KARAKTER TANITIMI

1.7K 26 7
                                    

Sultan Bayezid Han Zeki, çalışkan, akıllı, cengaver ve yiğit bir padişahtır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sultan Bayezid Han
Zeki, çalışkan, akıllı, cengaver ve yiğit bir padişahtır. Babası gibi sık sık sefere çıkmıştır. Disiplinli sevilen bir padişahtır.

Valide Kayra Sultan Zeki, entrikalı, güçlü bir sultandır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Valide Kayra Sultan
Zeki, entrikalı, güçlü bir sultandır. Köle olarak geldiği o saraydan valide sultan olmuş ve gücüne güç katmıştır. İktidar üzerinde söz sahibi olmuştur.

Mahpeyker SultanAnadolunun hristiyan köylerinden birinden saraya gelmiş zeki entrikalı güçlü akıllı cabuk kavrayan eşsiz bir güzelliğe sahiptir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mahpeyker Sultan
Anadolunun hristiyan köylerinden birinden saraya gelmiş zeki entrikalı güçlü akıllı cabuk kavrayan eşsiz bir güzelliğe sahiptir. Şehzadelik döneminde padişahın kalbini fethetmiş ve iktidarın ortağı olmuştur.

Aybüke Sultan
Mahpeyker Sultanın tek görümcesidir. Ezeli düşmanıdır onun. Sarayda pek sevilen saygı gösterilen bir sultan olması Mahpeyker'i rahatsız ediyordur. Güçlü akıllı validesinin gölgesi gibi bir sultandır.

Dilruba Sultan
2 şehzade 1 sultan anasıdır. Macaristan kralının kızıdır. Şehzadelik döneminde nikâhlanmış ve onun göz bebeği olmuştur. Nitekim bu cabuk yükselişe Mahpeyker Sultan dur demeyi başarmıştır.

Mahziba Hatun
Padişahın gözde cariyesidir. Kısır olduğu için hiç çocuk sahibi olamamıştır. Padişah pek sever bu cariyeyi. Dişli sinsi bir hatundur.

Fahriye Kalfa
Mahpeyker Sultanın kalfasıdır. Haremdeki gözü kulağıdır.

Osman Ağa
Haremdeki ağaların başıdır. Aynı zamanda Mahpeyker Sultanın hususi hizmetkarıdır.

Murat Paşa
Has oda başıdır. Aynı zamanda padişahın tek en yakın adamı veziriazamıdır. Kayra Sultan'a nihat etmiş kullardan bir tanesidir.

Hatice Kalfa
Kalfaların en başında yer almaktadır. Kayra Sultanın hizmetindedir yıllardır. Sadakat misali bir kuldur.

Beşir Ağa
Sevilen komik bir ağadır. Kayra Sultanın hizmetindedir.

Şehzade Ahmet
Sevecen yumuşak huylu zeki bir şehzadedir. Dilruba Sultanın oğludur. İyi eğitim görmüş terbiyeli ağırbaşlıdır.

Şehzade Mustafa
Yiğit, mert cengaver bir delikanlıdır. Halkın ve saraydakilerin veliaht şehzadesidir. Mahpeyker Sultanın tek oğludur. Hırslı azimlidir. Validesine benzemiş olması onun istikbali için iyi bir noktaydı.

Şehzade Davut
Aklı dengesini zamanla yitirmiş sınır hastası bunalımda bir şehzadedir. Sürekli sinirli ve yersiz öfkesi haremde dedikoduların yayılmasına neden olmuştur. Dilruba Sultanın oğludur.

Hanzade Sultan
Mahpeyker Sultanın tek kızıdır. O da tıpkı ağabeyi gibi validesine kişiliği benzemiştir. Sarayda Mahpeyker huylu 3 kişinin olması mutlak kudretin ve gücün sebebi olmuştur. Zeki entelektüel kültürlü bir sultandır.

Huricihan Sultan
Dilruba Sultanın kızıdır. Sessiz sakin narin bir kızdır. Odasından çıkmaz dikiş nakış ve edebiyat ile ilgileniyordur. Varlığı yahut yokluğu hissedilmez.

Yakup Paşa
Kubbe veziridir. Huricihan Sultan ile evlenmiştir. Kıymetli bir paşadır. Divandaki kararlar alınırken ilk onun fikrini alırlar

Ferhat Bey
Kıymetli bir beydir. Hanzade Sultan ile evlenerek gücüne güç makamına mevki katmıştır. Şehzade Mustafanin istikbali için hayırlı bir evlilik olmuştur.

Asiye Hatun
Şehzade Ahmedin gözdesidir. Hırsları olan tahta onun çıkmasını isteyen zeki bir kadındır. Kırımdan gelmiş bir cariyedir. Taht için büyük savaşlar vermesine rağmen mağlup olacaktır

                       
 

                       TANITIM KLİBİ

Tahtın Sultanı ~2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin