibi tekrar yatarsın . Ama seungmin hiç bir tepki vermiyordur. " seung-" sözünü kesen şey ise (tahmin etmek o kadar da zor değil )
Woojin: Woojin ile yemek yapıyorsunuzdur. Tarifi okurken çok tatlı gözükmüştü gözüne ve bir anda onu öpmüştün . Öpmen ile sana dönüp gülümsedi ." Dikkatimi dağıtıyorsun güzelim "
|~Son~|