-
נ.מ גונגקוק:
-״האקסית שלי.״ אמרתי ביובש.
״אכפת לכם לצאת לכמה דקות?״ המשכתי בתחנונים מביט לכיוונה במבט חודר.״קומו חברה,״ גין צעק לממברים שישבו שם.
הרגשתי רע שהקמתי את כולם אבל הדבר האחרון שאני רוצה זה שידעו משהו מהעבר שלי.
הם יצאו בזה אחר זה מהחדר עם מבט מעודד בעיניים וחיוך צדדי מנחם.״אתה רוצה שאשאר?״ טאהיונג מיהר לדבר ברגע שהדלת נסגרה משאירה את שלושתנו ביחידות.
״לא, אתה יכול לצאת.״ אמרתי, משתדל להישמע הכי רגוע שאפשר על מנת לא להדאיג אותו.
הוא המשיך לסרוק אותה במבט חשדני ויצא מהחדר.״מה את עושה כאן?״ הרשת פנים האדישה שהנחתי על עצמי כשהממברים היו פה ירדה באותו הרגע, במקומה התחלפו פני למבט עצבני ומתוסכל.
״כבר הספקת לשכוח שאבא שלי מנהל את חברת המאבטחים הכי גדול בקוריאה?״ אותו מבט גאוותני שתמיד שכן על פניה התגלה שוב.
״מנסה לשכוח.״ ירקתי.
״מה קרה שנזכרת בי?״ מהרתי לדבר.״לא קרה כלום, פשוט התגעגעתי אלייך.״ היא אמרה בקול חנפני מניחה את ידה על כתפי בחושניות.
״לא אני בטוח שזה קשור איכשהו למספר העוקבים שעלה לי באינסטגרם״ העפתי את ידה ממני בגועל. היא פשוט דוחה אותי.
״ככה אתה מכיר אותי?״ היא זייפה קול בכייני בטוחה שאותו מבט שידעה לעשות כאשר רצתה משהו בעבר, ישפיע עליי גם עכשיו.
״כן.״ אמרתי את כל אשר על ליבי.
״מה קרה? האבא הנחמד שלך עזב אז הביטחון שלך חזר?״ היא אמרה בקול. שתקתי באותו הרגע.
1-0 לה.
״אשכרה ילד מוכה.״ היא ציחקקה באכזריות.
באותו הרגע הדלת נפתחה וטאהיונג מיהר להיכנס.
הוא הזיז אותי מעט אחורה ונעמד מולה, מגונן עליי עם גופו.״אני חושב שאת מתבלבלת, את המוכה היחידה שאני רואה פה.״ הוא פלט במהירות כמו שרק הוא יכול לעשות.
כשעמידתה עדיין יציבה היא העבירה את שתי ידה על פלג גופה העליון מדגישה את שדיה,
״זה נראה לך כמו גוף מוכה?״ היא הרימה את גבתה מביטה בו במבט חודר.״מי אמר שהתכוונתי למוכה פיזית?״ הוא ירק בחזרה משתיק אותה באותו הרגע.
טאהיונג תפס בידי ופתח את הדלת בסערה, מתהלך לכיוון השירותים.
הוא הכניס אותי פנימיה הצביע על הכיור וציווה:
״תשטוף פנים.״מיהרתי לפתוח את הברז ושניה לפני שהנחתי את ידי פנימה פלטתי תודה חירשית.
יכולתי לראות אותו בזווית עין מחייך וחייכתי גם אני.-
נ.מ טאהיונג:
-אחרי ארבע שעות שבהם בלינו יחד עם הארמי שנפצעו סוף סוף ישבנו בוואן, כשאני וגימין נמרחים אחד על השני בתקווה למצוא תנוחה נוחה.
YOU ARE READING
כוכב נופל {הושלם ✔️}
Fanficקים טאהיונג, זמר נחשב, וחתיך לא קטן. בחור קטלני, שובה לב, אולי אפילו השלמות בהתגלמותה. כל מה שאי פעם הוא השיג היה בזכות עצמו וכוח הלחימה שלו. הוא נלחם עבור כל מה שיקר לו ומוכן לעשות הכל למען האנשים שהוא אוהב. רק בעיה אחת, הוא לא מודע להשלכות. - ׳כו...