ÖNCELİKLE BURAYI ÇOK ÖZLEMİŞİM!!
hikayenin okunmalarının arttığını gördüm ve gerçekten çok mutlu oldum.. hatta listelerine ekleyenler bile olmuş ♡♡♡
ve bunu görünce yeni bölüm gelmeli diye düşündüm.
İyi okumalar öpüldünüz ♡♡Yaz tatili yaklaşıyordu ve hayatım git gide garip bir hâl alıyordu.. cadılar bayramı partisinden ve sınıfta yakınlaşmamızın ardından Bill bana uzak davranmaya başlamıştı. Nedenini biliyor muydum?
HAYIR!
Çünkü aramızın açılmasına sebep olacak hiçbir şey yapmamıştım.
Belki de beni sevmiyordu, geçici bir hevestim... bilemiyorum.Telefonumun titremesi ile irkildim. Bunu sessize almamış mıydım ben!
Evan; Hey!
Evan; Seni uzun süredir göremiyorum.
Evan; İyi olup olmadığını sormak istedim.
İyi miydim? Hayır değildim. Yatağımda uyku hapları, peçeteler, açlıktan ölmemek için arada bir zorla yediğim çikolatalar vardı. Beni çikolatadan bile soğutacak kadar ne olmuştu? Doğrusunu söylemek gerekirse buna sebep olan sadece Bill değildi, arkadaşım kalmamıştı, aile sorunlarım vardı. Anlayacağınız hayatım boktan bir hâl almıştı. Ama tabii ki yalan söyleyecektim.
Ivy; İyiyim!
Ivy; Sorduğun için teşekkür ederim.
Ivy; Bu sıralar okula gelmek istemiyorum ama seni özledim sanırım :)
Evan; Ben de seni özledim :(
Evan; Okul dışında buluşabiliriz belki?
Mesajı üstten okuyup bıraktım. Dışarı çıkmak istediğime emin değildim çünkü.
Yataktan aniden sıçrayıp cama koştum, bu başımın mükemmel bir şekilde dönmesini sağladı...
Bill evine giriyordu, yanında bir kadınla?
Bu aptal öğretmenlerden değildi, onu daha önce görmemiştim. Kimdi bu?!Paranoyaklaşıyordum. HARİKA!
Çikolatalardan birini alıp hızlıca açtım. Gücümü toplamalıydım. Çünkü şunu size hatırlatmalıyım *Ivy asla altta kalmaz*
Ivy; Uhmm akşam boşum sanırım??
Sırıtarak telefonumu yatağa fırlattım.
Bildirim sesi hemen geldi, bu çocuk hiç vakit kaybetmiyor!?!?Evan; Seni 7'de alırım prenses.
Buluşunca nereye gideceğimize karar veririz.Kapıda Evan'ı bekliyordum. Neden erken çıktığımı hemen söyleyeyim, Bill beni görsün istiyordum. Üzerimde beyaz bir crop altımda ise buz mavisi bir şort vardı. Haftalardır evde pijamayla gezince, bunları giymek iyi hissettiriyordu.
Evan'ın arabasını görünce gülümsedim. Arabadan inip bana hemen sarıldı, ben de kollarımı onun boynuna doladım. Beni havada birkaç kere döndürdü... Tam gülüyordum ki gözlerim yandaki arabaya kaydı.
Bill geçen gece gördüğüm kadını arabaya bindiriyordu, üstelik az önce gözlerimin önünde o sürtüğün elini öpmüştü!?!??SAKİN OL IVY
SAKİN OL IVY
SAKİN OL IVY
Tam patlama noktasına geliyordum ki
"Nereye gitmek istersin?" Evan konuştu. TANRIM TEŞEKKÜRLER"Uhmm... aklında ne var?" sakince konuşmaya çalışıyordum ama sesim titremişti.. ew.
"Sürpriz olsun öyleyse?" kafamı salladım ve arabaya bindik.
Arabada stresten tırnaklarımla oynadığım 20 dakikanın ardından "Sürpriz" yere gelmiştik... Görünene göre bir açık hava sinemasındaydık, böyle yerleri severdim bana hep samimi gelirdi.
Evan bagajdan inip kocaman yemek dolu bir sepet çıkarttı, görünüşe göre hepsini önceden planlamış....
"Hadi konforlu koltuğumuza geçelim!" deyip güldü.
Hava sıcak olduğu için arabanın üstüne oturacaktık. Ben oturmayı denemeden yardım edip beni nazikçe kaldırdı. Evan tatlı biriydi ama ona karşı hissetiklerim arkadaşlıktan fazlasına geçemiyordu..
Evan sürekli arkamıza bakıyordu, ne olduğunu anlamamıştım. Tam kafamı çevirecektim ki
"Anlaşılan Bay Skarsgard yine bir sürtük bulmuş." gülüyordu, espri yaptığını sanıyordu ama benim karnıma bıçak saplanmıştı sanki.
Onları evin önünde görmem yetmezmiş gibi şimdi de arkamızdaki arabanın içinde film izliyorlardı. Evan şüphelenmesin diye sahte bir kahkaha attım.Sonra aniden aklıma bir şeyler geldi, arkamızda oldukları için yaptığımız her şeyi göreceklerdi... bu onu göt etmem için bir şans olabilirdi??
Üşümüşüm gibi davranmaya başladım, kollarımı ovalıyordum. Bunları yaptığım için bana kızmayın, altta kalmak bana göre değil!?!?"Üşüdün mü? Dur sana ceketimi vereyim."
"Hayır hayır... ceketini vermene gerek yok, şöyle yapsak üşümem belki.." onun kolunu tutup omzuma koydum, ben de onun omzuna yattım. Bir nevi sarılıyorduk yani..
Ivy: 1 - Bill: 0 :))))))
Arkamızdan gelen öpüşme sesleri midemi bulandırıyordu. Birkaç saat geçmişti filmin sonuna yaklaşmıştık, klasik sıkıcı bir filmdi zaten. Böyle filmleri sevmezdim.. ben korku severdim. Evet pamuk şeker gibi giyiniyorum ama korku filmlerini seviyorum beni yargılamayın!
Evan sepetten bir şarap çıkarıp bardaklara doldurdu. Ona dönmüş yüzünü izliyordum, keskin bir çene hattı vardı ama Bill'in çene hattı gibi olamazdı.... Gamzeleri tatlıydı, yaptığı her mimikti onları görüyor ve gülümsüyordum. Ona baktığımı fark etmiş olacak ki kafasını bana doğru çevirdi.
"Filmden sıkıldın sanırım?" gülümsedi.
"Hayır sadece seni izlemek istedim."
Sizi uyarıyorum... bu kısımdan sonra fazla sürtükleşiyorum-
Evan bana biraz daha yaklaştı, koyu kahverengi gözlerini daha net görebiliyordum artık. Elimi yanağına koydum ve gamzelerine dokundum, ben bunu yapınca gülümseyip onları daha da belirginleştirdi.
"Seni öpmek istiyorum, Ivy."
"Öyleyse ne duruyorsun?" yavaşça dudaklarıma yaklaştı ve beni öpmeye başladı, elimi uzun saçlarının arasına soktum, yumuşacık saçları vardı..
Hızlıca gözümü açıp arka arabaya baktım. Bana bakıyordu.. yine o korkutucu bakış ile.
Sanki birini öldürecekmiş gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bubblegum bitch//skarsgard
Fanfictionidc if your with a friend we're going to fuck because your getting me really hard daddy kink +18 sahneler olacak rahatsız olanlar okumasın ♡