Bölüm 8 : Savaş

394 23 9
                                    

Jessica gözüne giren güneş ışığıyla gözlerini açtı. 

"Siktir."

Yataktan zıplayarak kalktı. Steve'in ne işi vardı burada ? 

"Sikiyim böyle işi. Steve kalk. Steveee"

Yanına gidip kulağına bağırmaya başladı.O da zıplayarak uyandı.

"S.. Steve ııııı şey dün gece hani?"

Böyle bir şey yaptığına hala inanamıyordu. Steve is kızın yanlış anladığını anlayınca hemen itiraz etti.

"Tanrım, nasıl böyle bir şey düşünebilirsin. Dün narkoz altındaydın ve beni  yanında yatmam için zorladın."

"Vay canına bakire Steve neler diyor böyle."

Dışarıdan gelen sesle ikisi de oraya döndü, Bucky kapının kenarına dikilmiş onlara bakıyordu.

"Bakire misin?"

Jessica şaşırmıştı. Yani adam tanrı kadar yakışıklıydı ve bu biraz tuhaftı. Steve utançtan kıpkırmızı olmuştu onun yerine Bucky cevapladı.

"Evet eğer dün gece bir şeyler olmadıysa."

Steve domates gibi olmuştu. "Hayır seni salak. Çık şuradan."

Steve, Bucky'i sürükleyip kapıdan geçirdi ve arkasından kendisi de gitti.Jessica arkalarından sırıtarak odadan çıktı ve kendi odasına girdi. Eh bari geri dönmüş ve güçlerine kavuşabilmişti.

Hızlıca duş alıp giyindikten sonra cisimlenerek Hogwarts'a gitti. Gördüğü şey ise tam bir faciaydı. İnsanlar yerde ölü bir şekilde yatıyorlardı ya da taşlara oturmuş yaralarını düzeltmeye çalışıyorlardı.

Koşarak her yeri aramaya başladı yoklardı. Onları bulamıyordu. Gözünden yaşlar akarken omzuna dokunan bir el hissetti. Narcissa Malfoy hızla arkadaşını kendine çekti ve ona sıkıca sarıldı.

" Narcissa onlar hayatta değil mi?"

Narcissa ise daha çok ağlamaya başladı.

"Onlar iyiler ama Bella ve diğerleri karşı taraftalar ve baban.... seni istediğini söyledi.Çoğu seni arıyor. Dikkat et."

Jessica kıza daha çok sarıldı ve yine cisimlenerek okula girdi. Arkadaşlarını her yerde arıyordu ve bu sırada kendine görünmezlik kalkanı yapmıştı.Yerdeki taşa çarparak düştüğünde kalkan yok olmuştu.

"Seni gerizekalı öldün sandık."

Jessica duyduğu sesle arkasına döndü ve mutluluktan ağlamaya başladı. Tanrım çok büyüklerdi hemde çok. Aklına Narcissa gelince onun da ne kadar büyük göründüğünü hatırladı. Olamazdı değil mi.

Tony ile kaldıkları yer kuantum alemi olmamalıydı. Doğrusu orada kaç gün kaldıklarını bile hatırlamıyordu.Bunları şimdilik bir kenara koydu ve onlara sarıldı.

"Hey ilk önce bize yapman gereken bir açıklama var neredeydin sen. Dumbledore bizi kandırabileceğini sanmış. Senin salak bir kopyanı anlayabilecek kadar zekiyiz biz. Hem seni çok merak ettik."

"Ne kopyamı yapacağını bilmiyordum.Bende sizi özledim ama daha 1 ay bile olmadı. Niye bu kadar abartıyorsunuz ki?"

Jessica içinden ne olur düşündüğüm şey olmasın diye dua ediyordu.

" Sen şaka mı yapıyorsun 2 yıl oldu. "

Ah evet istemediği şey gerçekleçmişti. Ve iki yıl ha.

"Tamam size her şeyi anlatacağım ama sizde bana bu iki yılda ne yaptığınızı anlatacaksınız."

, ***********
kısa bir aradan sonra geldim uygulamayı silmiştim somra hesaba giremedim ama sonra şifremi değişyirdiğim aklıma geldi işte öyleee neyse vote atmayı unutmayalım

Power-Jessica Riddle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin