O gecenin ardından 3 gün geçmişti ve ben regl sancısı yüzünden okula gidemiyordum...
Bill ile sadece mesajlaşıyorduk, fazla olmasa da... Bu sıralar yoğundu.
Bill; Daha iyi misin Dollface?
Ivy; Sayılır ;)
Bill; Bu yarın geleceksin demek mi???
Ivy; Ah beni özledin miii?
Bill; Belki :)
Nasıl bu kadar tatlı oluyordu bilmiyordum ama gerçekten karnımda kelebekler uçuyordu. Ew. Biliyorum bu terim çok klişe...
Ertesi gün*
Bıkkınlıkla okula yürüyordum..
Yine aynı gerizekalılar..
Tanrım..Tek umudum Bill'di, ardından bugünün çarşamba olduğunu hatırladım?? Sanat tarihi dersim yoktu !?!?!?!?!?!?
Sikeyim!
Birden geri dönünce birine çarptım. Bugün daha kötü ne olabilir gerçekten ?!?!
Evan onun bedenine yapıştığım için gülüyordu.
"Sana da selam Ivy" kıkırdadı.
"Üzgünüm, bende geri dönüyordum tam da.."
"Neden? Partide de birden yok oldun."
"İyi hissetmiyorum sadece."
"İstersen seni eve götürebilirim?"
Evan konuşurken gözlerim istemsizce arabasına yaslanmış ve bizi izleyen Bill'e kaydı. Kesin bana kızacaktı..
"H-Hayır şimdi düşündüm de, iyiyim derse girelim mi?"
Evan kafasını salladı ve yürümeye başladık.
Uçan ağrı kesiciler,,,, Her zaman sarıldığım ayıcık Tobby,,, Yatağım-
Bir anda sıçrayarak uyandım. Rüya görüyordum... En son, sln ders için buraya gelmiştim ama şimdi sınıf boştu???
Bu kadar çok uyumuş olamazsın Ivy!?!?!?
Sıradan hızlıca kalkıp kapıya yöneldim. Kapıyı açmayı denedim ama açılmıyordu, sıkımış mıydı?? Tekrar ve tekrar denedim ama sikik kapı açılmıyordu ?!?!?!?!
Bıkkınlıkla arkamı döndüm ve arka sırada oturmuş bana gülen birini gördüm.
"BU HİÇ KOMİK DEĞİL!?!?"
Bill gülmeye başladı.
"Seni görmeden gidemezdim."
"Uyuya kaldığımı nasıl öğrendin ki?" yanına gidip masaya oturdum.
"Ben öğrenirim, bunu boşver seni özledim."
Gülümsedim.
Sonra ise devam etti
"Ve sabah gördüklerim beni hiç mutlu etmedi Dollface."
"Bill biz sadece konuşuy-"
"Sshhh" Parmağını dudağımın üstüne koyup konuşmamı engelledi.
Ayağa kalktı ve bacaklarımın arasına girdi, ben de onları beline doladım. Masada oturduğum için bunları yapabiliyordum... yoksa boy farkını biliyorsunuz.
"Kötü bir kız oluyorsun Ivy."
Bu ses tonuyla konuşması alt tarafımda bir şeyler olmasını tetikliyordu ?!?!?
Elini tutup göğsüme koydum ve onu kavramasını sağladım.
"Ne o? Beni cezalandıracak mısın Babacık?"
Ben bunu söyleyince dudaklarını ısırdı."Sana ondan uzak dur demiştim değil mi?"
"Evet demiştin."
"Öyleyse?"
"Cezayı hak ediyorum."
"İşte benim kızım."
Göğsümü sertçe sıkınca inledim. İstemsizce olmuştu ve bu onun kıkırdamasına sebep oldu ?!?!?!
Dudaklarıma yaklaştı. "Sana beni deli ediyorsun demiştim Ivy." Ardından beni öpecek sandım ama boynuma indi ve öpmeye başladı. İlk başta nazikçe öpüyordu ama sonra ısırıklar bırakmaya başladı ve minik inlemeler ağzımdan kaçıyordu... Bir eli göğsümdeydi ve aynı anda ikisini de yapabiliyordu !? Sikeyim bu işte Tanrı gibiydi.
Eli yavaş yavaş aşağı iniyordu, eteğimi kaldırdı ve beni okşamaya başladı. Durmalıydı yoksa beni çıldırtacaktı ?!?!!?
Başını kaldırıp onu öpmeye başladım.
"Sakin ol bebeğim, babacık zaten senin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bubblegum bitch//skarsgard
Fanfictionidc if your with a friend we're going to fuck because your getting me really hard daddy kink +18 sahneler olacak rahatsız olanlar okumasın ♡