•2•

8.2K 147 357
                                    

Sevgilisinizdir .Şirkete yanına  gidersin ama üzerindeki kıyafeti  görünce;

Hyunjin:  "Y/N?" " Hayatım ?"  Sana doğru ilerleyip belinden tutup vocal odasına sokar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjin: "Y/N?" " Hayatım ?"  Sana doğru ilerleyip belinden tutup vocal odasına sokar . " Sen bunları nasıl giyersin ?" Kaşlarını çatarsın," giymekte özgürüm" "özgürsün ama benim yanımda."

Felix: "felix?" "Y/N? Güzelim ne yapıyorsun burada ?" Üstündekileri görmüştür fakat insanların yanında sana bu konu hakkında kızmak istemiyordu . Sana sarılıp kulağına  fısıldadı ."  Eve gidince  konuşacağız" der ve yanağından öperdi.

Bang Chan:   Seni yanına geldiğini gördü  üstündeki bluzu görmesi ile sana koşup sarılırdı . "Bang chang çok fazla sıkıyorsun nefes a-alamıyorum." " Bence Gayet güzel nefes alıyorsun üstündeki firi firil "der

Lee Know: seni görür görmez kolundan tutup üyelerin yanından uzaklaştırır . "Çok cesaretlisin." "Ne konuda?" Diye sorarsın . Kafasını kaldırıp Gülümser ardından sana tekrar döner ," böyle giyinecek kadar diyorum çok cesaretlisin ."

Changbin: O zaten böyle şeyler olacağını biliyordu bu yüzden bütün açık kıyafetlerini kaldırmıştı.

Han: Seni gördüğü zaman dik dik bakmakla yetinmişti çünkü dans pratiği yapıyordu. Bittikten sonra senin yanından ayrılmadı.

I.N : Seni görünce derin bir şekilde gülümsedi . Bilirsin gülümsemeleri hep şirin , o senin kıyafetine bir şey demezdi . Çünkü o anlayışlı bir sevgili .

Seungmin: Seni görünce koşarak yanına gelir ve "Y/N omzun düşmüş düzeltilmelisin " güldün." Sevgilim modeli bu " yüzünü ekşiterek" çirkin " "sensin çirkin " dedin .

Woojin: Seni gördüğünde güzelliğinle bir kere daha tutulmuştu . " Meleğim ? Çok güzel olmuşsun ". Ona gülümsedin " teşekkür ederim ". Senin gibi güzel sevgilisi olduğu için gurur duyardı .



|~ son~|

Sτrαγ  rεαcτιοη }••Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin