İdolsündür ve çıkış yaparsın ve seksi bir klip olmuştur. MV 'yi izleyen biasın;
MV yukarıda little mix ' i kendiniz ve arkadaşlarınız olarak düşünün .
Felix: Klibi iZlemek için 3 saattir bekliyordur . Vocal odasında tek başına diğer üyelerden kaçmıştır ve üyelerin elektronik aletlerini almış veya fişlerini çekmiştir. Çünkü teaser 'ı beraber izlemişlerdi ve teaser'ın bu kadar seksi beklemiyordu . Kıskanmıştı . Klibi açıp izlemeye başladığında şok olmuş ve sinirlenmiştir . Klibi tam izlemeden sinirle odada dışarı çıktı ."Felix iyi misin ?" " EVET GAYET İYİYİM SEVGİLİM ADAMLARLA YAPTIĞI DANSTAN SONRA ÇOK İYİYİM ." Demesi ile üyeler hemen klibi açıp izlemeye başladı . " ow sakin ol felix sadece dans "
Sinirle Bang chan'a baktı .Hyunjin. : Klibi beraber izlemeye başlayacaktınız fakat sen onu durdurdun ."Ne oldu hayatım ?" Diyerek sana baktı hyunjin . Boğazını temizleyip , gülümsedin " Şey klip birazcık seksi olabilir ben önceden uyaranımda " Gülümser ve sana sarılır " En fazla ne olabilir ki" diyerek içinden geçirdi.
Klibi izledikten sonra senden yavaşça ayrıldı.
" Güzelim ?" " Kızdın mı" "Hayır sadece ağır bir cezayı hak ettin."Bangchan: Klibi izlemeye başladı . Klipteki adamların sana çok yakın olması ile yerinde duramaz hale gelmişti. Derin derin nefesler alıp veriyordu . Telefonu sıkmaktan kıracaktı .
" Bu nasıl bir klip böyle ?!!"
Seni arayıp buluşmak isterdi ve sana trip atıyordu.Woojin: Klibi izleyen Woojin seni FaceTime 'dan arardı. "Bebeğim?" Endişeli gözlerle ona bakıyordun ,"efendim?" " Klibin bu olduğuna Emin'i misiniz?" Kaşlarını çattın " evet ne oldu ki ?" Siniri yeni yeni gösteriyordu."GüZelim bu klip değil resmen Woojin nasıl çıldırtabilir adlı bir video" dedi ve ardından ekledi" ..... cafe ye gel biraz konuşalım yolsa çocuklardan birine vuracağım ." Der ve yüzüne kapatır .
I.N : " Y/N ?!!" Yanından kalkıp karşı koltuğun arkasına koştun "efendim? Sakin ol!"
" Az sonra sakin olacak mıyım olamayacak mıyım göreceğiz ." Der ve seni kolundan tutup odaya çıkartır ..Seungmin : Klibi izledikten sonra seninle uzun bir süre konuşmaz ve ona sArılmana izin vermezdi.
Changbin: "Prenses?" Derince yutkundun ." Efendim?" "Bu oğlanlar nerede şuan ? Yani şirkettirler mi?" " Evet . Neden sordun?" Ayağa kalkıp anahtarları alır ve şöyle der "Bu gece beni bekleme şunlarla dansı daha ayrıntılı konuşacağım." Kapıyı kapatıp gider.
Chan: Klibi izleyip senin gelmeni bekliyordur . Onu arayıp ," nasıldı? Beğendin mi?" Bir süre ses gelmez ," Eve ne zaman geliyorsun?" Sesi biraz gergindi. " 10Dk'ya oradayım ." Dedin . " Güzel ...." başına geleceklerden habersizdin .