Δεν αφήσαμε αυτό το περιστατικό να μας χαλάσει το όμορφο πρωινός μας. Για καλή μας τύχη η Dispatch δεν έβαλε διεύθυνση με αποτέλεσμα να μην μας περικυκλώσουν δημοσιογράφει,κάμερες και fans. Τελειώσαμε το πρωινός μας και αποφασίσαμε να πάμε στο εμπορικό,αλλά πρώτα περάσαμε από το σπίτι για να αφήσουμε τον Monie.
Ο Namjoon πήρε τα παιδιά τηλέφωνο στην διαδρομή μας για το σπίτι και τους είπε μήπως ήθελαν να έρθουν μαζί μας για βόλτα κι αφού συμφώνησαν δώσαμε σημείο και ώρα συνάντησης.Αφού αφήσαμε τον φίλο μας στο σπίτι,φύγαμε για το εμπορικό.
//Στο εμπορικό//
Jk:Τι θέλετε να κάνουμε?
Τ:Εγώ λέω για αρχή να χαζέψουμε τα μαγαζιά.
Απάντησε ο Taehyung στον Jungkook.Συμφωνήσαμε όλοι στην ιδέα του Tae κι έτσι ξεκινήσαμε να εξερευνούμε τα μαγαζιά του εμπορικού.
Όπως χάζευα με τον Namjoon τα μαγαζιά το μάτι μου έπεσε σένα που μου με τράβηξε αμέσως μέσα του.
"Baeuty Wedding:Dresses" ήταν το όνομα του μαγαζιού και χωρίς να το καταλάβω είχα μπει στο κατάστημα και χάζευα όλα τα πανέμορφα άσπρα φορέματα που καθόντουσαν στις κρεμάστρες και τις κούκλες του χώρου.Y/n:Είναι τόσο όμορφα...
Είχαν τόσο απαλή και ωραία υφή.
Όσο για τις μεγάλες και μικρές πέτρες swarovski δεν είχα λόγια,όπως και για τα δαντελωτά σχέδια. Ένιωσα δύο χέρια να με αγκαλιάζουν από πίσω μου κι αμέσως ένα τεράστιο χαμόγελο σχεδιάστηκε στα χείλη μου.Ν:Έχει πολύ ωραία νυφικά εδώ...
Y/n:Hmm..
Του είπε όσο εγώ συνέχισα να κοιτάω τα φανταχτερά φορέματα μπροστά μου.Ν:Αλλά τίποτα δεν συγκρίνετε μαζί σου... Γύρισα να τον κοιτάξω μόλις το είπε.
Από το πρόσωπό του δεν έλειπε το υπέροχο χαμόγελό του με τα χαριτωμένα λακκάκια του. Πλησίασε τα χείλη μου κι εγώ έκλεισα τα μάτια μου,αλλά τίποτα. Τα άνοιξα και τον είδα με το κινητό στα χέρια.Ν:Όχι πάλι...
Ψιθύρισε κι έβαλε το χέρι του στο πρόσωπό του.Πήρα το κινητό από τα χέρια του και κοίταξα την οθόνη.
CZYTASZ
Favorite Girl||NJ FF||
Fanfiction《After all this shit,....you're still my Favorite Girl》 Original Idea by: xmoonficsx All rights to: xmoonficsx Front page design by: xmoonficsx Highest Rankings: #2~#kimnamjoon #1~#rapmonster #1~#rm #5~#btsfanfiction #3~#exo Date:21 Οκτωβρίου 2021 ...