Hermionen nk.
Istun sängylläni ja odotan Ronin tulevan kotiin. Hän on taas pubissa ja tulee hetkenä minä hyvänsä päissään. Kuulenkin kuinka ovia aukeaa vaivalloisesti ja juoksen alakertaan. "Hei rakas." Hymyilen varovasti ja autan kengät tuon jalasta pois. "Ruokaa." Hän sanoo äkäisesti ja menen keittiöön edeltä ja laitan lautaselle perunamuusia ja pihviä kastikkeen kera. "Olut." Ron sanoo ja alkaa syödä, kaivan äkkiä jääkaapista yhden oluen avaten sen ja laitan pöydälle hänen eteensä sen. "Istu alas." Hän komentaa ja istun varoen etten päästä paljoa ääntä. "Miten päiväsi meni?" Kysyn varovasti ja huomaan heti kuinka tuon olemus kiristyy. "Se oli aivan paska." Hän tokaisee ja syö nopeasti loppuun kuin myös juo oluensa samalla. "Käykö jos tiskaan nämä aamulla?" Kysyn ja tuo hymähtää lähtien yläkertaan. Kipitän tuon perään kunhan sain laitettua astiat altaaseen ja vaihdan yövaatteet päälleni. "Tule tänne." Ron komentaa ja kävelen tuon eteen ja tuo painaa minut lattialle polvilleni. Tiedän tasan mitä nyt käy.
Nousen reippaasti sängystä ylös ja menen laittamaan aamupalaa Ronille. Miten elämäni kääntyi näin? Säpsähdän kun Ron tulee antamaan halin takaa päin ja käy sitten pöytään istumaan. "Nukuitko hyvin?" Kysyn hymyillen arasti ja tuo hymähtää. "Tulen tänään ajoissa kotiin." Ron valehtelee, tiedän että hän valehtelee. Joka päivä kuulen saman lauseen ja joka päivä hän tulee myöhäisellä kotiin haisten vanhalle viinalle. "Selvä rakas." Vastaan nopeasti ennenkuin tuo ehtii sanomaan mitään.
Ron lähti töihin ja menen yläkertaan. Voisin siivota vaatekomeron kun en sitä ole hetkeen siivonnut. Kurotun ylähyllyllä olevaan laatikkoon ja saan sen hetken kuluttua alas. Ensimmäisenä päällä on vanhoja valokuva albumeita hyviltä ajoilta ja kyynel vierähtää poskelleni. Niiden alla on minulle jätetty paketti, Dracon paketti. En koskaan avannut sitä Tylypahkassa, en voinut se sattui liikaa. Ehkä nyt on hyvä aika avata se. Revin varovasti käärepaperin pois ja alta paljastuu kirje. Otan sen varoen käteeni, niinkuin se voisi särkyä tai kadota. "Hermione, työnsin sinut luotani lopulta koska pelkäsin ettei suhteemme olisi kestänyt, tämä oli tyhmää mutta en voinut muutakaan, en tiennyt mitä tehdä. Toivon että voisit antaa anteeksi jonain päivänä ja kun se päivä koittaa toivon, että otat minuun yhteyttä. Rakkaudella Draco." Kyynel vierähtää poskelleni ja sisältä paljastuu pieni taulu jossa on muutama säilötty kukka ja kirja. Hän tiesi tasan mistä pidän. Laitan paketin yöpöytäni yhteen lokeroon talteen ja jatkan siivoamista.
Dracon sanat kummittelevat mielessäni ja haluaisin soittaa hänelle niin kovasti, pitäisikö minun. Jätän ruuan hellalle porisemaan ja etsin Malfoyn numeron puhelinluettelostamme jossa on kaikkien tuttujemme numerot. "Malfoy." Puhelimesta kuuluu pian ja unohdan kaiken mitä minun piti sanoa. "Jos tämä on pilapuhelu niin.." hän jatkaa ja kiirehdin keskeyttämään hänet. "Hermione tässä." Sanon ja tulee hetken hiljaisuus. "Ajattelin..luin äsken kirjeesi jonka jätit minulle ja mietin jos haluaisit vielä tavata?" Kysyn sydämeni hakatessa tuhatta ja sataa rinnassani. "Tietty. Käykö huomenna?" Draco kysyy ja hänen äänensä kuulostaa innostuneelta. "Tiet..-" olen vastaamassa kun ovi aukeaa. "Soitan huomenna täytyy mennä." Sanon hätäisesti ja suljen puhelimen juosten hellan äärelle. "Hei rakas! Ruoka on pian valmis." Huudan eteisessä seisovalle Ronille. "Luulin sen olevan jo." Hän sanoo äkäisesti ja valmistaudun pahimpaan. "Anteeksi siivosin vaatekomeron, luulin että tulisit illemmalla?" Sanon kysyvästi ja mies astelee keittiöön. "Olut." Hän komentaa ja annan jääkaapista yhden hänelle. "Kävikö jotain?" Kysyn varuillani ja mies vain hymähtää. "Olin aiemmin valmis, mikä tenttaus tämä on?" Ron kysyy äkäisesti ja kohautan olkiani. "Anteeksi rakas." Sanon ja huokaisten laitan lautasillemme ruuan.
Aamulla Ron lähti jälleen ja soitin heti Dracolle. "Anteeksi eilinen, Ron tuli kotiin aikaisemmin kuin oletin." Sanon ensimmäisenä miehelle. "Oletko Ronin kanssa nykyään?" Hän kysyy yllättyneenä. "Nähdäänkö kolmessa luudanvarressa?" Kysyn ja tuo vastaa hyväksyvästi. Suljen puhelun pian ja lähden vaihtamaan vähän paremman mekon ylleni, laittaen hieman meikkiä ja hiukset kiinni. Mahassani tuntuu jälleen perhosia kuin vuosia sitten ja käteni hikoavat hieman. Lähden hyvillä mielin kotoa ja saavun vähän ajoissa pubiin jossa Draco jo minua odottelee. "Edelleen niin kaunis." Mies hymyilee minulle ja tunnen punastuvani hieman. "Ei siltä tunnu.." sanon hiljaa istuen sitten Dracoa vastapäätä. Tilaamme yhdet oluet ja puhumme hieman niitä näitä kunnes hän ojentaa kätensä tarttuakseen omaani mutta olen vetämässä sen pois. "Onko Ron tehnyt nuo?" Hän kysyy tutkien ulkomuotoani. Nyökkään varovasti ja hänen olemuksensa tuntuu jännittyvän hieman. Pian kuulen tutun äänen huutavan ovelta. "Tänään juhlitaan pojat!" Ron huudahtaa ja käännyn katsomaan joka oli virhe. Hänellä on molemmissa kainaloissa nuoren näköiset naiset ja toista hän juuri suutelee. "Haluatko tulla luokseni?" Hän kysyy ja nyökkään pidättäneensä itkua. "Odota hetki.." sanon nousten pöydän ääreltä ja kävelen varmoin askelin Ronin luokse. "Meidän juttu on ohi!" Huudan heittäen tuota lupaus sormuksella niin kovaa kuin vain lähtee. "Hermione, rakkaani." Hän yrittää mutta lähdemme Dracon kanssa meille hakemaan minun tavarani mukaani ja lähdemme sitten miehen talolle.
"Asutko nykyään omassa talossasi?" Kysyn ällistyneenä ja katselen taloa läpi. "Onko se niin iso ihme?" Hän naurahtaa ja hymyilen pienesti. "Oletin aina että asuisit Malfoyden kartanossa." Vastaan kohauttaen olkiani ja tuo tulee taakseni ottaakseen takkini mutta peitän pääni käsilläni. "Rauhoitu olet turvassa." Draco sanoo ottaen minut halaukseen. Pieni kyynel pääsee silmäkulmastani ja nautin miehen tuoksua sisääni. "Haluatko kertoa miten elämäsi tuli tähän pisteeseen?" Draco kysyy ja menemme keittiön pöydän äärelle istumaan. "Hyvä on.." huokaisen ja kerään hetken itseäni. "Voin laittaa teetä meille?" Draco kysyy ja nyökkään.
Saatuani teekupin käteeni aloitan raskaan kertomukseni. "Kun lähdit sinä päivänä, Ginny antoi illalla sen paketin minulle ja avasin vasta eilen. Kun lähdit olin viikkoja vihainen ja särkynyt ja kun viimein seuraava vuosi alkoi päätin jatkaa elämässäni eteenpäin ja hyväksyä sen tosiasian ettet tulisi enää takaisin. Aloin seurustella Ronin kanssa ja juttumme jatkui pitkään, alkuun meillä meni hyvin ja aloin odottaa lasta ja meille syntyi pieni tyttö jonka nimesimme Fionaksi mutta pikkuhiljaa kun muutimme omaan kotiimme hän alkoi muuttua, ainakin sen jälkeen kun Fiona kuoli, hän eli vain puoli vuotta Fiona nimittäin sairastui kauheaan keuhkokuumeeseen. Hänestä tuli aggressiivinen ja päivä päivältä hän alkoi tulla myöhemmin kotiin kuin myös hänen juomisensa paheni ja paheni. Hän alkoi hakata ja hyväksikäyttää minua jos en ollut kotiorja hänelle.." päätän kertomukseni ja huomaan vasta nyt kuinka itken. Fionasta puhuminen sattui aina. "Olen pahoillani Hermione." Draco sanoo halaten minua ja yritän pyyhkiä kyyneleitäni. "Yritimme saada toista lasta mutta emme onnistuneet.." kuiskaan hiljaa ja Draco kuuntelee vierelläni. "Tuntuu hyvältä puhua jollekin ilman pelkoa ja ahdistusta." Sanon hymyillen hieman ja pyyhin kasvojani. "Varmasti." Draco sanoo rohkaisevasti. "Tiedätkö en koskaan lakannut rakastamasta sinua.." Draco sanoo hiljaa ja katson syvälle tuon silmiin tuntien jälleen ne perhoset vatsassani kuin silloin teininä. "En minäkään kai sinua.." Kuiskaan ja Draco nojautuu lähemmäs kasvojani. Sydämeni tuntuu pian halkeavan ja pian tunnen lempeät huulet omillani ja sisälläni tuntuu ilotulitus jälleen.
Puoli vuotta seurustelimme kuin aiemmin ja korjasimme minua henkisesti ennalleni, sitten Draco kosi minua ja menimme kihloihin ja kuukautta myöhemmin pidimme suuret häät joihin kaikki tuttumme tulivat. Dracon isä oli saanut tietää minun olevan jästisyntyinen vähän sen jälkeen kun he olivat muuttaneet mutta nyt hän oli tottunut jo ajatukseen minusta kun oppi tuntemaan minut. Kaikki jotka olin hylännyt koulun jälkeen antoivat minulle anteeksi kuultuaan kuinka Ron oli ollut syypää kaikkeen ja he tukivat minua jatkossa. Saimme Dracon kanssa kaksi tyttöä ja yhden pojan jotka ovat nyt itse kaikki Tylypahkassa ja minä olen Tylypahkassa opettamassa riimutietoa ja jästitietoutta. Dracosta tuli myös Tylypahkan opettaja, muut opettajat olivat iloisia nähdessään meidät vuosien jälkeen uudelleen yhdessä.
//laiskuus iski ja aattelin nyt jättää tämän tähän että juu pitäkää hyvänänne. Taidan kirjottaa vähän tän tapaisen Dramione kirjan vielä kun sitä joskus alottanu vuonna nakki ja muussi ja julkaisen pian jotai muutaki ku Dramionea. Voi olla että teen tähän joskus jatkoa tai spessu osia toistaiseksi tää oli ny tässä. Kiitos ja kumarrus. Jos on kysyttävää tai mitä vaan laittakaapa viestiä kommenttia mitä vaan vastaan kaikkeen.
Ps. Rakastan nuita DisneyGenerationStudio videoita <3
BINABASA MO ANG
Tears in your eyes» Dramione
FanfictionViides lukuvuosi Tylypahkassa, uusien sisarusten kanssa, Draco Malfoyn kanssa. Mitä tytön vuodesta mahtaakaan tulla tämän jälkeen?