အမုန္​းခံ၍ခ်စ္​မယ္​ Part 13

1.2K 88 6
                                    

Mean ​တ​ေယာက္​ Plan တို႔နား သြားကာ..

​ေအာ္​..မင္​းတို႔က မင္​းတို္႔​ေဖာက္​ျပန္​ခ်င္​တာနဲ႔ ငါ့ကို အကြက္​က်က် စီစဥ္​ၿပီး ​ေခ်ာက္​ခ်မယ္​..​ေနာက္​က် မင္​းတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​က် ဇာတ္​​ေပါင္​းမယ္​ အ့လိုလား..မင္​းတို႔က အ့လိုဂြင္​ဆင္​တယ္​​ေပါ့​ေလ..ဟုတ္​လား..ဟားဟား..မျဖစ္​​ေစရဘူး မင္​းတို႔ စီစဥ္​သလို မျဖစ္​​ေစရဘူး..

Mean ရဲ႕ ရယ္​သံက ​ေျခာက္​ကပ္​လြန္​း​ေနသည္​။ ခံစားခ်က္​​ေတြက အသက္​မဲ့​ေနသလိုမ်ိဳး​ေပါ့..

ကိုကို..ကိုကို အျပစ္​ကို သူမ်ားအျပစ္​မပံုခ်ပါနဲ႔..
Na တို႔က ႐ိုး႐ိုးသားသား..

႐ိုး႐ိုးသားသား.. ဟဟ..
​ေပြ႔ဖက္​ၿပီး​ေနတာက ႐ိုး႐ိုးသားသားတဲ့လား...
ငါကသူ႔ရဲ႕ တရားဝင္​​ေယာက်ာ္​း..Na နင္​ က Plan ​ေပၚ သံ​ေယာဇဥ္​ မကုန္​​ေသးဘဲ...မင္​းက ကာမပိုင္​႐ွိတဲ့ Plan ကို လိုခ်င္​​ေန​ေသးတာလား..

ခင္​ဗ်ားဘယ္​လို​ေျပာလိုက္​တာလဲ...ခင္​ဗ်ား အကို တ​ေယာက္​ျဖစ္​ၿပီး ညီမတ​ေယာက္​ကို ဘယ္​လိုမ်ား ​ေျပာရက္​ရတာလဲ..အသိဥာဏ္​မဲ့လွခ်ည္​လား...

Plan ​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ Mean

​ေအာ္​..မင္​းက ငါ့ကို...မင္​း..

Mean ကိုယ္​့ကို ​ေစာ္​ကားတဲ့စကား​ေတြ ​ေျပာ​ေနတာ​ေၾကာင္​့ ​ေဒါသ​ထြက္​ၿပီး Plan ကို ႐ိုက္​ဖို႔ လက္​ရြယ္​လိုက္​​ေတာ့..

ကိုကို...P' ကို စိတ္​နာက်ဥ္​​ေအာင္​လုပ္​ရံုမက ကိုယ္​ထိလက္​​ေရာက္​ပါ နာက်င္​​ေအာင္​ လုပ္​မယ္​ဆို Na ဒီအတိုင္​း ၾကည္​့​ေနမွာ မဟုတ္​ဘူး​ေနာ္​...

Na Mean ကို ​ေစ့​ေစ့ၾကည္​့ကာ ​ေျပာ​ေနတာ​ေၾကာင္​့

ဟား..ရီရတယ္​..မင္​းတို္႔က ​ေတာ္​​ေတာ္​ ခ်စ္​​ျပ​ေနၾကပါလား..တစ္​​ေယာက္​နဲ႔တ​ေယာက္​ ကာကြယ္​​ေနလိုက္​ၾကတာမ်ားကြာ...ဒါနဲ႔​ေတာင္​ ဘာလို႔ လက္​မထပ္​ ၾကတာပါလိမ္​့...ခု Plan က ငါ့နဲ႔ တရားဝင္​လက္​ထပ္​ထားၿပီးသား​ေနာ္​..မင္​းနားလည္​လား..

ကိုကိုလြန္​​ေနၿပီ​ေနာ္​...P'Plan က ကိုကို နဲ႔ လက္​ထပ္​ၿပီးၿပီဆိုတာ သိကတည္​းက Na စိတ္​႐ွင္​းၿပီးသား..P'Plan ကို Na အကို တ​ေယာက္​လိုဘဲ သ​ေဘာထားတာ...

အမုန္​ခံ၍ခ်စ္​မယ္​Where stories live. Discover now