Y/N's Pov
'Επιτέλους!!!'
Σκέφτηκα μπαίνοντας στο αεροδρόμιο και κρατώντας τις βαλίτσες μου στα χέρια.Πήγα να δω από που φεύγω για Κορέα για να περιμένω εκεί και να είμαι έτοιμη.
Είμαι τόσο ενθουσιασμενη που θα φύγω επιτέλους από εδώ. Βεβαια έχω στεναχωριθει καθώς η μητέρα μου δεν μπόρεσε να έρθει να με χαιρετισει επειδή είχε πάει στο γιατρό. Δεν μου έλεγε και πολλά τελευταία για εκείνη αλλά πάντα την έβλεπα με το χαμόγελο στο στόμα.
Όση ώρα ήμουν στις σκέψεις μου άκουσα από τα μεγάφωνα:
"Η πτήση για Κορέα των 09:30 θα φύγει από την έξοδο Α3.5 σε 10 λεπτά.Σας ευχαριστούμε πολύ"
Σηκώθηκα από τη θέση μου και πήρα γρήγορα τα πολλά πράγματά μου και πήγα προς την έξοδο.
/Time skips/
Ο Χριστός και η Παναγία!!!Έκανα 8 λεπτά μόνο για να περάσω όλους τους υπόλοιπους ελέγχους που μου είχαν μείνει και ευτυχώς για καλή μου τύχη πρόλαβα και το λεωφορείο για το αεροπλάνο.
Φτάσαμε και δώσαμε τις βαλίτσες μας.
Ανέβηκα στο αεροπλάνο κι έψαξα να βρω την θέση μου.
Ρώτησα μια κυρία αν μπορούσε να μου πει και μου έδειξε.
Καθόταν εκεί ένα παλικάρι με μαύρη μάσκα,μαύρο καπέλο και μαύρα ρούχα.'Μα καλά από κηδεία γυρίζει αυτός!?'
Σκέφτηκα καθώς έβαζα την τσάντα μου και την ζακέτα μου πάνω στο ράφι που υπήρχε από τις θέσεις μας.Αυτός καθόταν από την έξω μεριά κι εγώ από παράθυρο.Ειχε πολύ μεγάλα πόδια και δεν χωρουσα να περάσω.
Υ/n:Με συγχωρείτε. Μπορω να περάσω?
??:Excuse me!?
Σήκωσε τα μάτια του και με κοίταξε. Είχε σχιστά ματιά και κατάλαβα πως ήταν Κορεάτης.
Υ/n:Με συγχωρείς αλλά μπορώ να περάσω?
Του είπα ευγενικά στα κορεατικα.??:Ναι φυσικά!!
Μου απάντησε και μάζεψε όσο μπορούσε τα μεγάλα πόδια του για να περάσω.Πέρασα και κάθισα στη θέση μου και περίμενα να ξεκινήσουμε.
Μετά από λίγο βγήκε η αεροσυνοδος και μας εξήγησε τα κλασικά για το τι πρέπει να κάνουνε αν συμβεί κάτι.
Έβαλα απλά την ζώνη μου,έβγαλα τα ακουστικά από την τσέπη μου κι έβαλα μουσική.
CZYTASZ
Favorite Girl||NJ FF||
Fanfiction《After all this shit,....you're still my Favorite Girl》 Original Idea by: xmoonficsx All rights to: xmoonficsx Front page design by: xmoonficsx Highest Rankings: #2~#kimnamjoon #1~#rapmonster #1~#rm #5~#btsfanfiction #3~#exo Date:21 Οκτωβρίου 2021 ...