Tanrım.. attığı mesaj kasıklarımın uyuşmasına sebep olmuştu.
Ivy; Fotoğrafı gördün değil mi?
Bill; Buraya geliyorsun Ivy.
Bill; Hem de hemen.
Söylediklerine bakılırsa fazla sinirliydi ve onu dinlemeliydim...
Kulüpten çıkıp taksi beklemeye başladım.
"Nereye gidiyorsun? Biz seni bırakırdık?" Jace'in sesini duyunca gözlerimi devirdim.
"Evet, partide bana harika göz kulak oluşunun üstüne bir de bunu yapmalısın değil mi?"
"Neyden bahsediyorsun Ivy?"
"Arkadaşlığını sikeyim Jace!" Ona bağırdıktan sonra gelen taksiye atladım ve yüzüne bile bakmadım.
Evine gidiyordum ama ne olacağını bilmiyordum tabii..
Ivy; Gelmemi istediğine emin misin?
Bill; Ne dediysem onu yap Ivy.
Siktir, çok sinirliydi.
Taksiye parayı uzatıp indim. Kimseye görünmemek için hızlıca kapısına yürüdüm ve zile bastım. Kapıyı anında açıp beni içeri çekti. Sırtım kapıya yapışınca onun kaşlarını çatmış mükemmel yüzünü gördüm."Görünüşe göre bana kızgınsın." Beni aşağıdan yukarı süzdü.
"Ama sen cevap vermiyordun ve ben sarhoş olmak isted-" İşaret parmağını dudaklarımın üzerinde hissedince sustum.
"O fotoğrafı herkes gördü biliyorsun değil mi? Ve bunun suçlusu kim?"
"B-Benim ama bir adam yüzünden oldu özür d-"
"Shhh!" Şu an beni gerçekten korkutuyordu ama onu çok istiyordum...
Dudaklarıma yaklaşıp konuştu "Bunun için bir ceza olmalı değil mi Dollface?" kafamı salladım. Ona şu an karşı çıkamazdım.
Elimden tutup yürümeye başladı, onu takip ettim. Yatak odasına geldiğimizi görünce içimde bir şeyler oldu..
Yatağa oturdu ve gözleriyle beni tekrar süzdü.
"Buraya gel." Yanına oturdum ama o beni nazikçe çekip bacaklarına yüz üstü yatmamı sağladı. Ne yapacağını anladığımda gerçekten korkmaya başlamıştım... Eteğimi kaldırdı ve kalçamı sıktı.
"Bu gece olanlar kimin hatası Dollface?"
Yutkunup konuştum. "Benim."
Kalçama şaplak atınca ağzımdan inleme kaçtı. "Benim olanı paylaşmayı sevmediğimi biliyorsun."
"Biliyorum Babacık."
"Öyleyse hazır ol.. çünkü yarın tatlı poponun üstüne oturamayacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bubblegum bitch//skarsgard
Fanfictionidc if your with a friend we're going to fuck because your getting me really hard daddy kink +18 sahneler olacak rahatsız olanlar okumasın ♡