Hermionen nk.
Kuljen kohti suurta salia Ginnyn kanssa, kun tunnen itsessäni tuijotuksen, katselen ympärilleni muttei kukaan tuijota ja katselun lopputuloksena katseeni kiinnittyy Roniin ja johonkin tupamme tyttöön. Jatkamme kävelyä sinne päin kunnes tyttö ja Ron suutelevat. Käännyn ympäri tuntiessani silmiäni polttelevan ja lähden kävelemään pois. "Hermione?" Ginny kysyy jolloin lähden juoksemaan pois.
Juoksen kunnes jalkani pettävät alta ja kaadun maahan polvilleni, jolloin alan itkeä kunnolla. Tajuan vasta silloin, että olen pöllötornissa ja menen yhteen nurkkaan halaten jalkojani. "Hermione?" Kuulen nenäkkään äänen, joka kuuluu kelle muullekaan kuin Malfoylle. "Mene pois.." Lähes kuiskaan ja hieraisen silmiäni. "Entä jos en?" Poika sanoo jotenkin ei ärsyttävällä tavalla ja kyykistyy eteeni. Laitan hiuksia kasvoilleni jottei tuo näkisi kun itkin. "Älä peitä keskiverto kasvojasi." Poika sanoo ottaen hiukseni ja laittaa korvan taa, nähden pienen hymyn kasvoillani. "Tiiätkö toi oli varmaan kivointa mitä oot sanonu mulle koko kouluaikana." Kuiskaan ja teen tilaa pojalle viereeni. Pyyhin vielä poskiani hieman kun tajuan etten tunne sormiani. "Tiiätkö, sillon ku lensit ikkunasta mä pelastin sut ja äsken näin kun lähit.." Pojan ääni alkaa muuttua, kuten myös hiusten väri, kasvojen muoto.
Malfoyn tilalla istuu nyt Anton. "Kiva." Sanon surumielisesti jolloin poika halaa minua. "Anteeks." Tuo sanoo ja kavahdan kauemmas tuosta. "Älä mee." Poika sanoo kun nousen ja lähden rappusia kohti. "Toivoin ettei olis tarvinnut turvautua tähän.." Poika sanoo sulkien reittini taialla ja jään tilan vangiksi tuon kanssa. "Hermione, oot syy miks tulin tähän paskaan kouluun, koska oon rakastunut suhun. Ja nyt oon täällä ja otan sen mikä mulle kuuluu." Poika sanoo pelottavasti tullen luokseni ja samassa tunnen huulet omillani sekä seinän selkäni takana. Poika alkaa riisua vaatteitani minulle jääden onneksi alusvaatteet. Kun tuo riisuu omia vaatteitaan, huudan apua saaden kurkkuni käheäksi. "Turpa tukkoon ämmä!" Poika karjaisee lyöden minua poskelle ja lennän iskun voimasta maahan. Pitelen kipeää poskeani kun yritän pakittaa pakoon poikaa.
"Turhaan pakenet kohtaloasi." Tuo sanoo tarttuen hiuksiini ja nostaa itseään vasten, alkaen jatkaa suutelua. Tunnen kuinka paha olo saavuttaa minua pikkuhiljaa ja haluaisin yökätä mutten uskalla. "Jätä hänet rauhaan!" Malfoyn ääni kulkeutuu korviini ja pieni riemu syttyy sisälläni kunnes muistan vaatteeni. Lennän jälleen kerran seinään, mutta tällä kertaa lyön pääni. Kaikki alkaa pikkuhiljaa pyöriä ja muuttua mustaksi.
BINABASA MO ANG
Tears in your eyes» Dramione
FanfictionViides lukuvuosi Tylypahkassa, uusien sisarusten kanssa, Draco Malfoyn kanssa. Mitä tytön vuodesta mahtaakaan tulla tämän jälkeen?