//hei kaikki ihanuudet mulla ei oo oikein ollut motia jatkaa mitään mun tarinoista ja oon jopa yrittänyt kirjoittaa jotain mitä en oo vielä julkaissut mutta ei tästä oikein tahdo tulla mitään ja nyt sit yritän julkaista minkä kerkeen osia ties mihin aina. Yritän tässä vissiin sanoa sitä että mulla on ollut aika vaikeaa taas vaihteeksi. Yritän parhaani🩷
Moonie. Käykääs kattomas mun toinen Dramione tarina muuten mun profiilista. Siihen julkasen samantien toisen osan vielä tän yön aikana. Ja hei muistakaa kurkkaa muitakin tarinoita mitä julkasen.
Moonie.
Hermionen nk. Vähän sen jälkeen kun Draco lähti.Kävelen käytävällä ajatuksissani ja törmään Blaiseen. "Hermione?" Blaise sanoo kysyvästi ja silmiäni kirvelee. "Anteeksi." Mutisen ja olen aikeissa lähteä. "Draco jätti tämän sinulle." Blaise ojentaa kirjeen. "Koita jaksaa. Tiedän että olet vahva tyttö." Blaise halaa ja lähtee jättäen minut yksin kirje kädessäni. Tunnistan vieläkin Dracon käsialan kirjeestä ja käyn käytävän reunalle istumaan, avaten kirjeen ja alkaen lukea sitä. "Rakas Hermione, laitoin kanssasi poikki syystä että muutimme ja emme olisi kestäneet etäsuhdetta. Toivon todella että jaksaisit odottaa paluutani elämääsi mutta epäilen suuresti. Tulet aina olemaan ensirakkauteni ja tulen aina rakastamaan sinua. Vielä jonakin päivänä saamme olla rauhassa yhdessä ja silloin sinua ei kukaan vie minulta pois. Ikävöin sinua kamalasti ja toivon että saisin kuulla sinusta lisää joko kirjeissäsi tai lehdissä. Uskon sinuun ja rakastan sinua. Draco." Kyyneleet alkavat vieriä poskiani pitkin ja kipu tuntuu sielussani asti. Olen kaikki nämä viime ajat vain yliajatellut hänen lähtöään. Ikävöin häntä niin paljon mutta minun on annettava hänen olla nyt toistaiseksi. Ron tulee istumaan vierelleni ja pyyhkii kyyneleitä kasvoiltani. "Voi Hermione.." Hän huokaisee ja painan huuleni hänen huulilleen.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tears in your eyes» Dramione
Fiksi PenggemarViides lukuvuosi Tylypahkassa, uusien sisarusten kanssa, Draco Malfoyn kanssa. Mitä tytön vuodesta mahtaakaan tulla tämän jälkeen?