Bölüm 9: Çapulcular

405 21 1
                                    

Bütün bu süreçte ne olduğunu falan anlattıktan sonra onları dinlemeye başladı.

James, heyecanla konuşmaya atladı. "Eh,  şey biz Lily ile çıkıyoruz.Ve yakında evleneceğiz."

"Lily'e aşk iksiri vermediğinden emin değiliz ama."

Jessica sevinçle James'in üzerine atladılar kere Lily ile konuşup James'in onu ne kadar sevdiğini anlatmaya çalışmıştı hatırlamıyorum bile.

"Merlin aşkına bu mükemmel. Hem düğün mü? Bay mükemmel Potter'ın bir gün evleneceği kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi."

Peter ise aralarında yoktu ve Jessica'nın dikkatini çekmişti. Nerede olduğunu sordu.

"Bilmiyoruz savaştan sonra hemen ailesinin yanına gitti. Uzun zamandır böyle davranıyor. "

Remus ise atlayarak konuşmaya başladı
" James seni salak Jess'e pelerin ver"

Hepsinin daha yeni aklına gelmişti.James hızlıca çıkarıp pelerin Jessica'nın üstüne örtü.

"Tanrım hadi buradan gidelim.  Etrafta hala olabilirler."

Hızlıca Dumbledore'un odasına çıktılar. Jessica şifreyi bilmediği için diğerlerine baktı.Onalra kafalarını olumsuz bir şekilde sallayınca.Düşünmeye başladı dumbledore'un gibi deli dolu bir adamın şifresi ne olabilirdi ki?

"Ah,sevgili Jessica o kadar haklısın ki.Karpuz reçeli."

Kapı açılınca Jessica hemen arkasına döndü.

"Profesör.Size sormak gereken bir sürü şey var."

"İlk önce pelerin çıkartmaya ne dersin ve birkaç şekerlemeye?"

Yanında oturan Sirius üzerindeki örtüyü çekip çıkardı.

"Profesör düşündüğüm şey olamaz değil mi?"

"Jessica taşları araştırdın değil mi?"

"Profesör zaman taşı buna sebep olmuş olamaz değil mi? Bir ay içerisinde bunlar yaşanamaz."

"Biliyorsun ki her yere göre değişiklik gösterebilir.Onlara bir ay gelirken bize saatler yıllar gelebilir. Neyse bence biraz dinlemenin iyi olacak çocuklar
hem biraz daha konuşursunuz. "

Nezaketle kapıyı gösterdiğinde kapıya doğru yürümeye başladılar. Tam çıkacakları sırada Jessica durdu ve arkasına döndü.

"Görüşürüz Profesör."

"Umarım Jessica umarım... "

James'in evine gittiklerinde Bay ve Bayan Potter Jessica'yı görünce kıza sevinçle sarıldılar.Onu kızı  gibi görürlerdi ve onu çok fazla merak etmişlerdi hatta bakanlık ile konuşup arama emri çıkartmaya çalışsalarda Dumbledore engel olmuştu.

Jessica sıcak karşılamadan sonra misafir odasına çekilip uykuya daldı.

"Hayır Pati yemin ediyorum bizi öldürür. "

" Öf, James ana kuzusu oldun sende iyice"

"Tamam ben karışmıyorum ne yapıyorsanız yapın. Ben salondayım"

Jessica bağırışlarla uyandığında kendisine refleks olarak bağırmış. Ona tuhaf tuhaf bakanları görünce omuz silkti.

"Ne var yani refleks olarak oldu. Hem siz ne yapacaksınız da James karşı geliyor. "

" Eeee.... şey hiçbir şey. Of tamam düşüncelerimi okuman kadar iğrenç bir şey yok. Sadece yatağına tezek bombası atacaktık. "

Sirius tedirgince gülümserken Jessica Remus ile birlik olup onu gıdıklamaya başladılar Sirius gülmekten öleceği için zor zor arasına yetişti ve iki çapulcuyu sersemleterek ayağa kalkıp balkondan aşağı atladı. Remus yanındaki Jessica'ya dönüp sordu.

" Neden balkondan aşağı atladı. Mal bu çocuk ya. "

İkisi gülerek aşağı indiklerinde James'i koltukta oturup kitap okurken buldular.Ağızları açık kalırken Jessica kendini cimcikledi.

" James dostum sen iyisin değil mi ateşin falan yok değil mi? "

James ikisine bakmaya tenezzül bile etmeden kitabı okumaya devam etti.

***************

Yarın okul vaaar ve ben çok mutsuzum nys okul öncesi bir bölüm olsun dedim kitaba elimden geldiğince bölüm atacağım çünkü bu sene lgs ye gireceğim ve baya bir yoğun olacak neyse görüşürüz aşkulatalarım

Power-Jessica Riddle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin