~11~

308 34 0
                                    

Κάθισε στον καναπέ κι εγώ έκλεισα αργά την πόρτα.

Τον πλησίασα και κάθισα όρθια δίπλα του.

Υ/n:Θέλετε κάτι να πιείτε?

??:Λίγο νερό αν είναι εύκολο.

Και χαμογέλασε σταυρωνοντας τα χέρια και τα πόδια του.

Πήγα αμέσως στην κουζίνα και άνοιξα το ντουλάπι για να βγάλω το ποτήρι.Εφτιαξα και τον καφέ μου κι έπειτα πήγα στο σαλόνι.

Τον βρήκα να είναι όρθιος και να κοιτάζει κάποιους από τους πίνακες που είχα φτιάξει πιο παλιά.

Υ/n:Ορίστε το νερό σας.

Του είπα και του έδωσα το ποτήρι με το νερό του.

Καθίσαμε και οι δύο στον καναπέ και δεν μιλούσε κάνεις.

??:Έχω να σου πω κάτι πολύ σοβαρό που σε αφορά.

Υ/n:Έκανα κάτι κύριε Jiwoon!?

Αμέσως σήκωσα το κεφάλι μου και τον κοίταξα με ένα αγχωμενο αλλά και αναστατωμενο πρόσωπο.

Jw:Όχι y/n δεν έχω παράπονο από εσένα απλά ήθελα να σου πω κάτι.

Ηρέμησα και περίμενα να ακούσω τι ήταν το τόσο σοβαρό που έπρεπε να μάθω.

Jw:Νομίζω πως υπάρχει κάποιος στην εταιρία που δίνει κρυφά πληροφορίες για σένα.

Έμεινα να τον κοιτάζω και να περιεργαζομαι αυτό που μου είπε.

Υ/n:Τι θέλετε να πείτε με αυτό?

Τον κοίταξα αποριμενη.

Jw:Υπάρχει κάποιος στην εταιρία που σε παρακολουθεί και δίνει σε κάποιον πληροφορίες για οτιδήποτε κι αν κάνεις.

Είπε και τότε άρχισα να τα συνδαιω όλα μεταξύ τους και δυστυχώς όλα με έβγαζαν στον ίδιο συμπέρασμα....τον Kai.

Τον κοίταξα με βουρκομενα πλέον τα μάτια μου χωρίς να πιστεύω πως συνεχίζετε ακόμα αυτό.

Τότε ο κύριος Jiwoon έβαλε το χέρι του πίσω από την μέση μου και με πήρε αγκαλιά.

Κρατήθηκα όσο για να μην κλαψω μπροστά του και να φανώ όσο πιο δυνατή μπορούσα.

Jw:Όλα θα πάνε καλά....

Όλοι μου το λένε αυτό και τίποτα δεν αλλάζει.Δεν ξέρουν τι έχω περάσει τόσο καιρό και απορώ με τον εαυτό μου...'Ποτέ θα έρθει εκείνη η ώρα που θα είναι όλα καλά?'

Ο Jiwoon τότε έσπασε την αγκαλιά κι χτύπησε απαλά τον ώμο μου.

Jw:Πάρε ρεπό σήμερα.

Favorite Girl||NJ FF||Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt