zacznijmy ten festiwal egocentryzmu.

317 30 192
                                    

fakty część pierwsza. bo muszę skądś zdobyć jakąkolwiek dawkę atencji. 

↓

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


♚ mam na imię daniel. nawet lubię to imię, chociaż ubolewam nad tym, że nie ma ono żadnych normalnie brzmiących zdrobnień. 

♚ mieszkam w centrum dość ładnego jak na polskę miasta - wrocławia. 

♚ jestem homoseksualny. 

♚ mam niemieckie nazwisko, które z jakiegoś powodu pisze się tak, jak się je po polsku wymawia, przez co podpisując się nim wyglądam na jeszcze większego idiotę niż naprawdę jestem. 

♚ jestem stuprocentowym humanem. jestem w klasie o profilu prawniczym z rozszerzoną historią, wosem i językiem angielskim. dodatkowo uczę się jeszcze włoskiego i chciałbym w przyszłości mówić płynnie w tym języku, bo, damn, jest naprawdę piękny. 

♚ kompletnie nie umiem w przedmioty ścisłe. poza chemią, z której jakimś cudem mam dobre oceny. mój ojciec kłamał, kiedy powiedział mi, że lata stanowania waltera white'a na nic mi się w życiu nie przydadzą. 

♚ interesuję się prawem, polityką międzynarodową i filozofią, lubię czytać o różnego rodzaju rozprawach. uważam, że nadawałbym się na adwokata, a zostanie nim byłoby szczytem moich ambicji. kto wie, może za kilka lat będę bronił kogoś z was przed dożywociem? nie mówię, że tak będzie, no ale...

♚ uważam się za ekstrawertyka, co nie zmienia faktu, że ciężko mi uznać jakąś osobę za interesującą i zazwyczaj rozmawiam z ludźmi tylko dla samego faktu rozmowy. 

♚ bardzo szybko i łatwo zmienia mi się humor (dosłownie przechodzi ze skrajności w skrajność) czego już nie mogę powiedzieć o moich opiniach na różne tematy. ciężko jest mnie do czegoś przekonać bez naprawdę porządnych argumentów. 

♚ przesadzam z ironią i specyficznymi żartami do tego stopnia, że ludzie, którzy mnie nie znają serio nie wiedzą czy wszystko ze mną w porządku i tylko żartuję, czy po prostu naprawdę mam bardzo skrajne i kontrowersyjne poglądy. 
spoiler; żadne z powyższych. 

♚ lubię szokować innych, być w centrum uwagi, mówić o tematach tabu, wywoływać dramy, wprawiać ludzi w zakłopotanie i wyprowadzać ich z równowagi. jestem po prostu takim małym, irytującym gnojkiem, ale daje mi to tyle satysfakcji, że nie zamierzam przestać. 

♚ skoro już przy małym irytującym gnojku jesteśmy, mam 190cm wzrostu. 
chyba mam kompleks wyższości nad innymi głównie dlatego, że serio ich przewyższam.

♚ naprawdę ciężko jest mnie urazić. na wyzwiska odpowiadam wyzwiskami (jak każdy człowiek, który ma w głowie jakikolwiek automatyczny mechanizm obrony własnej, szok), ale to nie znaczy, że biorę sobie którekolwiek z nich do serca. nieraz przesadzam z żartami i uwagami na temat innych osób i wcale nie czuję się źle z tym, że ktoś mi na to odpowie i również mi coś wytknie. 
sticks & stones may break my bones i każdy wie, jak to dalej leci. 

♚ uwielbiam aktorstwo. mam wiele różnych scenariuszy na moją przyszłość, a dwa z nich wiążą się z aktorstwem, co i tak wydaje mi się dość nierealne. chciałbym grać nie tyle w filmach, co w teatrze. na teatralnej scenie czuję się lepiej niż gdziekolwiek, zwłaszcza podczas monologów. 

♚ nie lubię mówić o marzeniach, bo czuję się jak taka cheesy jedenastolatka. 

♚ mam więcej wad niż zalet i zdaję sobie z tego sprawę, ale nie zamierzam się przez to czuć źle, bo, szczerze mówiąc, ani trochę mnie to nie obchodzi. jestem strasznym narcyzem i mam zawyżoną pewność siebie, przez co i tak będę się uważał za ideał. 

♚ łapię się każdej okazji do zaprezentowania moich umiejętności aktorskich, jaka tylko się napatoczy. nawet jeśli są to jakieś totalnie żałosne, szkolne przedstawienia. 
z jakiegoś powodu od paru lat za każdym razem gram szatana w tych różnych szkolnych pseudo-sztukach, bo każdy nauczyciel, który akurat się tym zajmuje uważa, że jestem "idealny do tej roli". i don't get it. 

♚ mam całą gamę różnych zainteresowań i wiedzę na różnorakie tematy, przez co uważam się za osobę dość elastyczną, która wpasuje się w każde towarzystwo. nawet jeśli rozmawiam z osobą, która bardzo się ode mnie różni, zawsze będę w stanie znaleźć ten jeden temat, na który obydwoje będziemy mieli coś do powiedzenia. 

♚ jeśli ktoś jeszcze nie zauważył, lubię postacie fikcyjne, które są slightly problematic. 

♚ niektórzy lubią wplatać angielskie słowa w polskie zdania. ja uwielbiam wplatać całe zdania po angielsku do moich polskich wypowiedzi. 
bardzo lubię ten język, a sam mówię z brytyjskim akcentem, nad którym mnóstwo osób się zachwyca, ale ja nie uważam go za jakiś ósmy cud świata. 


to dopiero początek, więc uznałem, że zacznę od jakichś podstawowych faktów, żebyście wiedzieli z jakim internetowym debilem tym razem macie do czynienia. 

o czym chcielibyście tu poczytać? 
mógłbym zrobić opinie na wybrany przez was temat, dać wam kolejną porcję faktów o mnie albo po prostu zrobić notkę o jednym z moich zainteresowań lub muzyce, której słucham. 

i hope you enjoyed. 

DRACARYS; spam bookWhere stories live. Discover now