7.

224 29 15
                                    

Merhaba dostlarım, hoşgeldiniz. Umarım keyifle okur ve beğenirsiniz. Yorum ve voteleriniz sizin gibi değerli, iyi okumalar.

...

Bir kadının sezgileri bazen en mantıklı çıkarımlardan bile daha değerli olabilir.

...

"Tommy, görevden yeni geldi." diyerek eliyle Tommy'i gösteren Texeria bana baktı.

Elimi Tommy'e uzatırken, Texeria "Alice." diyerek beni tanıttı.

Gözlerimi ona çevirip meydan okurcasına baktım. Adımı söyleyebilirdim ve o, bunu gıcıklığına yapıyordu.

Tommy kibar bir şekilde el parmaklarımı kavradı ve "Memnun oldum Alice." deyip yumuşak bir şekilde öptü.

Texeria gözlerini devirip "İtalyan erkekleri." diyerek oturmayı sevdiği Ripeer'in masasının üzerine oturdu.

Gülümseyip kendi masama ilerledim. Gözlerim Tommy'i incelerken başka bir şeyle uğraşıyormuş gibi yapıyordum. Tommy karakteristik bir yüze sahipti ve yüz hatları çok dikkat çekiyordu. Üç numara kesilmiş siyah saçları ve delici bakışlara sahip mavi gözleri vardı. Yüzünde ki uzun sakalı onu çok erkeksi gösteriyordu. Boynuna doladığı lacivert fuları sanki tarz sahibi olduğunu kanıtlıyordu.

Texeria ellerini şiddetle birbirine vurup "Şimdi herkes işinin başına." diyerek odasına girdi.

Parmaklarımda tuttuğum kalemi ısırıp "Nereden başlasam?" diye mırıldandım.

Tommy kollarını göğsünde birleştirmiş bana doğru yürüyordu. Şu an gözüme o kadar karizmatik gelmişti ki bir şey düşünemiyor ve hiçbir şeye odaklanamıyordum. Kalemi dişlerimden kurtarıp önümde duran kağıtlara baktım. Şuan inanılmaz terliyor ve heyecan duyuyordum.

Masamın önünde durdu ve "Ne yapıyorsunuz güzel kadın?" diye sordu biraz eğilip bakmaya çalışarak.

Sandalyemde geriye doğru yaslanıp "Bir şeyler bulmaya çalışıyorum." dedim kekelememeye çalışıp.

Düşünceyle elini çenesine götürdü, parmakları ağır hareketlerle çenesine vururken gözlerini kapattı. Sanki kendince düşünme metodu uyguluyordu. Bense sadece hayranlık dolu gözlerle bu adama inceliyordum.

Dehşet saçan gözlerini açtığında "Fullien şifreli bir isim gibi..." derken bana yaklaştı ve elimden kalemi alıp, kağıda Fullien yazdı.

Ful harflerini ayırıp Lizhbeth ismini çıkardı. Ardından Ful harflerini türeterek Fuller yazdı.

Başarıyla doğrulup "Lizbeth Fuller, yükselen bir yıldız." dedi.

Şaşkınca yazdığı kağıda bakıp anlamaya çalıştım. Anlamayıp Tommy'nin yüzüne baktım.

Şehvetle gülümseyip "Fullien bir filmin adı. O yüzden bu kelime anlamsız geliyor. Yönetmen bu ismi kendi isimlerinden yola çıkarak oluşturmuş, bilindik bir filmdir." diye açıkladı.

Kafamın karışıklığı yüzüme yansırken "Şüpheli yönetmen mi demek istiyorsun? Yani, nasıl bu kadar eminsin?" diye sordum.

Sadece bir film isminden bu teoriyi ortaya çıkarmak bana anlamsız gelmişti. Parmaklarımı şakaklarıma götürüp ovaladım.

Tommy ise soruma "Emin değilim." diye bir yanıt vermişti.

Bu cevapla daha çok baş ağrısı çekerken Texeria'nın sinirle odasından çıkıp ofisten ayrıldığını gördüm. Yine ne olmuştu? Tommy de fark ettiğim küçük gülümseme dikkatimi çekmişti. Ona baktığımı fark ettiğinde bahane uydurup uzaklaştı. Fazla umursamadan fikir yürütmek için kağıtlara döndüm.

Dedektif (Artık Dreame'de) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin