~18~

224 32 3
                                    

Y/N's Pov

Η ώρα είχε πάει πλέον 23:00 και είμαστε όλοι ξαπλωμενοι στο πάτωμα κατά ιδρωμενοι.Μολις είχαμε τελειώσει επιτέλους την χορογραφία και ήμασταν σαν πτώματα.

H:Ότι καλύτερο έχω κάνει στην ζωή μου.

Jk:Θα συμφωνήσω!!

Και γελάσαμε όλοι.

Κάποια στιγμή άρχισε να δονητε το κινητό μου και γύρισα να δω ποιος είναι.

'Άγνωστο?'

Υ/n:Παρακαλώ?

??:Γειά σου y/n...

Το σήκωσα και άκουσα μια φωνή που είχα να ακούσω εδώ και πάρα πολύ καιρό.

Y/n:Πώς βρήκες το κινητό μου?

Σηκώθηκα και βγήκα έξω από το χώρο.

??:Κρίμα που έπεσες στην παγίδα...

Υ/n:Τι?

Και τότε κάποιος έβαλε ένα πανί στο στόμα μου και όλα άρχισαν να μαυριζουν.

~🐨~

Ξύπνησα σε ένα άγνωστο για εμένα μέρος χωρίς να βλέπω σχεδόν τίποτα.Μονο ένα φως υπήρχε που φωτιζε ελάχιστα το δωμάτιο.Ημουν δεμένη σε μια καρέκλα και μπροστά μου ένα τραπέζι.

Υ/n:Είναι κάνεις εδώ?

Τότε κάτι κρύο ακουμπησε το κεφάλι μου.

??:Ξανά συναντιομαστε λοιπόν.

Ένα δάκρυ άρχισε να κυλάει στο μάγουλό μου καθώς θυμήθηκα το όνειρο που είχα δει.

Υ/n:Τι θες από εμένα?

Είπα ψυχρά χωρίς έκφραση στο πρόσωπό μου.

??:Πόσες φορές πρέπει να στο πω?Θα σε βασανιζω μέχρι να πεθάνεις χρυσή μου!!

Υ/n:Σκότωσε με λοιπόν να τελειώνω με αυτό το μαρτύριο!!

??:Οοοο μας το παίζεις και δυνατή τώρα!!Φοβήθηκα!!

Δεν μίλησα.Αρχισε να κάνει κύκλους γύρω μου και κοιτάζοντάς με από πάνω μέχρι κάτω.

Namjoon's Pov

Η y/n έχει φύγει εδώ και πάρα μα πάρα πολύ ώρα.Την ψάχνουμε σε όλο το στούντιο μα κάνεις από το προσωπικό δεν την έχει δει.

Favorite Girl||NJ FF||Where stories live. Discover now