Hermionen nk.
Kävelen kohti luokkaa jossa myös tyttäreni on tällä hetkellä, jälleen ensimmäinen päivä. Olen vuoden opettanut täällä ja muistot virtaavat vieläkin takaraivossani. "Hyvää huomenta luokka." Tervehdin lapsia hymyillen ja nuo vastaavat väsyneen tervehdyksen. "Valvoitteko myöhään eilen?" Kysyn naurahtaen ja nuo mumisevat jotain. "Noh ehkä sitten jaksatte katsoa elokuvan." Sanon kaivaen valkokankaan ja projektorin.
Olin vähän laiskalla päällä tänään koska koko päivän laitoin lapsille elokuvia. Toisaalta ilta on tärkein tänään. "Hyvää vuosipäivää." Draco sanoo antaen minulle nopean suudelman. "Hyvää vuosipäivää rakas." Hymyilen ja ojennan tuolle lahjan. "Muistatko kun tapasimme ensimmäisen kerran?" Kysyn saaden tuon hymyilemään myös. "Ikävä kyllä. Olin vielä pieni poika joka oli isänsä sanojen myrkyttämä." Draco sanoo ja avaa lahjansa. "Muistan kuinka olimme usein ongelmissa sinun takiasi." Nauran ja avaan oman lahjani. "Onpa se hieno." Hymyilen kannen alta paljastuneelle kellolle ja hajuvedelle. "Meillä on sama maku." Draco nauraa kaivaen samanlaisen kellon omasta laatikostaan.
"Hyvää vuosipäivää äiti ja isä!" Lapset kiljuvat juosten ryminällä luoksemme. "Teidän pitäisi olla nukkumassa jo?" Nappaan poikamme syliini joka on myös nuorin kun Draco nappaa taas molemmat tytöt. "Emme voineet mennä vielä, halusimme antaa teille lahjan." Nuorimmaiseni sanoo sylissäni ja vanhin kaivaa lahjan laukustaan. "Rosie Valeria Malfoy mistä opit tuon loitsun?" Kysyn käyttäen tuon koko nimeä josta tuo tietää olevansa pulassa. "Minä opetin hänelle." Keskimmäiseni sanoo saaden meidät kääntämään katseemme häneen. "Lucy Serafina Malfoy." Draco sanoo tällä kertaa ja tytöt katselevat kenkiään. "Saatoimme lukea sinun vanhaa päiväkirjaasi." Poikani sanoo ja katsomme toisiamme Dracon kanssa. "Lucas Severus Malfoy, kuinka kehtaatte. Saatte rangaistukseksi kutitusta." Sanon ja alan kutittaa poikaa ja mieheni tyttöjä. "Nyt nukkumaan siitä, huomenna jatketaan elokuvia." Sanon ja kolmikko katoaa paikalta.
"Miten he keksivät päiväkirjani?" Mietin ihmeissäni ja avaan lasteni lahjan. "Vau, paljonkohan tämä maksoi." Draco ihmettelee kun lahjaksi paljastuu kaunis kehys jossa on kuva meistä hymyilemässä lehtisateessa vuosi sitten. "En usko että paljoa." Hymyilen ja laitan lahjat yöpöytäni laatikkoon ja lähdemme kuutamo kävelylle. Täysikuu paistaa ja taivas on täynnä tuikkivia tähtiä eikä pilven pilveäkään missään. Nojaan hymyillen Dracon olkapäähän, ihan kuin opiskeluaikoina. "Lupaatko minulle yhden asian?" Aloitan kysyvästi ja pysähdyn hetkeksi. "Jos minulle koskaan käy mitään lupaathan jatkaa elämää eteenpäin, rakastut uudelleen ja kasvatat lapsista upeita noitia ja velhoja?" Käännän katseeni maahan ja muistan lammen kuinka paljon tuskaa sekin kätki. "Mistä sinä tuollaista revit? Ei sinulle käy mitään." Draco sanoo nostaen leukaani niin että kohtaan tuon silmät. "Lupaa nyt vain." Sanon ja halaan tuota. "Tietenkin lupaan jos se on noin tärkeää." Draco hymähtää laskien kätensä ympärilleni lohduttavasti. "Rakastan sinua." Kuiskaan johon saan vastaukseksi hiljaisen rakastan sinua myös ja jatkamme matkaa.
Palaamme koululle piakkoin ja huomaan seinällä jotain outoa. "Draco katso." Kuiskaan ja tuo tulee vierelleni. "Pimeyden ruhtinas palaa vielä." Seinällä lukee upealla kaunolla ja vasta sitten tajuan sen olevan verellä kirjoitettu. "Hae McGarmiwa sekä Voro." Sanon Dracolle ja tuo lähtee juoksuun. Kuulen nurkan takaa pieniä askeleita ja huomaan Rosien kavereidensa kanssa seinän kulmalla. "Tytöt menkää tämä ei ole teille sopivaa.." sanon kunnes huomaan noiden käsistä valuvan jotain. Käsistä valuu verta ja vasta nyt huomaan tyttöjen kasvoissani jotain outoa, silmät ovat tummemmat kuin yleensä ja suut ovat virneessä. "Hermione?" Kuulen vanhan opettajani äänen ja käännyn ympäri. "Minä.." katson uudelleen nurkan taa jossa näin tyttäreni kavereidensa kanssa hetki sitten seisoneen mutta nyt he ovat kadonneet. "Mitä täällä tapahtuu..?" Kysyn ihmeissäni ja jätämme Voron siivoamaan sotkua kun menemme meidän makuukammareita kohti. "Pidämme opettajien kokouksen juuri ennen tunteja." McGarmiwa sanoo ja lähtee nukkumaan kuin myös mekin menemme.
//tällänen nopee pikkunen osa tähän väliin kun on tylsää ja oon ollut vähän epäaktiivinen. Haleja~Moonie.
CZYTASZ
Tears in your eyes» Dramione
FanfictionViides lukuvuosi Tylypahkassa, uusien sisarusten kanssa, Draco Malfoyn kanssa. Mitä tytön vuodesta mahtaakaan tulla tämän jälkeen?