Annemle ilk defa karşılaşmıştım. Ona soracak çok şeyim vardı. Cadı kimdi neden bunu yapmıştı?
Annem bana döndü o yosun yeşili gözleriyle ben sorularımı sormadan sanki anlamışcasına herşeyi tâ en başından itibaren anlatmaya başlamıştı bende küçük bir çocuk gibi heyecanla ve merakla dinliyordum Annem :
_"Canım kızım, biliyorum aklın çok karışık ama merak etme sana herşeyi anlatıcam. Ben ve Taru çok eskiden beri arkadaştık ben Dev ve cadı karışımı olan biriyim bu çok enderdir, Canım. Ben ve baban okuldayken tanıştık çok sevdik birbirimizi tıpkı benim gibi Taru da onu seviyordu ama ben bunu bilmiyordum. Bizim yasalarımıza göre farklı ırkların evlenmesi ölüm demektir tıpkı Deden ve Anneannen gibi onlarda gizlice evlenmiş ve babam yani Deden bir cadı olduğu annem de bir dev olduğu için ikiside idam edilerek öldürüldü." biraz yutkunup devam etti gözleri dolmuştu dokunsam çağlayacaktı sanki.
_" Ihıhım Ben daha beş yaşında bile değildim annem tıpkı benim seni korumak için dünya ya sakladığım gibi benide dünyada kız kardeşi olan Mina nın yanına bırakmıştı Mina benim teyzemdi tatlım. Maysa baban bana gelip evlenmek istiyorum deyince aklım başımdan gitmişti sanki onu çok seviyordum. Tıpkı senin gibiydi, şefkat doluydu. Kanunları biliyorduk Mişin Diyarı artık bize yasaktı ama büyükbaban Lohlarin babanı bırakmazdı.
Bizde izimizi kaybettirmek için Dünya ya geldik.
Taru bizi arıyordu onun gizli gücü şekil değiştirmek tıpkı benim zihin okumam gibi, o benim en yakın arkadaşım olduğu için dünyaya gideceğimizi söylemiştik.Ama onun bize ihanet edeceğini bilememiştik, bizim yerimizi bulmuş ve hemen Lohlarin e söylemişti. Baban tılsım koruyucuydu tılsımın sonsuz gücü vardır onunla istediğin herşeyi yapabilirsin. Dilemen yeter ama her dileğin bir bedeli olduğu gibi onunda acı bir bedeli vardı baban bütün olacakları öğrenmişti. Çünkü öngören bir Mina mız vardı Mina geleceği görebiliyordu bize haber vermişti. Baban hemen tılsımlı kolye den dilek diledi seni canım senin korunmanı ve tılsımın hükümdarı olmanı, tılsım buna karşılık olarak.
_"Hayır anne ne olur benim için kendini feda etti deme nolur buna dayanamam"
_"Evet canım maalesef doğru babanın canına karşılık senin canın. Taru seni bulamamıştı, ama ben yakalanmıştım sırf sen bulunabilesin diye ben mahsende hapsedildim çünkü Lohlarin bizi beraber öldürecek. Maysa.
_"Neden peki anne?
_" Çünkü sen türünün sonuncu üyesinin sen kızıl kan taşıyıcı Melezsin, herşeye ve herkese hükmedecek kadar güçlüsün. Tılsımlı kolye yi taktığında dövmen oluştu mu?
_"Ee evet neden sordun anne?
_" Çünkü sen artık bir Kızıl saçlı dev sin tıpkı benim babama benzeyip melez cadı olduğum gibi sende babana benzeyip melez Dev oldun.
_"Peki benim özel bir gücüm var mı? Diye sordum heyecanla..
_"Evet canım var,özel gücün ise...."Dedi sözünü tam tamamlayacakken içeriye daha önce hiç görmediğim kadar çekici bir adam girmişti.
Elinde iki tepsi yemek vardı üstünde mavi tonda bir kolsuz üst ve içine giydiği yine üstündeki tonlarda olan bir gömlekle adeta bir uyum yakaladığı siyah pantolunuyla bir harmoni yaşatıyordu.
""Yemeğinizi getirdim efendim"" dedi önümde eğilerek, birazda mahçup bir şekilde, kimdi? ve neden bana itaat eder bir şekilde davranıyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Saçlı Dev
FantasyBazı zamanlar kendimize bile fazla geliriz işte böyle zamanlarda kendi kendinize bir farklılık yaratmak istersiniz işte o onda kendinizde sevmediğiniz veya eksik gördüğünüz şeyleri bir dev bir çırpıda gerçekleştirse nasıl olurdu? e tabi herşeyin bir...