Sınıfa doğru yürüyordum.
Şuanda okulda olmak isteyeceğim son şeydi çünkü herkes bu akşam olan cadılar bayramı partisinden bahsediyordu. Okulun spor salonunda yapılacaktı tabii ki.
Ben gitmeyi düşünüyor muydum?
Hayır.Koridorda yürürken Basketbol takımının gözleri üzerimdeydi.
Özellikle Evan'ın. Tamam dikkat çekici bir tarzım vardı fakat bu biraz rahatsız ediciydi.Bahçede önüme gelen banka oturup çantamdan bir sigara çıkardım. Gözlerim yangın merdivenine kaydı, tam yanında oturuyordum. Üstten sesler geliyordu. Ayağa kalkıp merdivenin altına girdim. Sesler daha net geliyordu.
"Saat 7 de partide olmalıyız Bill, kostümüm ne olacak tahmin et hadi??".
Cırtlak ve sinir bozucu.
Bayan Beer'ın sesiydi.
Tabii ki...
"Prenses mi?" Bill bıkkınlıkla cevap verdi.
"Ahh evet nereden bildin?" Bayan Beer kıkırdamaya başlayınca midem bulanmıştı.
Her cadılar bayramında prenses olan bir gerizekalı olduğu için tahmin etmesi zor değildi. Bill neden hala bu sürtükle konuşuyordu anlayamıyordum?!?!?Bir şeyler yapmam lazımdı.
Şiddetle öksürmeye başladım.
Ne yaptığımı sormayın çünkü ben de bilmiyordum...Yukarıdan sesler geldi ve ikisi de hızla yangın merdiveninin basamaklardan indi.
Peki şimdi ne yapacaktım?
Elimde sigara vardı üstelik...
Bill son dört basamaktan atlayıp hızla yanıma geldi.
Bayan Beer ise üstten bize bakıyordu.
"Ivy, neler oluyor ?" inandırıcı olsun diye elimi göğüs boşluğuma koydum.
"Bir şey yok boğuluyordum sadece." yüzüme yapmacık bir ifade yerleştirdim. Bill ise telaşlı gözüküyordu.
"Sigara mı içiyorsun sen?" Ah yine cırtlak sürtük sesi...
Gözlerimi devirdim, Bill yanıma yaklaşıp sigarayı elimden aldı ardından yere attı.
"Hemen müdüre gidiyorsun Ivy" Bu sürtük ne zaman susacaktı?
Bill onun sözünü kesercesine konuşmaya başladı "Ben hallederim Mary, sen sınıfa dön. Zil çaldı, öğrenciler seni bekliyor."
Bunun üzerine Bayan Beer kafasını sallayıp okulun içine girdi.
"Ah teşekkürler hiç susmayacak sandım" dedim yüzümü ekşiterek.
"Sigara içtiğini benim gördüğüm için şanslısın, yoksa disiplindeydin Ivy."
"Görmeni istediğim için gördün." sinsice sırıttım.
"Tanrım... Ne kadar zeki olduğunu unutmuşum.. Bizi dinliyordun değil mi?"
"Partiye gideceğinizi öğrenmiş olabilirim." Bill garipçe sırıtmaya başlamıştı
"Partide herkese göz kulak olmak için iki öğretmen bulunuyor, Mary ise benim ve kendinin gönüllü olduğunu bildirmiş."
"Birileri sana fena sulanıyor ama o öğrencileriyle yatan bir kadın, fazla umutlanma derim." duvara yaslandım.
Bill yaklaşıp iki yanıma ellerini dayadı.
"Onunla sadece öğretmen olduğu için konuşuyorum Ivy."
"Bir şeyi unutmadın mı?" yüzüme anlamsızca baktı.
"Onunla yattığını?".
Kollarının altından geçip okula girdim. YAŞASIN KISA BOY!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bubblegum bitch//skarsgard
Fanficidc if your with a friend we're going to fuck because your getting me really hard daddy kink +18 sahneler olacak rahatsız olanlar okumasın ♡