sneak peek

9.7K 143 11
                                    

Yaklaşık 20 dakikadır Bill'i izliyordum. Fırçayı tutuşu bile kasıklarımın uyuşmasına sebep oluyordu. Tanrım, neden bu kadar mükemmeldi?

Sınıf bir anda ayaklanınca dersin bittiğinin yeni farkına varmıştım.

Kitaplarımı toparlarken önümde bir gölge gördüm. Tepemde dikiliyordu.

"Bay Skarsgard'ı dikizleme dersin nasıl geçti bakalım Ivy?"

Oh

Siktir

Adımı söyleyince alt dudağımı ısırdım.

"Güzeldi Bay Skarsgard".

"Sevindim, umarım bu derslerini etkilemez"

Aramızda ki mesafeyi kapattım, ne yaptığım hakkında fikrim yoktu ama yapıyordum işte. "Yoksa beni cezalandırır mısınız?"

Kolunu masaya attı, böylece ondan uzaklaşmam daha da imkansızlaşmıştı. Yeşil gözleri iyice koyu bir hal almıştı.

"Beni delirtiyorsun Ivy."

Dudaklarına iyice yaklaştım

"Üzgünüm, sizi rahatsız ediyorsa yapmam." dedim yüzüme sahte bir somurtma ekleyerek.

Bacağımı kavrayıp beni masaya oturttu. Boyu çok uzun olduğu için masada otururken bile göğüsüyle göz göze kalıyordum. Ben ona göre çok kısaydım.

Şuan sınıfa biri girse utancımdan ölürdüm ama herkes Bill'den korktuğu için kapıyı çalmadan kimse giremezdi. Bu beni biraz da olsa rahatlatmıştı

"Beni rahatsız etmiyor fakat bunun sonu senin için iyi olmayacak masum bebeğim."

Dudaklarına daha çok yaklaştım ve 1 milim kalmasını sağladım "Masum olduğumu kim söyledi?"

Masadan inip sınıftan çıktım.







bubblegum bitch//skarsgardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin