Hikaye başlığına yazmiyim dedim niye diye sorarsanız biraz gizem kastım fena mı zaten önceki bölümden belliydi böyle olcağı rahatsız olanlar bu bölümü atlayabilir gidişatı etkilemez
~M~
Jimin
Jungkookun göz yaşlarını sildim ve o küçük benine öpücüğümü kondurdum geri çekildiğimde gözlerim kısılana kadar gülümsedim. O da bana melekleri ya da tüm diğer insanları bile hiçe sayacak gülüşünden attığın da onu gülüşünden öptüm ve bir yandan da tişörtümü çıkarttım
Junkoonkun elleri ilk önce sertleşmiş olan penisimi buldu ufak bir inilti bıraktığım da bundan memnun olmuş gibi gülümsedi. Penisimden ellerini biraz yukarı çıkarttı ve kemerimi çıkarttı. Yavaş hareketlerle bir yandan boynumu emerken bir yandan da iç çamarım ve pantolonumu bir çekişte üzerimden çıkarttı.
Karşısında tamamen çıplaktım ve ben utanmayayım diye bir kez bile olsun vücuduma bakmamıştı gerçekten insanın yüreği yüzüne yansırmış jungkookun da öyle yüzü gibi yüreği de çok güzel , çok masum.
"Jimin yemin ederim o kadar güzelsin ki bu karşımda ki süt beyazı teni morluklarımla daha doğrusu benim izlerim ile doldurmak istiyorum."
Uzun bir süredir zaten boynum ile ilgileniyordu eminim oraya izlerini bırakmıştı. Peki başka nereme iz bırakmak istiyordu ki?
"Beni izlerin ile doldur jungkook. Senin olayım."
Jungkook gözlerimin içine baktı ve biraz bedenini aşağıya kaydırarak meme uçlarım da durdu. Bir eli sağ göğsüm de bir eli ise yüzüm de geziniyordu tam kalbimin üzerine bir öpücük kondurdu ve göğsümü emmeye başladı. Kısık kısık inlemelerim kulağına gelmiş olacak ki bir öpücük kondurdu. Ve bedenini biraz daha aşağı kaydı.
Bu sefer kasıklarıma öpücük kondurdu orada da çok oyalanmadan biraz emdi. Daha sonra ise son vuruşunu yaptı ben de ipleri kopartacak hamleyi.
Penisimin ucuna öpücük kondurdu.Minik bir inleme daha bıraktım bu sefer jungkook yukarı geldi ve dudaklarımı öptü.
"Seni hazırlamam gerek canın acıyabilir... Özür dilerim."
Daha fazla sabredemedim ve ona cevabımı onu öperek verdim. Biz öpüşürken içime giren bir parmakla önce gözlerim açıldı. İkinci parmakla dudaklarım aralandı makas hareketleri yapmaya başlayınca bu sefer sırtım yay gibi gerildi.
Dudaklarıma minik bir öpücük kondurup jungkooku izledim eline nereden geçtiğini bilmediğim ama benim olduğuna emin olduğum bir krem çıkartıp küçük(!) jungkookuna sürdü.
Daha sonra deliğim de daireler çizdi ve hiç beklemediğim anda içime girdi çıplıkla karışık inleme bıraktığım da jungkook gel git hareketlerini yapmaya başladı.
Acım zevke dönüştüğü sırada sızlayan penisime elimi attım çekiştirmeye başladığım sırada jungkook ellerimi itti ve kendi çekiştirmeye başladı. Bir yandan çekiliyor bir yandan da daracık deliğim doluluk hissi yaşıyordu. İyice kendimden geçmiştim anlaşılan.
Jungkookun çekiştirmeleriyle eline boşaldığım da içimden eş zamanlı olarak çıktı ve yanıma uzandı.
"Beni rahatlatmak ister misin jimin-sshi?"
Hızla başımı aşağı yukarı salladım ve kucağına oturdum. Aletini ağzıma aldım ve emmeye başladım aynı zamanda ağzımın içinde ki penise gel gitler yapıyordum kulağıma ulaşan inlemeler ile penisinin ucunu hafif ısırdım.
Ağzıma dolan sıcaklık ile kendimi onun göğsüne bıraktım. Gerçekten çok yorucu ve zevk vericiymiş keşke jungkookla daha önceden birlikte olma şansımız olsaydı.
"Temizlenmemiz gerek jungkook."
Kafamı kaldırıp baktığım da yüzünde ki hafif tebessüm ile çoktan uykuya daldığını görmüştüm daha fazla umursamadım nasıl olsa yarın beraber yıkanabilirdik. Ben de onun gibi kendimi derin bir uykuya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Picture | Jikook
Romance"𝖡𝖾𝗇𝗂 𝖺𝗒𝖺𝗋𝗍𝖺𝗇 𝗌𝖾𝗇 𝖽𝖾ğ𝗂𝗅𝗆𝗂ş𝗌𝗂𝗇 𝗀𝗂𝖻𝗂 𝗄𝗈𝗇𝗎ş𝗆𝖺 𝗃𝗂𝗆𝗂𝗇. Ö𝗓𝖾𝗅𝗂𝗆𝗂𝗓𝗂 𝖻𝗎𝗋𝖺𝖽𝖺 𝗆ı 𝗄𝗈𝗇𝗎ş𝗎𝖼𝖺𝗓? 𝖲𝖾𝗇𝗂𝗇 𝗂ç𝗂𝗇 𝗄ö𝗍ü 𝗈𝗅𝗎𝗋. 𝗂𝗇𝗌𝖺𝗇𝗅𝖺𝗋 𝗇𝖺𝗌ı𝗅 𝖻𝗂𝗋 𝖲ü𝗋𝗍ü𝗄 𝗈𝗅𝖽𝗎ğ𝗎𝗇𝗎 𝖻𝗂𝗅𝗆𝖾...