Bölüm 5: Thanos

471 25 2
                                    



"Adam akıllı bir fikriniz yoksa ben anlatıyorum."Herkes Jessica'ya döndükten sonra, kız anlatmaya başladı ama ilk önce Mantis ve Drax'ı uyandırdı."Şey... arkadaşınız iyimi?" Mantis'in baktığı tarafa döndüklerinde Strange'in kafasını saniyede 50 kere kafasını oynattığını gördüler."Strange!İyi misin?" Tony'nin sorusuna cevap vermeyen Strange ile birlikte Jessica adamın yanına gitti.Yanına giderken havada olan Strange'in düştüğünü gördü ve büyüyle adamın yere düşmesini yavaşlattı.Strange, nefes nefeseydi.

"Geri geldin. Bir şey yok... Ya da var..." Jessica, arkadan gelen Parker'ın sorusuyla kafasını Parker'a çevirdi."Neydi o?" Strange, hala nefes nefeseydi."Alternatif gelecekleri görebilmek için zamanda ileriye gittim.Yaklaşan savaşın muhtemel sonuçlarını görmek için" , "Kaç tane gördün?" "14 milyon 605" Jessica diğerlerinden önce davranarak sordu."Kaçında kazandık?" Strange, Jessica'ya bakarken tuhaf bir duygu karmaşası içindeydi.Bu yüzden gözlerini kızdan çekerek cevapladı."Birinde"

Jessica öfkeyle ayağını yere vurdu.Sinirliydi, ne yani 14 milyon bilmem ne ihtimalden sadece birinde mi kazanmışlardı? Kim bilir o ihtimal nasıl gelişecekti?Tony, kızın yanına gitti ve elinin omzuna koydu."Buradan kurtulacağız.Hem senin geri dönmek zorunda olduğun bir karın yok.Mutlu olmalısın çünkü geri dönmezsem bütün zırhlarımı mahveder."

"Ailem var benim." Jessica mırıldanarak konuşmuştu.Arkadaşları vardı onun.Sırf onlar için bile olsa bu savaşı kazanmalıydı."Bak bunu bilmiyordum işte.Kocan falanda var mı?" Jessica gülerek başını salladı."Hıhı var.Hatta eve dönmezsem üstüme kuma yapar." Tony ve Jessica gülerek konuşurlarken onları izleyenleri görünce kendilerini toparladılar.

Birkaç dakika içerisinde plana göre yerlerini ayarlamışlardı ve Thanos'u bekliyorlardı.Strange ise onu oyalamakla görevliydi.Thanos büyük bir gürültüyle geldiğinde Strange konuşmaya başladı."Ha, evet.Thanos adına yakışır bir isim." Thanos ise onu umursamadan konuşmaya başladı."Sanırım Mau öldü.Bugünün bedeli ağır oluyor.Yinede görevini tamamladı." Ve Strange'in zaman taşını sakladığı kolyeye baktı."Pişman olacaksın.Seni mistik sanatlar uzmanıyla karşı karşıya getirdi."

Jessica, saklandığı tepeden kafasını azıcık yaklaştırıp onlara baktı."Seni nereye getirdi sanıyorsun?" Strange dudaklarını büzdü."Tahmin edeyim. Evine mi?" Thanos gülerek cevapladı."Öyleydi. Ve çok güzeldi.Titan çoğu gezegen gibiydi. Bir sürü boğaz ve yetersiz kaynak vardı. Yok olma tehlikesiyle yüzleşince bir çözüm sundum. " Strange,"Soykırım"

"Ama tarafsız.Zengin fakir demeden.Bana deli dediler.Ön gördüklerim birbir ortaya çıktı."Thanos kafasını salladı eski hayatını istemiyordu bunu kendisine hatırlatmamalıydı."Tebrikler kahin oldun." Strange alayla konuştu."Ben savaşçıyım".
"Trilyonları öldürmek isteyen bir savaşçı.", "Altı taşın hepsi olsaydı - parmağını şıklatır-Şıp diye halledecektim. Hepsinin varlığı sona erecekti. Bana göre bu merhamet."

Jessica gidip adamı boğmak istedi.İnsanları öldürecekti ve buna merhamet diyecekti nasıl bir saçmalıktı bu? Strange oturdu yerden ayağa kalktı. "Peki ya sonra" "Sonunda dinlenip , güneşin doğuşunu izleyeceğim.En zor kararları en güçlü iradeler verir." Strange ellerini birleştirdi."Bizim irademizin seninkiyle eşit olduğunu göreceksin." Jessica, işareti alır almaz cisimlenerek Thanos'un arkasında durdu ve ona kısa bir süreliğine de olsa hareketsiz durabilmesi için büyü yaptı.

Mantis, arkadan gelerek Thanos'un üstüne çıktı.Adamı kontrolü altına almıştı.Thanos acı çekiyor gibi görünüyordu.Tony ise eldiveni çıkarıyordu. Jessica ise Thanos'un tam karşısında ani bir hareketinde onu etkisiz hale getirebilmek için tetikteydi."Kontrolünde mi ? Sakın bırakma".
Eldiveni çıkarmasına az kalmıştı."Çabuk ol.Aşırı güçlü." Mantis, her an ayılabilecek adama gücünün tamamını verirken Quill Thanos'un yanına geldi.Jessica, Quill az çok ne yapacağını anlamıştı.

"Quıll yapma birisi tutsun şunu." Jessica , kimsenin müsait olmadığını gördü.Hepsi eldiveni çıkarmaklşa uğraşıyordu.Kendisi ise burada kalmak zorundaydı."Quill sana diyorum." 
Quill ise pek de onu takmıyordu."Yakalamak zor olur sandım.Unutma benim planımdı.
Artık güçlü değilsin ha? Gamora nerede?" "G.. Gamoram Gamoram" "Bana bak saçmalamayı kes. Nerede o?" Mantis onun acı çektiğini söylediğinde Quill tahmin ettiği şeyin olmaması için içinden dua etti.

"Yas tutuyor." Tony, eldiveni çıkarmaya çalıştığı için tuhaf gelen sesiyle konuştu."Bu canavarın yas tutacak nesi var?" Jessica adamın zihnine rahatça erişebiliyordu."Gamora" dedi mırıldanarak."Ne?" "Onu Vormir'e götürmüş.Ve şuan yanında ruh taşı var.Ama Gamora yok." Quıll hırsla arkasına döndü ve tiksinerek baktı adamın yüzüne."Quill bak bunların hepsini bir kenara bırak.Lütfen ve ondan uzaklaş.Bak lütfen..."

"Yalan söylüyor de. Aşağılık herif bana yapmadım de." "Mecburdum" "Hayır yapmadın bunu yapmadın.Yapamazsın." Quill gözlerinden akan yaşlarla elindeki tabancayla Thanos'un kafasına vurdu.Mantis dengesini kaybedince Thanos geri geldi.Tony, Quill'i tutuyordu.Jessica Thanos'un etrafına duvarlar ördü.Thanos gerçeklik taşını kullanarak duvarları yok etti.Eldiven tam çıkmak üzereydi ki Thanos Parker'ı uzağa fırlattı ve eldiveni eline geri taktı.

Cisimlenerek Thanos'un yanında bitti Jessica."Ne oldu beklemiyor muydun canım?" Güçleri yoksa bile dövüşebilirdi değil mi? Thanos'un karnına sert bir tekme attı ve kendini kalkan içine aldı.Thanos'a ardı ardına büyüler gönderirken Thanos hepsini taşlarla yok edebiliyordu.Tony, son bir kez ona saldırdığında yere fırlatılmış halde geri kalktı.Thanos, Tony'e meteor parçalı atarken Tony kolayca birisinden kurtuldu.

************
ehehe aklımda hala 5 yıl sonrası canlanmıyor o yüzdeeen sabah akşam düşünüyorum ve tony'yi öldürmek istemiyorum ve vet spiderman olayına da değinmek istiyorum onu bunu bilmem ama Tom gidemez hayır yani sizin saçma para sorununuz yüzünfen bu çocuk gidemez hayır yani zaten tony'den sonra mcu için tek sebebim kalmıştı en kötü çizgi romanlara fakan dönerim yani neyse baybay




Power-Jessica Riddle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin