Friend or Boyfriend

222 28 0
                                    

Събудих се от алармата,облякох си униформата и слязох да закусвам.
-Аз: Добро утро тате.
-Тате: Добро утро.Как беше вчера,вечерта ми се видя малко тъжна.
-Аз: Беше чудесно всичко е на ред.
Неискам да тревожа тате с моите проблеми.
След като закусих си взех раницата и излязох пред нас,но Стефи я нямаше.Отидох до нейната къща,щом звъннах баща и отвори каза да я изчакам.След около 5минуто дойде:
-Стефи: Хей
-Аз: Стефи!!!Какво става,добре ли си?
-Стефо: Спокойно добре съм,ще ти разкажа по пътя към училище.
-Аз: Тогава да тръгваме.
Докато вървяхме:
-Аз: Та разказвай всичко с подробности.
-Стефи: Добре.След като ти си тръгна започнах да си говоря с Джънгкоок,тогава разбрах че с него имаме много общи неща,докато си говорихме сме изпили 5-6 чаши алкохол и всичко стана различно.С Джънгкоок започнахме да се целуваме и тръгнахме към една от стаите на втория етаж на къщата,тогава сещаш се какво стана,но Джимин влезе в стаята и ни изгони тогава се прибрах пяна,и днес главата ме боли адски много,затова малко се забавих.
За миг не казах нищо но поле:
-Аз: Имам само еднин въпрос.
-Стефи: Добре питай.
-Аз: Сега с Джънгкоок какви сте?
-Стефи: Това ще се опитам да разбера днес.
~Стигнахме пред училище~
Когато влязохме се разделихме със Стефи.Аз отидох до шкафчето си.Там видях Тае:
-Тае: Здрасти Сторм.
-Аз: Здравей.
-Тае: Виж трябва да ми повярваш.
-Аз: За кое?
-Тае: За това,че Джимин има чувства към теб.
Замръзнах на място когато чух тези думи.Незабавно си затворих шкафчето и с бързи крачки отидох до тоалетната.Тае ми каза че говори само за мен,но неочаквах да има и чувства към.
~Гледна точка на Тае~
Но какво и стана на Сторм.Аз просто и казах,че Джимин има чувстава към нея.Тогава някой ме потупа по рамото:
-Джимин: Хей,как си?
Оу не Джимин,немога да пазя тайна и се паникьосах.
-Тае: Не ме разпитвай нищо незнам.
-Джимин: Какво е станало?!
-Тае: Без да искам казах на Сторм,че имаш чувства към нея.-казах всичкото това на един дъх и сложих ръка на устата ми.
-Джимин: Какво си направил ти добре ли си провали всичко.-вече крещеше бесен.
-Тае: Джимин съжалявам неисках,но знаеш че немога да пазя тайна.
-Джимин: Да забравих,а сега ми кажи къде е тя.
-Тае: Незнам хукна на някъде.
~Гледна точка на Сторм~
След като чух това веднага отидох в тоалетната и се затворих в една кабинка незнаех какво да правя.Неможех просто да го отблъсна,защото не съм грубянка,но и немога да тръгна с него все пак немога да бъда с човек на който ще съм поредната бройка.На бас че той има списък на момичетата с които е бил,а аз искам да съм с някого в чийто списък ще съм сама.Но такъв дали изобщо съществува.Немога да разбера Джимин,а и момчетата които са имали толкова много гаджета.Всяка една целувка с някое момиче му е същата като с друго.Дори незнам,като се е целувал с толкова много момичета,дали изобщо изпитва чувства, или просто се прави на готин.Няма значение.Седях в тази тоалетна от 20 минути.Лекцията отдавна ми беше почнала, и трябваше да вляза,защото ще правим проекти по двойки поне така каза госпожата миналия път.Излязох от тоалетната и се запътих към стаята,когато вече бях пред стаята отворих вратата и всички ме зяпнаха~в мислите ми~(защо гледат така все едно влиза извънземно)Няма значение.Госпожата ми се накара,но аз дори не я слушах,чух само седни си на мястото.Когато огледах къде има свободно място видях че има само до Джимин,който седеше на последния чин.Докато вървях натам си мислех~Оу забога,защо трябва единственото място което е свободно да е до Джимин~
Както и да е седнах до него,разбирасе той веднага започна с въпросите:
-Джимин: Как си?Къде беше?Какво става?
-Аз: Не ми задавай въпроси после ще ти обясня.
-Джимин: Добре.
-Госпожата: Запазете тишина.За домашно имате проект по двойки както сте седнали по чинове.
~в мислите ми~
(днес определено не ми е ден)
Обърнах се към Джимин а той се беше усмихнал до небето,направо грееше от щастие.
Немога да скрия че беше супер сладък.Започнах да усещам някакво чувство което ме стопля.Тогава осъзнах, че когато се усмихва е много красив.
И той каза:
-Джимин: Е радваш ли се че ще правим проект заедно?
-Аз: Да.-защо не.
-Джимин: Супер.Искаш ли утре да дойдеш у нас,за да започнем проекта.
-Аз: У вас?!!
-Джимин: Да,защо проблем ли има.
-Аз: Не,по скоро имам две правила.
-Джимин: Казвай.
-Аз: Първо няма да водиш гаджето си,защото няма да може да работим и второ не се доближавай до мен твърде много.
-Джимин: Първо нямам си гадже,а за второто нищо не обещавам.
-Аз: Какво?!!!Нямаш си гадже???
-Джимин: Да нямам.
-Аз: Не ти вярвам та ти няма да издържиш и час без да си се натискал с някоя.
-Джимин: Твърде много ме подценяваш и ще ти се докажа.
-Аз: Не те подценявам по-скоро не ти вярвам.
-Джимин: Но защо не ми вярваш?
-Аз: Еми доста хора в колежа говорят лоши неща за теб,а и не се познаваме толкова добре.
-Джимин: Те говоря неща които не са верни,и също така не се бой ще се опознаем.
-Аз: Как?
-Джимин: Ами искаш ли днес след училище да отидем до Старбъкс?
-Аз: Да,обожавам Старбъкс.
-Джимин: Така ли,и аз.
Засмяхме се.
-Джимин: Ето виждаш ли вече имаме едно общо нещо.
-Аз: Да,явно не сме чак толкова различни.
-Джимин: Определено.
Би звънеца и всички излязоха.След това ми минаха и всички други часове.
~след часовете~
Тръгнах да излизам,но чух че някой ме вика.Обърнах се това беше Джимин:
-Джимин: Хей,нали щяхме да ходим до Старбъкс?
-Аз: Да,мислех си че си забравил.
-Джимин: Как да забравя среща с толкова хубаво момиче.
Аз почервенях от срам,(но защо)(да не изпитвам нещо към него?)(нее това е невъзможно)(но той е толкова сладък,мил,красив,добър)(не Сторм не се поддавай)(ааааа немога)(не просто няма да го мисля защото ще полудея)(да става каквото става)
-Аз: Е хайде тогава да тръгваме.
-Джимин: Хайде красавице
Ако не спре да ми говори сладки думи ще се пръсна.
  Ииии отново съм червена като домат,ах това момче.......

Следва  продължение......

REALLY?Where stories live. Discover now