6. Bölüm;"Kumru Gibi"

64 6 15
                                    

Bu bölüm günümüzden ve Meleğin ağzından devam edecektir.

Bölüm şarkısı;Son Feci Bisiklet- Her gece  rüyalar torbacısı

******
Günümüz
Melek'ten;

Ali'm duyar mısın sesimi?
Kalbim kan ağlıyor,
Dillerim sensizliği haykırıyor.
Okunan sela sensizliği kanıtlıyor.
Gelir misin Ali'm ?
Yine kendime çeksem dizlerimi,
Koysam başımı dizlerime,
Hıçkırsam yine gelir misin?
Sen geleceksen sonunda eğer,
Ben sonsuza kadar ağlamaya razıyım,
Yeter ki gel.

Güvenimin yerle bir olduğu zaman bir mendille giren bir adam  var kalbimin sol yanında. Kahve gözleri,gür ve alnına dökülen saçları ,pamuk gibi yumuşak dudakları vardı. Ama bunların aksine bazen beraber çocuklaştığım bazen ise dünyanın en olgun insanları olduğumuz bir yüreği vardı. Kendini kalbine göre yönlendiren o adam acılarımızı beraber sarmak için çıktı karşıma.

Ben inanıyordum. Onu Allah gönderdi bana. Ama onu benden alan yine Allah. Ve  isyan edemiyorum.  Biliyorum ki alınmasının bir sebebi vardı

"Kimi benden çok seversen onu senden alırım."  Belki bu yüzden alınmıştı Ali benden.

Biz bir sahilde 'biz' olduk. Biz bir dans ile biz olduk. Ali'nin acısının yanından geçmeyen acım ile o beni düşündü. Beni sarmaya kalktı.

Not;Koyu ile yazılmış olan yerler size armağanımdır. Sadece bu satırlık ❤️

Biliyor musunuz? Aslında bazen hiçbirşeye geç kalmamalıyız. Seviyorsak söylemeliyiz. Utancımızı bir kenara bırakmalıyız. Sevdiğimizi söylerken kayıp mı edeceğiz? Edelim anasını satayım. Onu kendi ellerimizle mezara vereceğimize kendi elimizle başkasına teslim edelim. Sevgi bu değil mi? Demezler mi ; 'Senin kirpiğin yere  değmesin ben yerle bir olayım' diye? Olalım anasını satayım! Sevgi adı altında yerle bir olalım ama ölüm adı altında pişmanlık duymayalım be. Onu kaybedeceğim diye korkmayın. Elinde sonunda kaybedersiniz gideceği varsa zaten. Utanıyor olabilirsiniz,yada başkasına gösterir gösteril yapar diye çekiniyor olabilirsiniz ama eğer gösteriş için -affedersiniz ama- götünü verecek bir insanı seviyorsanız yanlış yerdeymişsiniz zaten. Bırakın yapsın gösterişi. Birkaç yıl sonra belki hiçbirini görmezsiniz. Siz güçlüsünüz. Bu satırlar sizin çığlıklarınız.  Bu satırlar benim size ulaştıramadığım çığlıklarım. Bu satırlar sizsiniz. Siz,bir satırın başında kendinizi katletmek yerine,bir hiç uğruna pişman olmak yerine yaşayın kafanıza göre. 1 hayatınız var. Sonunda ölüm olan. Yapın ne istiyorsanız. Saçını kestirmek mi istiyorsun? Yap anasını satayım! Kulağını mı deldirmek istiyorsun? Yap anasını satayım! Piercing mi taktırmak istiyorsun. Taktır anasımı satayım! Seni yargılarlar. Yargılamazlar diyemem ama diyor ya şarkı 'çünkü güneş geceyi sevmedi diye ay doğmayı bırakmaz." Sizlere güneşi vaat edemem ama gelin beraber 'ay'olalım.

Hıçkırıklarım havaya karışırken kimseyi duymak istemiyordum.

Göğsümün sol yanı acıyor,kalbim dursun diye dua ediyordum. Bir mezar kazıldı. 2 metre uzunluğunda 50 cm genişliğinde. Ama bilmedilerki oraya bir bedenle 2 ruh gömdüler.

Ellerim saçlarıma gidip çekiştiriyor,iki yanımda düşmemem için beni tutan kollar durmam için yalvarıyorlardı.

Ama bilemiyorlardı ki,ben çoktan düşmüştüm. Dizlerim kan revan içinde kalmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MedusaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin