23

3.6K 230 11
                                    

Jimin, jungkook'un önünde ki şişliği fark edince kızaran yanaklarına engel olamadı, Jungkook haricinde odanın her yerinde gözlerini gezdiriyordu. Gözleri junkook'a kaydığında iki elini önünde birleştirmiş koca gözleriyle jimin'e bakıyor  olduğunu ve önünde ki şişliği kapatmaya çalışıyor olduğunu  gördü ve bu daha çok kızarmasına sebep oldu. Jungkook, jimin ile göz göze gelince öksürerek boğazını temizledi ve odanın banyosuna doğru ilerledi. Jimin meraklı gözlerle jungkook'un arkasından bakarken jungkook'u elinde ilk yardım çantasıyla yanına gelirken gördü. Oturuşunu düzeltip jungkook'un yanına gelmesini bekledi. Jungkook jimin'in önünde diz çöktü ve sanki hiç bir şey olmamış gibi davranmaya çalıştı. 

 Jimin tam bir nefeslik yakınındayken, kırmızı yanaklarıyla ona bakarken ve jiminin de önünde minik bir şişlik varken bunu yapması oldukça zordu. Aralarında ki bu garip sessizlik ikisinin de hoşuna gitmiyordu fakat ikisinin de konuşmaya niyeti yoktu. Jungkook yanında getirdiği çantadan batikon ve bir pamuk çıkartıp jimin'in bacağına yavaş yavaş sürmeye başladı. Jungkook'un bacağına dokunması jimin!i daha kötü duruma soksa da hiç bişey belli etmemeye kararlıydı.

Jungkook, jimin'in bacağına pansuman yaptıktan sonra küçük renkli bir yara bandıyla çiziğin üzerini kapattı ve kafasını kaldırıp jimin'e baktı. Jimin büzülmüş dudaklarıyla ve bir ışık gibi parlayan gözleriyle onu izliyordu. Jungkook, biraz uzansa ulaşabileceği dolgun dudaklara bakmamak için elinden geleni yapıyordu. Boğazını temizledi ve jiminden biraz uzaklaştı. 

"Şimdi iyi misin?" jimin yere dikmiş olduğu bakışlarını önce jungkook 'un ayaklarına, sonra bacaklarına, giydiği beyaz V yaka dar tişörtünden belli olan karın kaslarına, sürekli hareket eden adem elmasına bakarak en sonunda jungkook'un gözlerine ulaştırabildi kahve irislerin.                 "i-iyiyim sorun yok." Jungkook, jimin'in onu süzdüğünü gördü ve sırıtmasına engel olamadı.

İki adımla jimin'in yanına ulaştı ve iki tombul yanağı avuçları arasına aldı. "Çok güzel olduğunu sana daha önce söylemiş miydim?" jimin jungkook'un dudaklarından gözlerini ayırmadan              -ayıramadan- yavaşca başını aşağı yukarı salladı. Jungkook daha fazla dayanamayıp jimin'in dolgun dudaklarına, kendi ince dudaklarını bastırdı. 

Sadece duruyor iki tarafta hareket etmiyordu. Jungkook, jimin'e biraz baskı uygulayarak ittirdi ve yatakta uzanmasını sağladı. Jimin jungkook'u tişörtünden tutup üzerine çekti ve dudaklarını aralayarak jungkook'a izin verdi. Sakin başlayan öpüşmeleri jimin'in ince ince inlemeleriyle daha da ateşlendi. Jungkook bağımlısı olduğunu düşündüğü kalın dudaklardan tişörtünü çıkartmak için ayrıldı. Tek eliyle tişörtünden kurtulan uzun boylu çocuk tekrar beklemeden karşısında ki küçük bedenin dudaklarına yapıştı. 

Öncekinden daha hızlı ve daha ateşli olan bu öpüşme jimin'in dizini jungkook'un aletine sürtmesiyle daha da alevlendi. Jimin, ellerini jungkook'un karın kaslarına götürdü. 8 kare parçasını elleriyle okşuyordu. Jungkook, jimin'in üzerinde ki bacaklarını açıkta bırakan şorta ellerini götürdü ve çıkartıp attı -ki bunu ilk giydiği andan beri yapmak istiyordu- ellerini bacaklarına götürüp okşadı ve öpücüklerini kondurdu. Jimin ise çoktan kendinden geçmiş ve üzerindeki siyah kapşonlu sweat'i çıkartmaya çalışıyordu. Üstünde sadece iç çamaşırıyla kaldığı için utansa bile jungkookun köprücük kemikleri utancından daha çok ilgisini çekiyordu.

Sarışın olan, siyah saçlı oğlanın pantolonunun düğmelerini açmaya çalışırken inatla büyüğünün dudaklarını bırakmıyordu. Daha fazla dayanamayacağını hisseden siyah saçlı bir çırpıda pantolonundan ve iç çamaşırından kurtulup sarışın olanın üzerine -ait olduğu yere- geri döndü ve sarışının boynuna ve köprücük kemiklerine  sarışının inlemeleri eşliğinde kendi izlerini bırakmaya başladı. Jungkook, aralarında ki tek kumaş parçası olan jimin'in lacivert iç çamaşırından kurtuldu ve karşısında ki güzelliği bir süre izledi. Omuzuna bir yumruk yemeseydi sabaha kadar da izlerdi. 

Jungkook ve jimin yandıklarını hissediyorlardı. Dokundukları her şey aşklarından, şehvetlerinden ve tutkularından dolayı alev alıyordu adeta. Jungkook, jimini sabaha kadar çok sevdi ve jimin de jungkook'u kendisiyle beraber daha da çok yaktı. Tüm gece yandıklarını ve yaktıklarını hissettiler.

Kısa ve boktan da olsa yıllar sonra bölüm atabildim. Final yakındır bilginize. Bu sorumsuz yazarınız yeni bir projeyle her an geri dönebilir güvenemiyorum. Artık kitaplarım da daha çok aktif olmaya çalışacağım. Sevgilerle, sizi morluyorum💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Your Picture | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin