Sizlere ilk KÖLE kitabımdan bahsetmek istiyorum. KÖLE 2004 senesinde yazıldı. Benim ilk acemilik kitabımdı ve ahiretliğimin baskısı üzerine altı aylık kısa bir süre içinde apar topar raflarda yerini almak için ancak bu şekline gelebildi. Tabii o zamanlar acemilik var sudan çıkmış balık gibiydim :) şimdiki gibi sizlerin yorumlarızda yok :) altı kişiye yazıyordum ve o zamanlardan şimdiye bazılarınız halen burada aramızda... Bu açıklamayı yapma sebebim kurgudaki eksiklilkleri ve hatalarımı fark ediyor olmam .... Sizin bir o kadar tatlı ve bir o kadar meraklı bana ipucu olan yorumlarınızdan bunu anlıyorum ve KÖLE sizin sayenizde benim deneyim kazanmış kalemimle tekrar hayat buluyor.... Yeni kurgusu edite olmuş hali MÜPTELA YAYINLARI farkıyla tekrar basılacak ve KÖLE 2 ye ön ayak olacak.
Gelelim sadece... Jaymie'ye tepkileriniz var.. gerek efendim demesi gerek Edward'a boyun eğmesi.... bu bence kurgu eksikliği ve bir nebze size bunu açıklamak isterim....
Hep beraber empati yapalım. on iki yaşından bu yana boyun eğme, kurallara uyma, efendim kelimesi kafanıza vura vura öğretilip köle olduğunuz bileğinize işlendiyse başka sansınız yoktur. Sınırlarınız öyle bir korkuyla çizilmiştir ki o efendim kelimesi jaymie için bir kalkandır... HİKAYE nin yeni yazılan giriş kısmını taslak halinde sizinle paylaşmak isterim....
KÖLE 3 BASKI GİRİŞ KISMI....
İnsanoğlunun aç gözlülüğü, gelişen teknolojiyle birlikte devletleri savaşa sürüklerken kimse kırılma noktasını fark edemedi. Yayılan savaşlar devletleri yok ederken insanlık ölüp giden dünyada farklı bir boyuta taşındı. Yaşamak tek amaç olurken her savaşta olduğu gibi bundan zarar gören güçsüzler oldu. Gözünü hırs ve kötülükle iyiliğe kapatan insanoğlu yokluğun ve savaşın getirisi yüz yıllar öncesinin eski bir geleneğinin su yüzüne çıkmasına izin verdi. Yetimler, öksüzler, güçsüz kalanlar köle olarak alınıp satılmaya başlandı. Bu utanç dünyaya bir veba gibi yayıldı.
Savaşlara dur diyen bir adam insanları barışa doğru adım adım götürürken dünya monarşiyle yönetilmeye başladı. O kaosta göz ardı edilen kölelik kanunlarla yasal hale gelmesiyle bu utanç yüz yıllar boyu süregelen bir ızdırap halini aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle SERİSİ (KÖLE - KÖLE İNTİKAM - KÖLE AŞK )
RomanceKÖLE Tarihi (historical) bir roman DeğilDİR...... Kudretli bir prensin bir köleye duyduğu tutku... Bir kölenin efendisine olan aşkı... Aslında Prens Edward'ın aklını kurcalayan sorunun yanıtı gayet basitti. İkisi de sadece bedenlerinde özgürdüler...