Královo přístaviště

361 20 0
                                    

Ten den bylo Královo přístaviště zvlášť slunečné. Paprsky plné slunce se odrážely o Rudou baštu a zanechávaly tak stín na malých městských domcích.
Tohle ale není pohádka.
Hlavní město, ač na první pohled vypadá přímo monumentálně, je místo plné zlodějů, šlechty, ubožáků a všudepřítomného zápachu. Koryty v ulicích protékají výkaly a zbytky jídla. V nevěstincích bylo a vždy je plno mužů. V hostincích není místo pro slušňáky.

Královo přístaviště se úplně lišilo od Vysoké zahrady. Vysoká zahrada byla považována za to nejhezčí místo. Tedy alespoň z pohledu samotných Tyrellů - vládců Vysoké Zahrady.
Blízko tohoto malebného místa stál menší hrádek. Tento "hrádek" nepatřil nikomu jinému, než Illjanu Tyrellovi. Nebyl to nijak významný šlechtic, ale i přesto si zasloužil vzít si Riannu Lannister. Byla to sestřenice a její dobrá přítelkyně samotné královny Cersei Lannister.

Před týdnem však Illjan záhadně zemřel a zanechal po sobě nádhernou dceru Kristhyne Cersei Tyrell. Spolu s matkou a její nevlastní starší sestrou Nikholaji Frey se rozhodly odcestovat na pozvání samotné královny do hlavního města všech sedmi králoství -Králova přístaviště.

„Kdy už tam budeme?" zeptala se otráveně bělovlasá dívka a zaujatě si prohlížela své ruce.
Kristhyne pouze otráveně protočila oči a vyhlédla z okénka jejich kočáru. Vyskytl se jí výhled na Královo přístaviště. Dívka ho ještě nikdy neviděla. Opravdu bylo tak veliké a hlavně moc smrduté, jak se o něm říkávalo. Rudá bašta jakoby se topila ve sluneční záři. Za touto stavbou se rozlévalo modré moře a táhlo se až k dalekému obzoru.
„Tady to smrdí!" stěžovala si dál její nevlastní sestra a šklebila svůj krysí obličej do otrávené grimasy.
Nikholaji byla velmi hubená devatenáctiletá dívka s úplně bílými vlasy, červenými očima a světlým obličejem. Často byla velmi nemocná, za což mohla její nově objevená nemoc jménem albinismus. Často nemohla na slunce a lidé si jí pletli s někým z rodu Targaryenů. Ti se totiž vyznačovali stejnou barvou vlasů, jako měla ona.
A proč vlastně byla Frey a ne Tyrell? Protože, když byla lady Rianna velice mladá, její rodina jela na menší výlet k rodině Freyům. Byla tam znásilněna Waldeyem Freyem. Ten si však dítě nechtěl nechat, tak Rianně nezbývalo nic jiného, než si Nikholaji vzít zpátky domů.

„Ale já ti přece říkala, jak to tady bude vypadat." podávala Rianna své dceři čepec, aby svou bělostnou kůži nespálila a vlídně se na ni usmála.
Kristhyne si tiše odfrkla. Nenáviděla, když se její matka chovala k Nikholaji tak mírně.
„Zavři to okno, Kristhyne a narovnej se." pobídla Rianna svou mladší dceru a taktéž se usmála „Už tady jsme."

Kočár se s trhnutím zastavil a počkal, až se otevřou velká vrata od opevnění města. Ta se otevřela a Kristhyne se znovu mírně vyklonila z okénka kočáru. Lidé ve městě stáli v řadách a mávaly přijíždějícím. Někteří vypadali nadšeně a někteří méně. Kristhyne znovu spatřila Rudou Baštu. Z města se zdála být ještě větší, než byla vidět z nedalekého kopečku.

Během pár minut dojeli až k samotnému hradu. Jeden ze stráží opatrně otevřel dveře od kočáru. Kristhyne vystoupila jako poslední. Opatrně si urovnala šaty a sebejistým krokem se vydala za ostatními.
„Vítej, drahá sestřenko." pozdravila mírně Cersei svou drahou příbuznou „Ale ale, naše Kristhyne."
Cersei se široce usmála a objala blonďatou dívku.
„Dobrý den, tetičko." odpověděla Kristhyne.
„Kohopak to tady slyším. Není to naše růžička?" přichvátal si to do altánu trochu směšnou chůzí strýček Tyrion a podal si s Krysthin ruku. Býval by ji obejmul, jen kdyby byl větší.
Kristhyne nadšeně vyjekla, když ji podal do ruky malou krabičku. S nadšením ji otevřela a zalapala po dechu. Uvnitř se skrýval řetízek s malým přívěskem ve tvaru růže.
Hned si ho nechala zapnou za krkem a děkovně na strýčka pokynula.
„Ale nechala jsem ho vyrobit já." oznámila Cersei a trochu se zamračila na svého malého bratra. Cersei měla vždy Krysthine velmi v lásce. Dívka si někdy připadala jako její dítě. Dokonce po královně dostala i své druhé jméno. A tak se místo Krysthine Rianna Tyrell, jmenuje Krysthine Cersei Tyrell.

RIGHTFUL RULER (GOT FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat