Hermionen nk.
Saatuamme liemen valmiiksi lähdemme ulos Malfoyn kanssa. "Hermione!" Ginny juoksee iloisesti luoksemme. "Mitä nyt?" Kysyn hieman hymyillen. "Olet jalkeilla." Hän halaa minua varoen. "Meillä on kahdenkeskeistä asiaa." Malfoy sanoo tarttuen käteeni rajun näköisesti ja siltä se tuntuukin. Irvistän kivusta ja raahaudun tuon mukana.
Katson poikaa ja sydämeni vetää kuperkeikkaa sisälläni. Miten kaikki kääntyi ympäri, missä välissä? "Mitäs sanot?" Poika kysyy ja katson tuohon ihmeissäni. "Ei mitään." Poika tuhahtaa lähtien sisälle ja seuraan tuota.
Tanssiaiset alkavat lähestyä kovaa vauhtia ja alan panikoida enemmän, Malfoy päätti, että olen vain ilmaa joten sen myös teen. En ilmestynyt tunneille ja kävin syömässä ennen muita joka sai muut huolestumaan. Kehotin heitä vain jatkamaan elämäänsä normaalisti kun taas itse tein toisin. Minua ei vain huvittanut olla muiden keskellä, pitäisi ehkä käydä puhumassa jollekkin. Katson sänkyni kattoa miettien näitä asioita kunnes säikähdän nähdessäni Ginnyn naamani edessä. "Nosta se sinun iso persaus ja ala tulla." Tyttö repii minua kädestä kun vikisen vastaan.
Istun kädet puuskassa suuressa salissa muiden syödessä. "Menen kirjastoon." Ilmoitan päättäväisesti jolloin Ginny katsoo minuun murhaavasti. "En sitten mene." Sanon huokaisten ja nojaan käteeni. "Muistakaa tanssiaiset huomenna!" Mcgarmiwa kuuluttaa salissa ja painan pääni käsiini. "En jaksa.." Mutisen ja nostan katseeni Ginnyyn. "Miten jaksan laittaa hiukset, meikin sekä asusteet huomenna puhumattakaan kengistä ja mekosta?" Tuhahdan tuolle ja tuo hymyilee. "Minä autan." Nousemme lähtien salista.
Puikkelehdimme oppilaiden ohitse kirjastoon jossa Ginny löytää itselleen lukemista toisin kuin minä. Päädymme lähtemään takaisin Harryn luokse josta menemme suoraan viimeisille tunneille. "Neiti Grangerkin suvaitsee tulla tunnille." McGarmiwa sanoo tarkkaillen jokaista liikettäni. Nyökkään vain hiljaa ja istun paikalleni.
Loppu illan vietän kirjastossa paitsi matkani pysähtyy kuin seinään nähdessäni Ronin. "Hermione.." Kännyn nopeasti ja olen lähdössä kun tunnen tuon tarttuvan käteeni. "Anna olla!" Kiljun ja pyristelen irti. "Anna mun selittää!" Ron karjaisee ja kääntää katseeni itseensä. "Minä seurustelen Lavenderin kanssa jonka näit silloin ja silloin kun Malfoy tuli väliin olin loitsun vallassa. Anteeksi." Katson tuota ja tunnen alahuuleni alkavan pian väpättää jonka vuoksi puren sitä. "Se oli silti väärin." Sanon ja repäisen käteni tuon otteesta lähtien paikalta.
Istun sängylleni ja kaivan kirjoitusvälineet esiin. Kirjoitan päiväkirjaani tapahtumia ja sen jälkeen vaihdan vaatteeni käyden nukkumaan.
YOU ARE READING
Tears in your eyes» Dramione
FanfictionViides lukuvuosi Tylypahkassa, uusien sisarusten kanssa, Draco Malfoyn kanssa. Mitä tytön vuodesta mahtaakaan tulla tämän jälkeen?