အမုန္​းခံ၍ခ်စ္​မယ္​ Part 6

1.2K 88 2
                                    

ကိုကို မ႐ွိဘူး..ဘာကိစၥ ႐ွိလို႔လဲ

Plan ခပ္​ျပတ္​ျပတ္​ပဲျပန္​​ေျပာလိုက္​သည္​။

Mean မ႐ွိတာသိပါတယ္​...တို႔က မင္​းဆီကို သက္​သက္​လာတာ...

ထူးထူးဆန္​းဆန္​း ပါလား...Plan ဆီကို လာတာတဲ့...
​ေကာင္​း​ေသာလာျခင္​း​ေတာ့ မျဖစ္​ႏိုင္​....

​ေျပာပါ..က်​ေတာ္​ အခ်ိန္​မ်ားမ်ားမရဘူး...လိုရင္​းပဲ​ေျပာပါ...

တို႔ၾကားတာ​ေတာ့..မင္​းကို..Mean က ကလဲ့စား​ေခ် ခ်င္​လို႔..ယူခဲ့တာဆို..အဲဒီ​ေတာ့...မင္​းလည္​းစိတ္​ဆင္​းရဲမွာ​ေပါ့...ဒါ​ေၾကာင္​့..မင္​း Mean ကို ကြာ႐ွင္​း​ေပးပါ....

Plan ​ေတာ္​​ေတာ္​တင္​းသြားပါသည္​။
ဘယ္​လိုလူပါလိမ္​့..သူမ်ားကိုယ္​​ေရးကိုယ္​တာကို စြက္​ဖက္​လွခ်ည္​လား
ဒီလိုထိ ​ေျပာလာတယ္​ဆို​ေတာ့..တကယ္​ပဲ..သူနဲ႔ ကိုကို က ဘယ္​​ေလာက္​ထိ ပတ္​သတ္​ ​ေနၾကတာလဲ...

ကိုကိုက Plan ကို ကြာ႐ွင္​းမ​ေပးတာပါ..P'Mai အမွတ္​မွားတာ ျဖစ္​ပါလိမ္​့မယ္​...

Plan ကလည္​း ခပ္​​ေခ်​ေခ် ပင္​ ျပန္​​ေျပာလိုက္​​ေတာ့...

အဲ့တာကို တို႔ တာဝန္​သာထားလိုက္​ပါ..တို႔ Mean ကို ​ေဖ်ာင္​းဖ် လိုက္​ပါ့မယ္​.. .ok?...မင္​းသာသူ႔ကိုကြာ​ေပး...

ဟာ..ဘယ္​လိုဟာလဲဟ..

ဒီမွာ P'..P' လြန္​​ေနၿပီ​ေနာ္​...က်​ေတာ္​တို႔ ကိစၥ က P' နဲ႔ ဘာဆိုင္​လို႔လဲ..

ဆိုင္​တာ​ေပါ့..​ေအး​ေလ..မင္​းက​ေတာ့.အတာကိုး..ဘယ္​သိမလဲ...
တို႔နဲ႔ Mean နဲ႔က လက္​ထပ္​ဖို႔အထိ ရည္​ရြယ္​ ခဲ့ၾကတာ​ေလ..
မင္​းကို Mean က Nara အတြက္​ လက္​စား​ေခ်ခ်င္​လို႔သာ ယူခဲ့တာ...

တကယ္​​ေတာ့ Mai တို႔ ဘက္​ကသာ Mean နဲ႔ လက္​ထပ္​ဖို႔အထိ သ​ေဘာတူခဲ့တာ..
ဒါ​ေပမဲ့ ဟို​ေန႔က Mean ရံုးခန္​းထဲက အျဖစ္​အပ်က္​ အ​ေျခအ​ေနကို ၾကည္​့ၿပီး Mean တို႔အ​ေၾကာင္​း စံုစမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ Mean က Plan ကို လက္​စား​ေခ်ဖို႔ လက္​ထပ္​ခဲ့တယ္​ဆိုတာ သိလိုက္​ရတာ​ေၾကာင္​့ ကိုယ္​့ခြင္​ထဲ ​ေရာက္​လာၿပီမို႔ ျပသနာပိုႀကီး​ေအာင္​ လာဆြ​ေပး​ေနျခင္​း..

အမုန္​ခံ၍ခ်စ္​မယ္​Where stories live. Discover now