↓
wreszcie odpowiem na dwie nominacje (które są moimi pierwszymi tutaj, wow), jakie niedawno dostałem.
nominacje to z tego co ogarnąłem bardzo fajna sprawa, bo lubię mowić o sobie, a tutaj są w dodatku pytanka na różne tematy, więc już w ogóle się przy tym świetnie bawię.
pierwsza jest od natalikagrycan, dzięki i takie tam
i. jeśli piszesz książki to co jest dla ciebie inspiracją?
— na moim profilu mam talksy, czyli w zasadzie g🤢wno książkę i to czyli też g🤢wno książkę, ale nie tak bardzo gównianą, bo jest o mnie. więc chyba jestem swoją własną inspiracją.
a jeśli oczekujecie czegoś ambitnego na tym profilu to czekajcie sobie dalej.ii. — wierzysz w przeznaczenie?
— tak.iii. — co jest dla siebie najważniejsze w życiu?
— przyjaciele, pasje, pieniążki, ambicje (które wiążą się z zarabianiem pieniążków, więc na jedno wychodzi) i ogólnie self-care.iv. — masz możliwość zmiany jednej rzeczy w swojej przeszłości, co by to było?
— nie pakowałbym się w związek z osobą płci przeciwnej, bo 🤡v. — co chciałbyś zmienić w swoim życiu?
— chciałbym nie marnować swojego zdrowia (psychicznego i fizycznego) tak jak marnuję je teraz, bo... nawet nie jestem jeszcze dorosły, i don't deserve this shit.vi. — nominuj 5 osób:
— uhhh nie wiem, kto już wcześniej to robił, ale kosmicznyfalafel martyna_st0 _ale_fajna_nazwa fialett pyskate_dziecko↓
nominacja numer dwa.
(niestety nie pamiętam, kto mnie nominował, bo jestem idiotą i zrobiłem tylko screena pytań bez nazwy profilu)i. — ile masz lat?
— jestem dancing queen young and sweet only seventeen.ii. — ulubiony kolor?
— czarny, złoty i ciemny fiolet.iii. — wolisz owoce czy warzywa?
— owocki zdecydowanieiv. — lubisz wychowanie fizyczne?
— nie. lubię sobie czasami pobiegać, okej, ale wprost nienawidzę gier zespołowych. jeszcze bardziej nie znoszę jak ludzie drą się na mnie o to, że nie umiem grać albo, że przepuszczam jakieś piłki czy coś... no wow, jakbym nie wiedział.w ogóle kiedyś byłem dość aktywny i biegałem sobie dla rekreacji. w te wakacje nawet kupiłem karnet na siłownię. to, że nigdy na nią nie poszedłem to już inna sprawa.
NO CÓŻ.
ale przynajmniej piję dużo wody, więc może póki co nie umrę.v. — ulubione zajęcie?
— uczenie się jakichś randomowych, nikomu niepotrzebnych ciekawostek historycznych, a potem rozsyłanie ich znajomym, którzy mają mnie dość.
press f to pay respect 😔✌️vi. — masz zwierzątko? jak się nazywa?
— mam rudego kota o imieniu roger (nikt nie pytał, ale tak, od taylora) i szarego kotka brytyjskiego o imieniu vinny (jest na razie jeszcze malutki, więc uwu i w ogóle).
poza tym mam w mieszkaniu całe stado patyczaków, liśćców, straszyków i innego robactwa, ale to akurat zwierzyniec mojej siostry, którym każe mi się zajmować, kiedy nie ma jej w domu, bo ma 9 lat i lepsze życie towarzyskie niż ja.vii. — masz rodzeństwo?
— yup, młodszą siostrę, o której wspominałem wyżej – lailę.viii. — jesteś silny psychicznie czy fizycznie?
— chyba bardziej psychicznie, bo mało co jest w stanie mnie obrzydzić/zniesmaczyć do takiego stopnia, żebym nie mógł dalej na to patrzeć, ale jednak mam jakieś tam problemy psychiczne, więc nie byłbym znowu taki pewny tego, czy moja psychika jest jakaś niesamowita. w każdym razie jeszcze się trzymam.ix. — ulubiony przedmiot w szkole?
— drzwi wyjściowe, ahahah, i'm so quirky!!a tak serio to lubię wos i włoski. wziąłem ten język zupełnie losowo i teraz trochę żałuję, że nie jest on jednym z moich rozszerzeń, choć rozszerzenia językowe to nie moja bajka.
x. — czego uczy najmniej lubiany przez ciebie nauczyciel?
— jestem tolerancyjny jak mogę, ale jak tylko widzę babę od matmy na korytarzu to nie ma bata, żeby mi ciśnienie nie podskoczyło.xi. — kto jest twoim idolem/idolką?
— z muzyków lady gaga, beyonce, freddie mercury, a z aktorów david tennant, iwan rheon, robert sheehan, emilia clarke and that's about it.
pewnie jest jeszcze ktoś, o kim zapomniałem, ale jest już późno, więc chyba mi wybaczycie.xii. — oznacz tyle osób, ile masz lat.
— pyskate_dziecko awfuIthings
heh
YOU ARE READING
DRACARYS; spam book
Diversos✧ | ❝ WHERE ARE MY DRAGONS? ❞ ━━━━━━━ kolejny taki "twór" na polskim wattpadzie. znajdziecie tutaj moje opinie oraz fakty o mojej (nie)skromnej osobie. to znaczy taki jest plan. ale pewnie zamiast tego i tak znajdziecie tutaj tylko jeden wielk...