Bölüm şarkısı;Mary Jane-Her akşam votka,rakı,şarap
İyi okumalar❤️
••••
Sessizce yenilen ve çatal bıçak sesinden ibaret olan yemekten sonra salonda oturmuştuk.Yanımda oturan Melek kafasını eğmiş parmakları ile oynarken bende ellerimi birleştirmiş sıkkınca Meleğin annesinin konulmasını bekliyordum.
"Esra yüzüme bak kızım." Diyerek sonunda sessizliği bozan kadına baktım.
Esra kafasını kaldırarak annesine baktı.
"Doğru mu bunlar kızım. Cidden yaptınız mı böyle birşey ablanıza?"
Esra ve Mert de bizim gibi yan yana oturmuştu. Esra kafasını yere eğerek usul usul ağlarken Mert ise hiçbirşey olmamış gibi susuyordu.
"D-doğru anne." Esra'nın cevabıyla kaşlarını çatan kadın bana baktı.
"Peki sen çocuğum neden çocuğa yumruk attın?" Dedi gözlerime bakarak.
Dudaklarımı aralayarak konuşmaya başladım.
"Sevgiyi hor görüp aldatmayı maharet olarak bilen bir insanın sırtını sıvazlayamam efendim kusura bakmayın."
"Sana ne bilader? Meleğin önceki hayatı seni niye ilgilendirir?" Mert'in sesini duymamla içimde biriken öfkeyi kenara atarak alayla güldüm.
"Sen anlamazsın adamlığı. Yorma o boş kafanı." Mert yumruk yaptığı eli ile ayağa kalkarken ben ise gülüşünü bozmadan oturduğum yerden ona bakıyordum.
"İlkinde Zeliha Annenin hatrına sustum. Biraz daha konuşursan sonu hiç iyi olmaz." Kafamı yana eğerek yüzüne baktım. Dudağımı hafifçe büktüm.
"Zeliha Hanım'a saygın olsaydı şuan ayakta yumruk yaptığın elinle karşımda dikilmezdin. Benim Zeliha Hanım'a olan saygımdan dolayı yumruğum yüzünde değil koçum." Dedim ve hafifçe göz kırptım.
Mert dişlerini sıkarak yumruğunu yavaşça gevşetti ve tekrar yerine oturdu.
"Zeliha Anne-" diyerek konulmaya başlayan Mert'in sözünü Zeliha Hanım kesti.
"Hanım." Diyerek sert bir şekilde belirtti.
Mert kaşlarını çatarak konuştu.
"Anlamadım?" Zeliha Habım boğazını temizleyerek devam etti.
"Seninle henüz anne mertebesine edilemedik genç adam. Benimle konuşurken Zeliha Hanım dersen sevinirim." Elimi ağzıma kapatarak boğulma güldüğümde Mert'in bozulan yüzü bana döndü ardından boğazını temizleyerek Zeliha Hanım'a döndü.
"Pekala. Zeliha Hanım. Ben Esra'yı uzun zamandır seviyorum.Evet ikimizde büyük bir yanlış yaptık fakat Meleği daha fazla üzmemek adına karşısına çıkarak söyledik." Gözlerimi devirdim ve sabır çektim.
"Aynen,3 yıl boyunca oyaladın kızı sonra hiç birşey olmamış gibi çıktın karşısına." Beni kâle almadan devam etti.
"Biz şuan birbirimizi seviyoruz sizin de izniniz olursa devam ettiricez."ağzımın içinde homurdandım.
Zeliha Hanım kafasını çevirerek sabahtan beri hiç konuşmamış,kafasını yerden kaldırmamış Meleğe baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Medusa
ChickLitHayatının en güzel yıllarında olan Melek , acı çektiği bir vakit karşısına çıkan Ali ile tanışır. İkisinin de geçmişleri acı ile doludur. Acı dolu geçmişlerini geride bırakmaya başladıkları vakit ikisinin de birbirlerini olan aşkları körüklenir,sevg...