18

2.1K 21 14
                                    

"Nathaaaaan släpp miiiiig" gnäller jag när jag vaknar av att jag ungefär blir strypt av Nathans armar.
"Neeej du tycker om det" väser Nathan med sin jävligt sexiga morgon röst. Okej han väser? Eller jag vet inte hur man ska förklara men han sa så med hans sexiga morgon röst i alla fall.
"Gör jag ju inte" muttrar jag till svars och kryper sedan under Nathans armar så att jag är fri.

Jag sätter mig i sängen och bara glor på Nathan.
"Nathaaaan jag döööör" säger jag och slänger mig på honom. Han ligger liksom på sidan så jag ligger liksom på hans sida såklart (hoppas du fattar:)) Då vänder han sig så han ligger på mage och puttar mig så att jag blir illa tvunget att ligga bredvid honom. Tyvärr.

"Du är min" mumlar han utan att ens ha öppnat ögonen. Och jag trodde jag var den trötta av oss. Sen kom jag även på att Nathan och jag är tillsammans?!?!? Det hade jag fan glömt bort. Skoja klart som fan jag inte glömt bort det. Hur glömmer man bort det?

"Men pucko jag är hungrig" sa jag i hopp om att Nathan skulle vakna och följa med mig ner. Jag var också väldigt kissnödig. MEN HAN VAKANDE INTE. Han måste vara död.

Då kommer jag ju på. Jag böjer mig fram och kysser honom på läpparna (nej du vet på kudden) och då slår han upp ögonen.
"baby" säger han. Jag sätter mig återigen upp och slår honom sedan i magen.
"Jag är hungrig och kissnödig så gå upp nu" säger jag surt. Tänk va mycket som krävs bara för att jag ska kunna få gå och göra mina behov.

Nathan ställer sig upp på golvet, drar på sig sin T-shirt som ligger på golvet och sträcker sedan sin hand emot mig.
"Orkar inte, jag fick vänta för länge på dig" säger jag och vänder bort huvudet.
"Kom på min rygg då" säger han och vänder sig om. Jag flinar men hoppar upp på hand rygg och vi beger oss ner till köket.

Där nere sitter min kära mor och fula bror. Nathan släpper ner mig och mamma säger:
"Var hon svår att få upp?" Och kollar mot Nathan. Jag glor förolämpat på mamma och säger:
"Nej han sov som en bajsunge och jag höll på att dö" men mamma bara flinar åt mig.
"Jaså" säger hon.

Jag tar fram flingor (inte lika goda som hos mormor) och mjölk och sätter mig bredvid Nathan och börjar äta.

"Så ethan vad ska du göra idag?" Frågar mamma vänd mot Ethan.
"Tänkte dra till Joe" säger Ethan.
"Ejuw är det han som är så ful?" Frågar jag. Ethan bara blänger på mig.
"Zoe du är så puckad det är sjukt" säger ethan. Fast både han och jag vet att han INTE ska till JoE. Han ska till någon tjej som heter typ Amanda eller något. Som jag kanske sett han snacka med i skolan någon gång tyvärr. Något som jag gärna skulle vilja ta bort ur min åsyn.

"Nathan och Zoe vad ska ni göra då?" Frågar mamma till oss sedan. Nathan flinar mot mig innan han vänder sig emot mamma och säger:
"Vi tänkte dra ner till stranden med våra kompisar"
Jag bara blänger mot honom. Jag menar tycker han inte vi badade tillräckligt igår eller? Men mamma lyser upp och ler.
"Men åååh va roligt ni kanske kan ta med er Ethan och Joe det hade väl varit kul??" Säger mamma. Nej ew. Det hade varit förskräckligt.
"Aldrig i hela mitt liv mamma" säger jag hotfullt och ethan pustar ut han med.

När jag och Nathan kommer upp på mitt rum igen så slänger jag av mig min sov hoodie och tar på mig den största hoodien jag äger aka en av pappas gamla. Nej du vet hans nya. Sedan tar jag ut en ny scrunchie och slänger den på Nathan. Egentligen är det lite knäppt hur många scrunchies jag har eftersom mitt hår ALDRIG är uppsatt. Och att jag aldrig har använt en av dom.
"Men älskling du behöver inte ge mig mer" säger Nathan. Jag vänder mig om.
"Men jag vill ha mer hoodies av dig så då måste ju jag ge dig scrunchies så att det blir rättvist" säger jag och flinar. Nathan nickar och flinar han också.

since 99'Where stories live. Discover now