The Reason

116 16 5
                                    

   "Sometimes you just have to die a little inside in order to be reborn and rise again as stronger and wiser version of you".

- Blaze...spuse ea încet, ce se întâmplã cu mine?

-Kaye... spuse el trecându-si lãbuta pufoasa peste pãrul ei care devenise din nou alb ca zapada,din acel negru intens.

- Cine era el? Si de ce m-am simtit asa în preajma lui? Ce fel de magie foloseste? Cred ca si-a folosit magia asupra mea...

Blaze râse scurt.

-Kaye,ceea ce ai simtit tu este un sentiment numit dragoste, prostuțo. Se pare ca cineva s-a indragostit de tipul cu parul de foc, continua el, chicotind.

- Ce e aia 'dragoste'?

- E sentimentul acela  măreț care iti provoaca o fericire interioara... Cel care iubeste, poate deveni extrem de puternic. E ca o magie. Doar ca aceasta magie o descoperi doar in momentul in care o persoana iti este draga,si o iubesti. Atunci cand iubesti, știi că trebuie să lupti pentru acea persoana, sa o protejezi si sa nu lasi pe nimeni sa-i faca vreun rau.

-Cred ca stiu,eu...am iubit-o pe mătușa...

-Știu...

-Dar si pe tine,Blaze. Nu as putea sa las pe cineva sa-ti faca vreun rau.

-Singura persoana care ar putea sa-mi faca rau ai fi tu, Kaye, spuse el zâmbind.

Fata isi lãsã privirea in jos. Într-adevar,daca ea era deprimata, asta îl putea afecta si pe el.

-Îmi pare rau, Blaze.

Blaze se uitã uimit la ea.

-De ce îti pare rãu?

-Pentru ca eu ti-am fãcut rãu.

-Nu, defapt nu am vrut sa spun că... ea îl întrerupse

-Ba da Blaze, eu chiar ti-am fãcut rãu, dar, crede-ma...mai intâi lacul, apoi tot orasul,apoi bãiatul acela Hidan...sunt confuză. Simt ca in inima si mintea mea s-au adunat niste nori care imi ingreuneaza calea.

- Te înțeleg. Uneori, pur și simplu e greu simți urmezi inima. Ar trebui să te mai relaxezi. Eu zic sã-i facem o vizita lui Grimalkin mâine dimineata. Ea ne va putea ajuta.

- Ai dreptate. În plus, n-am mai vãzut-o de ceva timp...

-Ar trebui sã ne odihnim.

Blaze se întinse jos, iar Kaye își lăsă capul pe gâtul lui.

-Ce m-aş face eu fãrã tine? spuse ea zâmbind usor.

Blaze schitã la rândul lui un zâmbet. Cãldura focului si cântecul linistitor al greierilor îi fãcu sa adoarmã repede.

                   *****

   Lumina soarelui începea usor sa incalzeasca pãmântul umed de la roua de dimineata. Blaze se trezi.

- Se pare cã m-am trezit pri... începu acesta să spună. Se opri pentru o clipã.

-Ultimul, spuse Kaye iesind din pãdure cu doi iepuri morti în mâini. Chicoti.

Blaze zâmbi.

- Mã ajuti tu cu focul, te rog?

Blaze aranjã câteva surcele din apropiere pe cateva frunze uscate,dupa care scuipã pe ele. Dupã câteva momente, focul ardea cu o flacãrã albastrã.

Fata îi intinse un băț, dupã care cei doi ținuseră carnea deasupra focului. Privighetorile din pãdure cântau ambiant.

Dupã ce carnea se praji, amândoi mâncaserã în liniște.

THE INNER DEMONUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum