~37~

123 19 1
                                    

/Στο εστιατόριο/

Namjoon's POV

Μπήκαμε στο εστιατόριο με την y/n ψάχνοντας την μητέρα της. Καθώς προχωρούσαμε μέσα στο χώρο παρατήρησα μια πολύ γνωστή αντρική φιγούρα. 'Sejin...?'Ήταν το πρώτο άτομο που σκέφτηκα. Γύρισα το βλέμμα μου προς την y/n βλέποντάς την να κοιτάει πότε από τα δεξιά και πότε από τα αριστερά της.

N:Hey y/n...?Αυτός δεν είναι ο Sejin? 
Της έδειξα προς την κατεύθυνση που καθόταν κι εκείνη την ώρα τον πλησίασε ένα ζευγάρι με μια γυναίκα που δεν είχα ξανά δει.

Y/n:Μαμά...?
Ψιθύρισε αρκετά δυνατά για να την ακούσω.

Y/n:Δεν το πιστεύω...Έλα πάμε!!
Με το αριστερό της χέρι αγκάλιασε το δεξί μου χέρι ενώ με το άλλο έπιασε απαλά την κοιλιά της. Ένα χαμόγελο σχεδιάστηκε στα χείλη μου βλέποντας αυτή την γλυκιά σκηνή.

Αρχίσαμε να πηγαίνουμε στο μεγάλο στρογγυλό τραπέζι που βρισκόντουσαν τα τέσσερα γνωστά μας άτομα. Τουλάχιστον και τα τέσσερα γνωστά σε εμένα...

Sj:Y/n!Namjoon!Επιτέλους ήρθατε!
Είπε με ένα τεράστιο χαμόγελο και αγκάλιασε την y/n ενώ εμείς κάναμε μια απλή χειραψία.

Y/n:Δεν μπορώ να το πιστέψω!!Πως βρεθήκατε εσείς οι δύο!? 
Ρώτησε γεμάτη περιέργεια αγκαλιάζοντας ταυτόχρονα και την μητέρα της. Όσο συζητούσαν γύρισα την προσοχή μου στο ζευγάρι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι με το δικό μας.

Ν:Xiumin!?Lena!?Τι κάνετε εσείς εδώ!? Ρώτησα έκπληκτος. Αλλά μετά...με χτύπησε η πραγματικότητα...'Αποκλείετε...' Πριν προλάβουν να απαντήσουν πήγα στον Sejin.

N:Τι νομίζεται ότι κάνετε?
Του ψιθύρισα κάπως φωναχτά κι έπειτα τον τράβηξα λίγο πιο μακριά από τους άλλους.

Sj:Ήρεμα Namjoon!!Τι συνέβη έτσι στα ξαφνικά!?
Τράβηξε με δύναμη το χέρι του από το δικό μου πριν τον κοιτάξω.

Ν:Δεν είναι σωστό αυτό που πάτε να κάνετε...
Του είπα με μια μονοτονία στην φωνή μου και με ένα ψυχρό βλέμμα.

Sj:Δεν σε καταλαβαίνω Namjoon... 
Το χαμόγελο που είχε στα χείλη του άρχισε να σβήνει με κάθε κουβέντα που έλεγα.

Ν:Μην μου κάνεις τον έξυπνο Sejin..!Μιλάμε για την y/n που είναι έγκυος, αν σου λέει κάτι αυτό. Κι εσύ θες να της πεις πως έχει αδελφή, μετά από τόσα χρόνια που είναι μόνη της!?Με ποια λογική το σκεφτήκατε αυτό!?Και εσύ και η μητέρα της αλλά και η Lena με τον Xiumin!!Μπήκες καθόλου στην θέση της?Ή πόσο μάλλον στην δική μου που είναι και πιο εύκολο, αφού είσαι άντρας και τα έχεις περάσει αυτά....
Έβαλα τα χέρια στην μέση μου προσπαθώντας να χαλαρώσω λίγο.

Favorite Girl||NJ FF||Where stories live. Discover now