Bölüm 13: parti ve biraz sarhoş peter

321 22 2
                                    

Jessica, odasında yatağa uzanmış James'den gelen mektubu onuncu kere tekrar okuyordu. Lily hamileydi ve yüce merlin hayatında duyduğu en güzel haberlerdendi. Mektup yazıp mutluluktan ağladığını da belirtmişti. Küçük bir Potter şuan ona gelebilecek en iyi şeydi.

"Jess, 3 saat sonra parti başlayacak ve sen hala uzanıyorsun kalk artık."

Wanda yine Jessica'nın yanında bitmişti ve şaşırmayacağınız üzere söylenip duruyordu.

"Elimin hareketiyle hazır olurum zaten niye bu kadar dert ediyorsun ki?"

Yatağa oturup Jessica'nın saçını okşadı.

"Steve'de gelecekmiş yanında birisiyle...."

Kırıldığını belli etmemek istercesine gülümsedi. Steve ile uzun süredir konuşmamıştı. Sürekli görevdeydiler ve bırakın konuşmak bazen uyumak için bile çok fazla zamanları olmuyordu.

" Bak ağladım gördün mü? Sen de benim için fazla endişelenme basit bir hoşlantı işte."

Wanda'nın yüzündeki saliselik gülümseyi görmemişti, görse de bir şey değişeceğini pek düşünmüyordu.

"Sana çok ama çok güzel bir teklifim var yarın arkadaşlarımın yanına gideceğim gelmek ister misin?"

"Şu sürekli bahsettiğin çapulcularsa varım çünkü... Neyse neden bulamadım. Tabi gelirim."

Jessica, Wanda'yı biraz olsun bu binadan çıkarmak istiyordu çünkü kızıl cadı Vision'a olanların etkisinden kurtulamamıştı.

" Peki, o zaman makyajıma yardım eder misiniz majesteleri?"

Jessica, büyüyle bile olsa makyajı pek düzgün yapamıyordu. Eskiden bu durumlarda imdadına Sirius koşardı. Yalan yok gerçekten iyi makyaj yapıyordu Black. Şimdi de Wanda yapıyordu.

"Büyük bir zevkle."

Yaklaşık olarak yarım saat sonra Wanda'nın ellerinden çıkan bir şaheser gibi görünüyordu demek isterdi ama yine aynı Jessica idi. Sadece makyaj yapmıştı.

Wanda'nın yanağını öpüp hızlıca kıyafetini giyip saçlarını yaptı(büyüyle).

Daha iki saat falan vardı ve en iyi zaman geçirme aktivitesi olarak dizi izlediler.

Parti

Avengers Kulesinin salonunda yapılacak olan partiye inmeleri ile herkesin gözü Wanda ile Jessica'ya çevrilmişti. Gülümseyerek Tony'nin yanına giden Jessica etrafına bakınarak Steve'e bakındı. Daha gelmemişti.

" O aptal Rogers'ın seni göremeyecek kadar kör olmasına rağmen sen hala onu düşünüyorsun. Ama bu geceyi senin için ayarladım bebeğim emin ol herkes sana bakıyor."

"Partiyi benim için hazırladığın konusu hakkında şüpheliyim ama evet yine mükemmelim, Black kanı ne yapabilirsin ki?"

Tony, Jessica'yı elinden tutarak çevresinde döndürdü.

"Yarın Wanda ile bizimkilerin yanına gideceğiz."

Tony ile uzay boşluğunda kaldıkları süre boyunca konuşup durmuşlardır ve birbirleri hakkında ki çoğu şeyi biliyorlardı.

"Benden selam söyle özellikle kızıl Potter'a o çocuğa iyi baksınlar."

Tabiki de Lily'nin hamile olduğunu biliyordu. Jessica'nın mektubu okuduktan sonra ağlayarak dans etmesine şahit olarak öğrenmişti. Tanrı biliyor ki bir daha o ezik manzarayla karşılaşmak istemiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Power-Jessica Riddle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin