gra o tron się skończyła, ale to mnie ani trochę nie obchodzi.

197 19 192
                                    

serio myśleliście, że nie pojawi się tu zupełnie nic na temat gry o tron, no bo przecież serial się skończył? 
oh my sweet summer children...

serio myśleliście, że nie pojawi się tu zupełnie nic na temat gry o tron, no bo przecież serial się skończył? oh my sweet summer children

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

uniwersum gry o tron/pieśni lodu i ognia to pierwsze uniwersum, w które tak bardzo się wciągnąłem. jednym z powodów, dla których założyłem tu konto było znalezienie innych osób, które też je uwielbiają. od finału serialu minęło już trochę czasu, ale mimo to zrobię teraz "game of thrones tag" z jednego prostego powodu: nudzi mi się jak cholera. 

pytania są z reddita, możecie też na nie odpowiadać, chętnie z kimś podyskutuję.

1 — jak odkryłeś serial/książki?

było to około cztery lata temu, byłem w gimnazjum. o książkach powiedział mi mój kolega, który miał na ich punkcie dosłowną obsesję. kiedy usłyszałem o fabule to powiedziałem mu "czyli to taki władca pierścieni, ale z kilkoma władcami i bez pierścieni?". byłem bardzo sceptycznie nastawiony, ale przeczytałem pierwszą część, spodobało mi się, więc obejrzałem pierwszy sezon serialu, a potem utknąłem w tym fandomie już na zawsze. 

2 — jaka jest twoja ulubiona postać? 

oh boy.
 lubię daenerys, theona, cersei, tyriona, ogara, jona... jaime też w sumie jest spoko. 

jeśli mam wybrać po jednej to z męskich postaci wybiorę theona, natomiast z żeńskich daenerys. 

3 — jaka jest twoja ulubiona postać drugoplanowa? 

nie wiem czy sandora mogę nazwać postacią drugoplanową, bo odegrał raczej sporą rolę w serialu, więc jeśli się liczy to sandor, a jeśli nie to bronn. 

4 — fenomenu jakiej postaci nie rozumiesz? 

sansy. 
miała ciekawy character development, przyznaję, ale jednak moim zdaniem nie ma w sobie "tego czegoś". nie potrafię wytłumaczyć, czemu za nią nie przepadam. po prostu nie. 

5 — jeśli mógłbyś przywrócić do życia jedną postać, kto by to był? 

nocny król. 

nie no, żarcik.

daenerys zaczęło w ósmym sezonie delikatnie mówiąc odpierdalać, więc wybiorę theona. theon zasługiwał na lepszy los. 

6 — smoki czy wilkory? 

smoki. 

7 — w rolę której postaci chciałbyś się wcielić? 

wiem, że spodziewacie się odpowiedzi w stylu "ramsay", ale bądźmy szczerzy — nic nie przebije iwana w tej roli. 

jeśli możemy zabawić się w zmianę płci to byłbym męską wersją cersei, popijałbym sobie kulturalnie winko i patrzył z góry na całą populację królewskiej przystani, przejmującą się głodem i innymi pierdołami. no idealna rola dla mnie. 

8 — jaki jest twój ulubiony moment w książkach/serialu? 

finał pierwszego sezonu, daenerys wychodząca z płomieni po śmierci drogo i narodziny jej smoków, iconic. 

9 — twój ulubiony odcinek serialu to...?

6x09, bitwa bękartów. 
tego nic nie jest w stanie przebić. 

10 — kogo spodziewałeś się zobaczyć na żelaznym tronie? 

jona lub tyriona. 

11 — kto jest twoim ulubionym antagonistą? 

no kurwa zgadnijcie. 

poza ramsay'em uwielbiam też cersei, żeby nie było takiego totalnego patriarchatu. 

12 — która książka jest twoją ulubioną? 

uczta dla wron i taniec ze smokami. nie umiem wybrać jednej. 
ogólnie to im dalej, tym bardziej książki mi się podobają. 
tylko nie spieprz wichrów zimy, martin. 

13 — twój ulubiony cytat? 

"if you think this has a happy ending, you haven't been paying attention." 

"fear cuts deeper than swords." 

"in a coat of gold or a coat of red, a lion still has claws." 

14 — jeżeli oglądałeś serial i czytałeś książki, jakie zmiany wprowadziłbyś w serialu? 

usunąłbym scenę seksu między cersei, a jaime'em tuż obok martwego ciała joffreya, bo nawet jeśli ktoś nie oglądał serialu to już po samym opisie może stwierdzić, że jest ostro popierdolona. zwłaszcza, że była gwałtem, ale takim gwałtem, o którym już później nigdy nie wspomnieli i nie wniósł zupełnie nic do fabuły. 

poza tym nie podobało mi się, że po bitwie w 8x03 spalili ciało theona razem z innymi poległymi. był z żelaznych wysp, miał swoje tradycje i powinni odesłać jego ciało do yary. w ogóle fakt, że nie pokazano jakiejkolwiek reakcji yary na śmierć jej brata... czy d&d mogli się chociaż trochę postarać? i guess not. 

15 — który ród jest twoim ulubionym, a który lubisz najmniej? 

najbardziej lubię targaryenów, bo są najciekawsi. poza tym lannisterów, bo każdy z nich jest intrygujący na swój własny sposób. a, no i jeszcze oczywiście boltonowie. 

wszyscy jadą po boltonach, bo to aNtAgOnIśCi, ale nie uwierzę wam, jeśli powiecie mi, że jakakolwiek scena z ramsay'em była dla was nudna. 

najmniej lubię starków, bo szczerze mówiąc są najbardziej generic, a poza tym nie lubię zbyt wielu postaci z tego rodu. 

16 — jak sądzisz, do którego rodu najbardziej pasujesz? 

każdy quiz krzyczy bolton i może coś w tym jest, ale szczerze to najbardziej chciałbym być targaryenem. 
nawet włosy ostatnio przefarbowałem na taki bardzo jasny blond oraz zrobiłem swój pierwszy tatuaż, związany właśnie z targaryenami, a konkretnie z daenerys. 
jestem #1 dany stan, nawet nie próbujcie się kłócić z faktami. 









DRACARYS; spam bookWhere stories live. Discover now