Dracon nk.
Säpsähdän hereille kun jokin kolahtaa jossain. Hieraisen silmiäni pimeässä sairaalatuvassa ja näen Hermionen edelleen tiedottomassa tilassa. Nousen seisomaan jotta voin venytellä joka on hyvä idea sillä juuri silloin hoitaja tulee tarkistamaan tytön tilan. "Jos joku kysy olet minun asiallani, käy syömässä jotain." Hoitaja sanoo työntäen minut ulos.
Lähden hakemaan jotain syötävää ja samalla mietin milloin Hermione herää kunnes tajuan jo olevani nappaamassa omenaa itselleni. "Kuules herraseni." Kuulen toruvan äänen takaani. "Minulla on lupa." Sanon vastalauseeni. "Niin aivan, keneltäköhän?" Mcgarmiwa sanoo katsoessaan minua lasiensa alta. "Sairastuvan yksi hoitajista sanoi minulle." Vastaan ja lähden kävelemään takaisin tuvalle.
Saan omenan syötyä ja heitän sen roskiin astuen sisään takaisin sairastuvalle. "Huhuu?" Huhuilen pimeään kun en kuule mitään ääniä. "Ahhaa oletkin jo takaisin." Nainen tulee vastaan hymyillen. "Niin." Vastaan tuolle mennen takaisin Hermionen luokse.
"Malfoy?" Kuulen äänen ja säpsähdän hereille. "Hei.." Hymyilen ja nousen parempaan asentoon. "Mikä olo?" Kysyn johon tuo vain hymähtää. "Päätä särkee ja on jano." Ojennan tuolle vettä pöydältä. "Mitä tapahtui?" Tuo kysyy ja hieraisen ohimoitani. "Et koskaa kertonu et sul on sairaus." Sanon nousten seisomaan. "Niinhh.. Mun verenvuoto ei tyrehdy.. Yllätyys." Tyttö hymyilee ja siristän silmiäni. "Oisin voinu tappaa sut milloin vain." Sanon vihaisesti johon tuo vain laskee katseensa. Alan kävellä ympäri huonetta katsellessani tytön eleitä. "Se ei ole sun murhe.." Tuo sanoo puristaen lakanaa. "Onhan!" Ärähdän lyöden seinään ja tajuan lähteä huoneesta. Mikä minuun meni?
Istun suuressa salissa syömässä kun huomaan Hermionen sekä Harryn tulevan syömään. "Kuorrutetta pitää olla." Kuulen vierestäni. "Eikä pidä." Väittelyä kestää koko ruuan ajan kun tarkkailen Hermionea. "Draksu, mikä on?" Kuulen yli innokkaan äänen. "Ei mikään. Miksi?" Vastaan Pansylle kääntäen katseeni tuohon. "Olet vääntänyt haarukan melkein poikki.." Tyttö huomauttaa ja katson käteeni joka puristaa totta tosiaan haarukkaa melkein katki. "Mun pitää mennä." Sanon nousten ja lähden käytävälle kiertelemään. "Ron!" Kuulen tuttua tutumman äänen ja piiloudun pimeälle sivukäytävälle. "Shh.." Kuulen sen typerän Weasleyn äänen. "Ron älä.." Hermione sanoo ja kuulen tuon äänestä ettei tuo pidä siitä mitä poika tekeekään. "Ron sanoin ei!" Kuulen hätääntymisen tuon äänestä. "Ron!!" Astun kähtävältä ja edessäni Weasley kourii Hermionea. "Hermione sanoi ei." Sanon vihaisesti kiskoen punatukkaisen sian tytön kimpusta. "Puutu omiin asioihisi!" Sika huutaa ja on lyömässä minua kun väistän ja isken tuota nenään. Tuon lentäessä selälleen maahan kyykistyn ja alan nyrkkeillä pojan naamaa uuteen uskoon kunnes kuulen Hermionen huutavan nimeäni jättäen käteni ilmaan. "Draco, mennään." Tyttö sanoo uskaltaen lähelleni mutta jätän nuo kaksin käytävään ja menen poikien vessaan.
Pesen käteni verestä ja pyyhin hieman naamaani sekä paitaani. Huokaisten nojaan koppia vasten alkaen potkia sitä vihan vallassa. "Malfoy mikä sua vaivaa?" Harry kysyy ja pudistan päätäni. "Ei mitää tietoa.." Huokaisen ja potkaisen vielä kerran lähtien oleskeluhuoneeseen. "Draksuu!" Pansyn ääni kantautuu korviini ja menen tämän luokse. "Varasin sulle paikkaa." Tyttö hymyilee säälittävällä yrityksellä. Istun tuon viereen ja yritän keskittyä siihen mutten voi, sillä näen Hermionen säikähtäneet itkuiset kasvot mielessäni koko ajan. "Menen jo tunnille." Sanon lähtien ottamaan tavarani ja suunnistan liemitunnille. Hermione istuu käytävän vierellä ja istun tuon viereen. "Hei." Sanon johon tuo katsoo minua vain säikähtäneenä. "Mitä?" Kysyn tuolta johon tuo pudistaa päätään.
Katson taulua jossa on parit ja huomaan omabi Hermionen vieressä. Virnistäen menen tuon luokse. "Ja ennenkuin aloitatte minun pitäisi ilmoittaa teille niistä tanssiaisista jotka ovat viikon päästä." Professori sanoo monotonisesti ja alamme valmistaa lientä.
ESTÁS LEYENDO
Tears in your eyes» Dramione
FanficViides lukuvuosi Tylypahkassa, uusien sisarusten kanssa, Draco Malfoyn kanssa. Mitä tytön vuodesta mahtaakaan tulla tämän jälkeen?