Казвам се Сторм .Живея в България със семейството си в къща.Нямам нито брат, нито сестра.Днес е завършването ми в училище.
-Мама: Сторммм!!!Ще закъснееш.
Ъгх майка ми както всяка сутрин вика от долния етаж да ставам.
-Аз: Ей сега идвам.
Облякох се така:Сложих си лек грим и слязох долу а мама беше направила закуска.Хапнах набързо и тръгнахме.По пътя мама ми четеше реч как се гордее с мен и се радва че вече съм пораснала.Аз и благодарих и и казах, че вече мога да се грижа сама за себе си.Когато пристигнахме тя спря пред училище,пожела ми успех а аз и отвърнах с усмивка.Влязох в училище и отидох на двора където се бяха събрали всички.Отидох при класа ми и там ме посрещнаха всички мои приятелки.Напргръщахме се.След като директорката и останалите учители свършиха с речите всички ни изпратиха,а аз звъннах на мама да дойде да ме вземе,защото довечера ще ходим на ресторант.Когато се прибрах обядвах и легнах да поспя,за да имам сили за довечера.
-Мама: Сторммм!!!
Събудих се.Леле тази жена не спира да вика.Толкова ли е трудно да се качи до горния етаж и тихо да ми каже да стана.!(явно не,е поне съм и свикнала)
Започнах да се оправям за довечера.Изкъпах се и се облякох така:Сложих си по тежък грим:
(гледайте само грима)
YOU ARE READING
REALLY?
RomanceСторм си мисли че живота и е скучен,но си няма и на представа какво я очаква.