24-mutlu son

4.7K 266 93
                                    

2 yıl sonra

Jeonmochi: jungkook neredesin?
Yu Jin ve ben seni özledik.


" Yah! namjoon hyung!" namjoon hyung elindeki patlamış olan balonu arkasına sakladı ve bana baktı. İşaret parmağımla ona gelmesini işaret ettikten sonra koşar adımlarla bana doğru gelmeye başladı.
"Tanrı aşkına bu patlattığın kaçıncı balon hyung?" Namjoon hyung, işaret parmağıyla kafasını kaşıdı ve parmakları ile teker teker saymaya başladı. "Namjoon hyung!Jungkook'un gelmesine çok az kaldı. Sakarlığı bırak ve balonları patlatmadan şişirmeye çalış."

Namjoon hyung, sağ eliyle asker selamı verdi ve balonları şişirmeye geri döndü. Taehyung ve jin evin bir köşesinde onlara verdiğim pasta yapma görevinin ardından cilveleşmeye başlamışken yoongi hyung ve hoseok ise etrafı süslüyor, masayı düzenliyordu.

Gurur dolu bakışlarla hazırladığım -hazılattığım- evin bahçesinde gözlerimi gezdirdim. Herşey çok güzel gözüküyordu, herşey jungkook'un doğum günü için hazırlanmıştı ve jungkook çok sevinecekti.

Elimde tuttuğum telefonumdan bildirim sesi geldiğinde tuş kilidini açtım ve mesaj kutusuna girdim.

Jeonrabbit: bebeğim, bende sizi çok özledim. Eve gelmem 3 saati bulur , bugünlük gecikeceğim. Beni bekleme ve uyu olur mu? Ve hemen bana resim atın!

Jeonmochi: Gecikirsen seninle
konuşmayacakmış ve jikook'u da
sevmene izin vermeyecekmiş.

Jeonmochi: Gecikirsen seninle konuşmayacakmış ve jikook'u da sevmene izin vermeyecekmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jeonrabbit: onu yemek istiyorum...
Kızımız çok güzel, onu asla dışarı çıkarmayacağım.
2 saate evde olacağım küsmesin bana.
Ve ben senden de resim istemiştim.

Jeonmochi: Sevgili kocam ne isterse o

Jeonrabbit: siktir!10 dakikaya evdeyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jeonrabbit: siktir!
10 dakikaya evdeyim.

Yüzüme yayılan zafer gülümsemesi ile telefonumu cebime koyup bahçeye diğerlerinin yanına ilerledim. Herşey hazır gözüküyordu.

"Jungkook geliyor herşey yolunda değil mi?"

Jin, taehyungun kolunun altından bana öpücük attı ve başını aşağı yukarı salladı.

"Jungkook gerçekten kendi doğum gününü unutmuş olabilir mi Jimin?"

Hoseok ,yoongi hyungun omzuna yasladığı başını kaldırıp bana baktığında ona bir gülümseme sundum. "Jungkook işi ile çok meşgul, eminim ki unuttu. Burayı görünce çok mutlu olacak."

"Kesinlikle katılıyorum sıkıyorsa mutlu olmasın bakalım. Sabah o gider gitmez diktin zaten bizi buraya ne güzel bizim  huzurlu bir uykumuz vardı."

Yoongi hyung, hoseok'a göz kırptığın da hoseok utanarak kafasını çevirdi. Yoongi hyunga gülüp diğer çifte çevirdim bakışlarımı.

"Siz ikiniz!" Parmağımla taehyung ve jin'i işaret ettim ve kaşlarımı çattım. " size ne zaman baksam  birbirinizi yiyordunuz. Umarım pasta güzel olmuştur."

Jin ,taehyung'un kolunun altından çıkıp bana kaşlarını çatarak bakmaya başladı "Bana baksana sen! Benim elimin değdiği bir şeyin kötü olma ihtimali var mı  bücür?!"

Gözlerimi kocaman açarak şaşkınlık ile jin'e baktım. "Sen lisedeyken de böyleydin zaten kıskanç" taehyung sevgilisini tekrar kolunun altına aldı ve saçlarına öpücük kondurdu.

"Sevgilime bağırma Jimin o bu aralar çok hassas" söylediği ima dolu sözleri umursamadan açılan bahçe kapısı ile jungkook içeri girdi.

Koşarak elime pastayı aldım ve şaşkınca bize bakan jungkook'un yanına ilerledim.

"İyi ki doğdun" gülümseyerek jungkook'a baktım. O da benimle birlikte gülümseyerek mumlarını yakmayı unuttuğum pastayı üfledi ve dudaklarıma öpücük kondurdu.

"Ben bile kendi doğum günümü unutmuşken sen..." Elimde ki pastayı aldı ve masaya koydu yanaklarımı avuçları arasına aldı ve alnını alnıma yasladı.

"Öylesine güzel seviyorum ki seni öylesine saf öylesine temiz, öylesine derin."

Jungkook'un gözünden akan yaşa öpücük kondurdum ve sözünü tamamladım.

"Ve öylesine değil."

İlk aşkım, ilk heyecanım, ilk göz yaşım ve ilk kalp kırıklığım. Çektigimiz bütün  acılara rağmen yine birbirimize aitiz ve hep öyle kalacağız.

Bizim hikayemiz kötü başladı ve mutlu bitti umarım  başrolünde sizin olduğunuz hikayenizde  bizim ki gibi mutlu sonla biter.

                                        SON

Artık bitmesi gerekiyordu, kitap ne kadar saçmaysa finali de o kadar saçma oldu. Fazlasıyla aceleye getirdim umarım beğenirsiniz. Sizleri morluyorum💜💜💜

 

Your Picture | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin