Είχε κοκκινησει μετά από το φιλί που του έδωσα κι εγώ είχα σκιψει το κεφάλι μου κι έβλεπα το πεζοδρόμιο.
Έβαλε το χέρι του στο μάγουλό μου και με τον αντιχειρα του σκουπισε τα δάκρυά μου.
Έπιασε το πιγουνι μου και σήκωσε το κεφάλι μου για να τον κοιτάξω στα μάτια.
Άρχισε να με πλησιάζει όλο και πιο πολύ κι εγώ έκλεινα σιγά σιγά τα μάτια μου.
Η απόσταση ανάμεσά μας άρχιζε να γίνεται όλο και πιο μικρή μέχρι που οι άκρες των χειλιων μας ακουμπούσαν μεταξύ τους.
Ένιωθα την καυτή του ανάσα να χτυπάει τα δροσερά μου χείλη.
Τότε ακούστηκε μια φωνή πίσω από τον Namjoon και μας διέκοψε.
??:Επιτέλους σε βρήκα!!Σε ψάχνω σε όλο το μαγαζί!!Γιατί δεν μου είπες πως είσαι εδώ ρε Namjoon.
N:Η y/n μου είπε πως δεν ένιωθε καλά και αποφάσισα να την πάω σπίτι της.
??:Τουλάχιστον να με ενημερωνες πιο μπροστά!Τέλος πάντων...Μόλις φτάσεις σπίτι σου κάνε μου μια αναπάντητη...αν φτάσεις και πότε.
Το τελευταίο το είπε ψιθυριστα αλλά αρκετά καθαρά για να τον ακούσω.
Ν:Εντάξει Jin!!Θα σε πάρω.
Του είπε και πήγαμε στο αυτοκίνητό του.
Μπήκα μέσα και κάθισα στη θέση του συνοδηγού και ο Namjoon έβαλε το κλειδί για να βάλει μπροστά το αυτοκίνητο.
Ν:Για αυτό που έγινε πριν ήθελα να-
Υ/n:Δεν χρειάζεται να πεις τίποτα.
Τον διέκοψα και του χαμογέλασα.
~🐨~
Σε όλη την διαδρομή επικρατούσε σιωπή ανάμεσά μας και ο καθένας έκανε την δουλεία του.
Ο Namjoon ήταν αφοσιωμενος στον δρόμο κι εγώ να κοιτάζω έξω από το παράθυρο και να σκέφτομαι ότι έγινε μέσα σένα βράδυ.
Φτάσαμε στο σπίτι μου κι εγώ βγήκα από το αυτοκίνητο.
Έφτασα στην πόρτα του σπιτιού μου και χαιρετισα τον Namjoon που περίμενε να μπω στο σπίτι για να φύγει.
Τον χαιρετισα και έκλεισα την πόρτα.Αμεσως πέταξα την τσάντα μου στον καναπέ και έβγαλα τις μπότες μου.
Ανέβηκα απευθείας πάνω στο μπάνιο κι έβγαλα όλο το μακιγιάζ μου κι έκανα ένα μπανακι για να φρεσκαριστω.
KAMU SEDANG MEMBACA
Favorite Girl||NJ FF||
Fiksi Penggemar《After all this shit,....you're still my Favorite Girl》 Original Idea by: xmoonficsx All rights to: xmoonficsx Front page design by: xmoonficsx Highest Rankings: #2~#kimnamjoon #1~#rapmonster #1~#rm #5~#btsfanfiction #3~#exo Date:21 Οκτωβρίου 2021 ...