4

195 16 0
                                    

Hermionen nk.

Alan pikkuhiljaa palata tajuihini, kun lämpö ympäriltäni liikkuu vähän väliä. Avaan silmäni räpytellen hieman ennenkuin alan nostaa päätäni. "Älä nouse vielä." Malfoy sanoo laskien pääni takaisin jollekkin pehmeälle. "Löit pääs aika pahasti." Poika sanoo jotenkin lempeästi ja silloin muistan mitä tapahtui. "Anton?" Kysyn käheällä äänellä johon tuo vain hymähtää. "Mun isä hoiti sen pois täältä." Tuo sanoo ja koen pientä voitonriemua. "Ootko varma ettet ite lyöynt päätäs?" Kysyn käheällä äänelläni ja tuo pudistaa päätään. "Miksi?" Tuo kysyy ja naurahdan pienesti. "Et oo koskaa ollu mukava mulle ja oot aina sanonu ettei musta oo kuin nyrkkeilysäkiksi." Sanon alkaen yskiä. "Voi Hermione.." Tupani ohjaaja tulee hössöttämään luokseni. "Äkkiä tyttö rukka sairaalasiipeen!" Nainen huudahtaa.

En tiedä missä vaiheessa olin nukahtanut, kun heräsin näin Malfoyn vierelläni tuolilla nukkumassa ja Ginnyn toisella puolella sänkyä, muttei jälkeäkään Harrysta tai Ronista. "Ginny..Malfoy.." Sanon hiljaa saaden molemmat hätkähtämään hereille. "Hermione." Ginny sanoo nousten kun taas Malfoy jää tuoliin istumaan ja katselee meitä. "Miten kauan olen ollut taju pois?" Kysyn tuolta ja nousen pystymmäs. "Neljä päivää." Poika sanoo ja katson tuohon. "Ettekö te vihaa toisianne?" Kysyn ihmeissäni johon nuo kohauttavat olkiaan. "Me sovimme sinä aikana kun nukuit." Ginny sanoo ja hymyilee hieman.

Seuraavana aamuna sain palata huoneeseeni mutta jouduin vielä ottamaan rauhallisesti tunneilla joka ärsytti minua. "Hermione!" Kuulen jonkun huutavan nimeäni. Käännyn ympäri nähden Ronin ja käännyn saman tien takaisin lähtien pakoon tuota ihmismassaan. "Hermione." Ginny tarttuu käteeni vieden kohti tyttöjen veesoja.

Istun yhdelle pytyistä ja tunnen pientä huimausta. "Miks välttelet mun veljeä?"Tyttö kysyy ja pudistan päätäni. "En tiedä itsekään." Vastaan ja kuivaan kyyneliäni. "Meen ulos käymään." Sanon nopeasti poistuen vessoista.

Ulkona hivuttaudun jollekin penkille istumaan ja hengitän syvään rauhoittuen hieman. "Miten menee?" Kuulen Malfoyn kysyvän ja katson tuohon. "Ihan hyvin kai.." Vastaan tuolle ihmeissäni ja tuo istuu viereeni. "Kuule, mun piti jo aiemmin kertoa sulle mutta en ethinyt.." Poika aloittaa ja tunnen huimausta. "Niin?" Sanon kysyvästi johon tuo huokaisten pitää hetken tauon. Tunnen tunteen pahenevan ja pian kuulen vain muminaa sanojen sijasta. "En voi hyvin.." Saan sanottua ennenkuin horjahdan poikaa kohden. "Varovasti." Tuo sana tulee läpi ja väsymys alkaa painaa silmiäni kiinni.

//tää on nii sekava sori siitä..

Tears in your eyes» DramioneWhere stories live. Discover now